O2 1,9TDI PD BKC korekce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od lesek »

Muze nekdo poradit co se deje se vstrikama na 1. a 4. valci. At to nemenim pro nic za nic. Komprese dobre, vsechny na horni hranici, zahrate, najeto ~ 325tis.. Vstriky podle vseho puvodni. Diky
Přílohy
20250111_185331.jpg
20250111_185331.jpg (4.66 MiB) Zobrazeno 739 x
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od Woko_O »

No a dělá to něco? Nebo proč s tim chceš něco dělat?
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od lesek »

Nekdy to pri popojizdeni v kolone cca 1200ot na jednicku/dvojku jakoby "zatarokuje". Pri neutralni poloze plynu, ani nepridavam ani neubiram... Jinak to nic nedela. Udrzba... prochazim to, chci tam dat VBcko a nechat vstriky. Hlava nove sachty a gumicky pred 40tis.km. Dik
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od lesek »

Polohy vacky a kliky je na pripravky.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od Woko_O »

Dokud to startuje, jede to, nehulí, zbytečně bych to nevyndaval.

Korekce jsou v pořádku. Ideální se pohybovat někde od -1,5 do + 1,5 (max -2 až + 2). Cokoliv nad už může značit nějaký problém na vstřiku.

V kanále 23 je dobrý se pohybovat co nejblíže 0. Limit je zhruba -50 až +50. Je to jakási časová odchylka pro vstřikování. Mínusový hodnoty můžou znamenat problém s dovávkou paliva (filtr, vzduch v naftě, nafta protejká kolem gumiček, apod.)

Všechno to ale je jak to chce jednotka, ne jak funguje daná komponenta.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce

Příspěvek od lesek »

Diky, necham to tak jezdit.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“