Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Co je moc to je moc!!!
M1DD ford
Naposledy upravil(a) hansdob dne 02 bře 2024, 09:54, celkem upraveno 1 x.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Co je moc to je moc!!!
A jo to je ten Ford...
No, pěkný, kámoš má 1.0Ecoboost v Courierovi a tam je to dělaný stejně tak to raději omrknu..
No, pěkný, kámoš má 1.0Ecoboost v Courierovi a tam je to dělaný stejně tak to raději omrknu..
Re: Co je moc to je moc!!!
Nám se v práci zastavil motor 1.0 Ecoboost na 120tis řemen popraskanej ale zatím držel.
Re: Co je moc to je moc!!!
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Re: Co je moc to je moc!!!
známýmu loni pežot něco jako partner osobní,něco kolem 30tis km bud po servisu nebo těsně před, 1,2 ,1.4 asi s turbem,na dálnici rozsvítilo mazání.Taky řemen v oleji a otěr z řemenu ucpal koš. Motor ko.Nějak to nakonec uhrál na kulanci i když to bylo po záruce. Prej se to taky děje často..
Re: Co je moc to je moc!!!
Protože se řemen máčí v oleji.
A moderní benzínový přímovstřik za studena ředí olej benzínem.
A benzín je po novu víc bio a bio složka žere gumu.
Takže těch závad s rozpadlým řemenem bude víc než v minulosti, kdy byl benzín E5. Taky ten dlouhej interval výměny oleje tomu vůbec nepomáhá.
Jako nechápu moc ten vývoj. Různé složité řetězové rozvody, co nevydrží o nic dýl jak normální řemen a je strašnej oser to měnit, protože motor není konstrukčne uzpůsobenej pro měnění.
Řemeny máčený v oleji, když z principu se řemeny a olej nemají rádi.
Klasické rozvody se vyměnili 3x za život auta za pár korun. Tak co na tom bylo potřeba vymejšlet novýho?
A moderní benzínový přímovstřik za studena ředí olej benzínem.
A benzín je po novu víc bio a bio složka žere gumu.
Takže těch závad s rozpadlým řemenem bude víc než v minulosti, kdy byl benzín E5. Taky ten dlouhej interval výměny oleje tomu vůbec nepomáhá.
Jako nechápu moc ten vývoj. Různé složité řetězové rozvody, co nevydrží o nic dýl jak normální řemen a je strašnej oser to měnit, protože motor není konstrukčne uzpůsobenej pro měnění.
Řemeny máčený v oleji, když z principu se řemeny a olej nemají rádi.
Klasické rozvody se vyměnili 3x za život auta za pár korun. Tak co na tom bylo potřeba vymejšlet novýho?
Re: Co je moc to je moc!!!
Ideálně ještě řetězové rozvody co jsou u setrváku, pro snažší a levnější výměnu.
Re: Co je moc to je moc!!!
nefím kam to dát, tak to dám sem, moderátor promine.
Volkswagen, je vlastně z druhé strany Renault.
Volkswagen, je vlastně z druhé strany Renault.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Co je moc to je moc!!!
Naposledy upravil(a) JanKováč dne 31 srp 2024, 11:26, celkem upraveno 1 x.
Re: Co je moc to je moc!!!
Tých meme "das auto" je plný Youtube 

1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Co je moc to je moc!!!
Dneska neprošel emise 1.2htp. No neva, má odjeto, kat je ko, neřeším, dám druhý šou jede dál. Ale přístup stanice měření emisí, větší idioty jsem nepotkal. Jelikož je auto LPG a už to tu v okolí nikdo jiný neměří tak nebylo zbytí. Nějaké recenze jsem na ně slyšel, ale že jsou tak arogantní, to jsem necekal.
Včera jsem tam nechával auto s tím že během dopoledne bude. Dneska v 10 hod že je auto hotové a cena. Říkám si fajn prošlo. Na zítra na 8 na ráno objednaný na STK. Přišel jsem tam v 15 hod, s tím že auto je hotové. Chlap jen mezi řečí, že je vadný kat. Že by bylo dobré ho vyměnit. Říkám ok, vyměním za dva roky jestli ještě půjdem na STK. A že ne, že ho musím vyměnit hned, říkám fajn, zítra jedu na STK, po STK vyměním. No prej STK neprojdu. Ku.a jak neprojdu? Dyť je to jinak v cajku. O tom že to nedal ani slovo. Až asi po třech minutách rozhovoru mi řekl že emise jsou hotové, ale nevyhovují. To hergot nemůžete napsat do té SMS že to neprošlo? Ať mám prostor to řešit? Namistrovaný jak sviňa, že a co jako, chtěl jsem emise, tak je mám, že je výsledek nulový? No a co? Nejde mi o nic, vědět v 10 kdy psali hotovo můžete si přijet, měl jsem ve 13 katalyzátor a ještě dneska přehozený, cestou domů to mohl znovu naměřit, ráno na 8 bych zajel na STK a bylo by to všecko v klidu. V pátek odpoledne to mám vézt do Prahy......
Včera jsem tam nechával auto s tím že během dopoledne bude. Dneska v 10 hod že je auto hotové a cena. Říkám si fajn prošlo. Na zítra na 8 na ráno objednaný na STK. Přišel jsem tam v 15 hod, s tím že auto je hotové. Chlap jen mezi řečí, že je vadný kat. Že by bylo dobré ho vyměnit. Říkám ok, vyměním za dva roky jestli ještě půjdem na STK. A že ne, že ho musím vyměnit hned, říkám fajn, zítra jedu na STK, po STK vyměním. No prej STK neprojdu. Ku.a jak neprojdu? Dyť je to jinak v cajku. O tom že to nedal ani slovo. Až asi po třech minutách rozhovoru mi řekl že emise jsou hotové, ale nevyhovují. To hergot nemůžete napsat do té SMS že to neprošlo? Ať mám prostor to řešit? Namistrovaný jak sviňa, že a co jako, chtěl jsem emise, tak je mám, že je výsledek nulový? No a co? Nejde mi o nic, vědět v 10 kdy psali hotovo můžete si přijet, měl jsem ve 13 katalyzátor a ještě dneska přehozený, cestou domů to mohl znovu naměřit, ráno na 8 bych zajel na STK a bylo by to všecko v klidu. V pátek odpoledne to mám vézt do Prahy......
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Co je moc to je moc!!!
Je to pravda, jsou to vesměs mistři světa kteří teď ještě o to víc budou dělat důležité jak to bez nich nejde 

Re: Co je moc to je moc!!!
Je to jen o lidech. Co jezdím na emise benzín nafta, tak tam je borec ochotný usmátý nemá s ničím problém. Tady trefís na kkta a je problém na světě. Přitom nešlo vůbec o nic. Kdybych v těch 10 věděl že je ten kat ko, vozíja mi věci z Brna ve 13hod, v 15 hod jsem mohl stát znovu před dveřma. Tak jak teď. V 7 ho dovezl a v 9 už jsem to měl vyměněné. A to jsem ještě dával ráno kafícko. Teď čekám před dveřima a čekám až to dodělá. A ne že napíše SMS že auto je hotové a přitom neprošlo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Co je moc to je moc!!!
No a smrdí mi na tom ještě jedna věc. To auto bylo na emisích před rokem a půl, od té doby najelo nějakých 12 tis km. Před tím rokem a půl mne tam prosili( bylo to teda jinde, někde u Prahy ne tady ve Zlíně) abych jim ho tam nechal celé dopoledne páč na něm měřili další dvě nebo tři auta. Koukal jsem do starého protokolu a hodnoty byly jedna báseň. Teď všecko špatně. Kdyz jsem ten kat zdemontoval, nebyl ani ucpaný ani rozsypaný ani se z něj nesypalo..... Olej to nežere, žádné vynechávání válců nic, kontrolka nesvítí.... Jestli nejsu náhodou jeden z těch kteří prostě projít nesmí.... Chtěl jsem sjet na ty emise kde jezdím běžně, ať strčí sondu do výfuku a změří jestli mne netahají za nos, ale není čas. V 11hod mám další termín na STK.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Co je moc to je moc!!!
Je to pouhá mašinerie na vydělávání peněz, mockrát jsem u toho měření byl, když bude chtít aby to nevyšlo tak to nevyjde, přicpe výfuk hadrem a hodnoty hned letí do nebe...
, jsme oběti jejich nálad a momentální potřeby vyhodit/nevyhodit
Já pochopím nějaké hulící staré diesely ale tohle...

Já pochopím nějaké hulící staré diesely ale tohle...
