Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sixell
Přispěvovatel
Příspěvky: 766
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 17:21
Bydliště: praha

Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od sixell »

Ahoj ..chtěl by se zeptat,co mě čeká i když asi tesko říct takhle..mám Octavii 1, 1.6mpi 75kw bfq..je ten motor víc náchylnější než jiné označení jako avu a nebo 74kw verze?,,můj problém je že cítím benzin v nádobě na chladici vodu a i to ji vyhazuje ven přes ten ventil a tvrdá hadice do chladiče takže to tlakuje, Před rokem a něco se dělali kroužky a tedy teď po roce zase..moc se mi do toho už nechce..může být hlava praskla?,,kolik stojí tlaková skouzka hlavy?,,odhadem případně srovnání., moc dík za odpověď :kol1: :kol1:
Naposledy upravil(a) šulda dne 23 lis 2024, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
octavia 1.9 TDI 81KW ,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5003
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od martinsidlo »

Praskaly vlozky valce. Dej tam to vodni sklo,nekde uz jsem ho tu uvadel. Kdyby nepomohlo,pak hledej ty drahy veci jako je tesneni hlavy. To sklo utesni i hlavu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
sixell
Přispěvovatel
Příspěvky: 766
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 17:21
Bydliště: praha

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od sixell »

To by byla ta nejlepší varianta...Máš stim skusenosti?,,
octavia 1.9 TDI 81KW ,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5003
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od martinsidlo »

Mám. Utěsnil jsem tchánovi. Taky mu měnili těsnění hlavy,rovnali hlavu a pořád teklo.
Dle svíček,jsou všechny na pohled stejné,dobré,válce pálí stejně ?
W_722_CYLINDERBLOCKSEAL.PDF
(81.98 KiB) Staženo 90 x
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

sixell píše: 24 lis 2024, 10:07 To by byla ta nejlepší

zkus blbost, vytáhni z bandy tu tenkou hadičku a foukni do ní, není ucpaná? vzduch by měl unikat z expansky

pokud ti bubliny z hlavy neodchází hadičkou nad hladinu v expansce tak je problém podobný
sixell
Přispěvovatel
Příspěvky: 766
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 17:21
Bydliště: praha

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od sixell »

martinsidlo píše: 24 lis 2024, 14:19 Mám. Utěsnil jsem tchánovi. Taky mu měnili těsnění hlavy,rovnali hlavu a pořád teklo.
Dle svíček,jsou všechny na pohled stejné,dobré,válce pálí stejně ?
W_722_CYLINDERBLOCKSEAL.PDF
Startuje to na brnk,jede normálně,zatím se neprehriva nic ani ty bublinky v exspansce nejsou ale je tedy zní cítit dost benzin...
octavia 1.9 TDI 81KW ,
sixell
Přispěvovatel
Příspěvky: 766
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 17:21
Bydliště: praha

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od sixell »

slovacek.milos píše: 24 lis 2024, 17:34
sixell píše: 24 lis 2024, 10:07 To by byla ta nejlepší

zkus blbost, vytáhni z bandy tu tenkou hadičku a foukni do ní, není ucpaná? vzduch by měl unikat z expansky

pokud ti bubliny z hlavy neodchází hadičkou nad hladinu v expansce tak je problém podobný
Přes různé hadicku protéká normálně voda když je nastartovane auto.voda protéká přes víčko tedy kde je ventil.,,
octavia 1.9 TDI 81KW ,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zajímalo dělaly se kroužky a ted zase,

pokud ti to žere olej tak guferama ventilů, nebo ti olej odsává motor, rozpadlá trubka pod ventilátorem sek.vzduchu, ventil v potrubí, v klikové skříni musí být určitý tlak aby olj nemizel
sixell
Přispěvovatel
Příspěvky: 766
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 17:21
Bydliště: praha

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od sixell »

slovacek.milos píše: 25 lis 2024, 10:30 mě by zajímalo dělaly se kroužky a ted zase,

pokud ti to žere olej tak guferama ventilů, nebo ti olej odsává motor, rozpadlá trubka pod ventilátorem sek.vzduchu, ventil v potrubí, v klikové skříni musí být určitý tlak aby olj nemizel
Dělali se krouzky i gufera a olej je tedka o.k,nic nežere. Jezdilo to přes rok a něco ale teď to tedy tlakuje.,,
octavia 1.9 TDI 81KW ,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia 1, 1.6mpi 75kw tesneni a nebo hlava

Příspěvek od slovacek.milos »

takže, vytáhneš hadičku z bandy nastartuješ a teče, přidáš a teče víc, tím chci říct že ser ti neprotáčí vrtule na čerpadle

foukneš do hadičky a vzduch de z bandy, trubička není ucpaná

pak je dobré ještě petku vody přilácneš stěračem hadičku do bandy ucpeš třeba M6 na bandu dáš hadičku třeba benzínovou průhlednou na pincka, ponoříš do petky, pokud nejdou bublinky auto proženeš, na opravu je to že by měl jít řetízek bublin

sem tam bublinka je normální

nebál bych se toho vodního skla co ti radí martin na sz ti řekne kolik čeho a kam, prasklou hlavu to asi nikdo neviděl, vložky tam jsou asi 3mm zalité hliníkem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“