O2 1,9TDI PD BKC korekce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 1,9TDI PD BKC korekce
Muze nekdo poradit co se deje se vstrikama na 1. a 4. valci. At to nemenim pro nic za nic. Komprese dobre, vsechny na horni hranici, zahrate, najeto ~ 325tis.. Vstriky podle vseho puvodni. Diky
- Přílohy
-
- 20250111_185331.jpg (4.66 MiB) Zobrazeno 739 x
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce
No a dělá to něco? Nebo proč s tim chceš něco dělat?
Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce
Nekdy to pri popojizdeni v kolone cca 1200ot na jednicku/dvojku jakoby "zatarokuje". Pri neutralni poloze plynu, ani nepridavam ani neubiram... Jinak to nic nedela. Udrzba... prochazim to, chci tam dat VBcko a nechat vstriky. Hlava nove sachty a gumicky pred 40tis.km. Dik
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce
Polohy vacky a kliky je na pripravky.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce
Dokud to startuje, jede to, nehulí, zbytečně bych to nevyndaval.
Korekce jsou v pořádku. Ideální se pohybovat někde od -1,5 do + 1,5 (max -2 až + 2). Cokoliv nad už může značit nějaký problém na vstřiku.
V kanále 23 je dobrý se pohybovat co nejblíže 0. Limit je zhruba -50 až +50. Je to jakási časová odchylka pro vstřikování. Mínusový hodnoty můžou znamenat problém s dovávkou paliva (filtr, vzduch v naftě, nafta protejká kolem gumiček, apod.)
Všechno to ale je jak to chce jednotka, ne jak funguje daná komponenta.
Korekce jsou v pořádku. Ideální se pohybovat někde od -1,5 do + 1,5 (max -2 až + 2). Cokoliv nad už může značit nějaký problém na vstřiku.
V kanále 23 je dobrý se pohybovat co nejblíže 0. Limit je zhruba -50 až +50. Je to jakási časová odchylka pro vstřikování. Mínusový hodnoty můžou znamenat problém s dovávkou paliva (filtr, vzduch v naftě, nafta protejká kolem gumiček, apod.)
Všechno to ale je jak to chce jednotka, ne jak funguje daná komponenta.
Re: O2 1,9TDI PD BKC korekce
Diky, necham to tak jezdit.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ