Ahoj, prosim poradte, co potrebuji k tomu abych dosahl napriklad 140kw a pekneho kroutaku na 1.9tdi 81kw, mam tam origo trysky, velkej fmic s ocelovým vedenim, turbo garett 1749vb (nafoukane na 1.8b), 6kvalt, svody z ARL, ted tam byla delana nova spojka kvuli zavodum ktere pojedu, premyslel jsem o tryskach FBr520, kazdopadne uvital bych vase rady a napady, s tim aby motor vydrzel kdyz neni kovany.. diky moc
Seat leon 1m FR 1.9tdi ASV (predtim ARL)
Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Seat Leon ASV,
1749vb, FMIC, ARL sání, průchozí laděný výfuk, ostrá vačka.
1749vb, FMIC, ARL sání, průchozí laděný výfuk, ostrá vačka.
Re: Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Dej tam Race520 a kvalitní soft. VB máš nový nebo repas? Pokud repas, tak se s pěkným spodkem rozluc. Tlak 1.8b je na VB taky nesmysl..
Re: Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Trochu OT, ale máš na to domluveného dost zkušeného a schopného úpravce/tunera, který bude umět takhle už složitější úpravu SW dát dohromady, aby vše fungovalo tak jak má a také pak odladit na brzdě. Snad si jsi vědom toho, že tohle Ti žádný namachrovaný blbeček někde u benzinky neodladí a 2000 Kč to taky stát nebude . Dál jsi nenapsal, jestli to auto budeš mít čistě na závodění někde mimo silnici nebo jestli s ním chceš jezdit v běžném provozu
.

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Re: Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Co znamena OT? Chip mam ted narychlo delany od borce z Jirikova, az tam budou trysky tak necham nekde poradne naladit, auto bude do bezneho provozu, ale zaroven si s tim obcas zajedu nejaky ten “zavod” presneji Sosnovku.. Spise premyslim, co jeste pred tim chipem vsechno udelat? Fmic je, vb turbo taky, vstriky taky budou, hola roura vyfuku, “ladene svody”, co bych mohl jeste dodelat pred ladenim? Jde mi o to abych z toho dostal plny potencial.. samozrejme pred chipem to pujde na dekarbonizaci olejoveho a saciho systemu..
Race 520 dam, a ten soft, no, kde by to mohli skvele naladit?
Jeste jsem koukal na prehled trysek, a docetl jsem se ze pp764 jsou oproti sprint520 lepsi, co je na tom pravdy? Nebo jake jsou ty nejvykonejsi trysky do rotacky?
Sprint 520 a race 520 jsou stejne? Nevyznam se v tech nazvech uz..
Turbo neni repas, a je jete necele 2 roky, 1.8b je hodne? Bylo mi receno ze to neni jeste jeho limit, tak netusim, kazdy mi rika neco jineho..
Race 520 dam, a ten soft, no, kde by to mohli skvele naladit?
Jeste jsem koukal na prehled trysek, a docetl jsem se ze pp764 jsou oproti sprint520 lepsi, co je na tom pravdy? Nebo jake jsou ty nejvykonejsi trysky do rotacky?
Sprint 520 a race 520 jsou stejne? Nevyznam se v tech nazvech uz..
Seat Leon ASV,
1749vb, FMIC, ARL sání, průchozí laděný výfuk, ostrá vačka.
1749vb, FMIC, ARL sání, průchozí laděný výfuk, ostrá vačka.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
V tomto případě doporučuji: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... tedRow-132
+vždy je nutné seřídit (otevírací tlaky) v dieselservisu (možné u nás).
Pro turbodmychadlo 1749VB je tlak 1,8 BAR již daleko za bezpečnou hranicí.. pro výkon nad 135 kW už je vhodnější: https://shop.dieselpower.cz/motorove-di ... -auy--ajm/ nebo: https://shop.dieselpower.cz/motorove-di ... -auy--ajm/
+vždy je nutné seřídit (otevírací tlaky) v dieselservisu (možné u nás).
Pro turbodmychadlo 1749VB je tlak 1,8 BAR již daleko za bezpečnou hranicí.. pro výkon nad 135 kW už je vhodnější: https://shop.dieselpower.cz/motorove-di ... -auy--ajm/ nebo: https://shop.dieselpower.cz/motorove-di ... -auy--ajm/

Re: Co všechno na Stage 2 1.9tdi 81kw
Na toledu ASV jsem tenkrát udělal na turbu VB 197ps a 430NM. K tomu race520/ 12mm hlava bosch, IC a další věci. takže 190 se na Vbčku dá, ale podmínka jsou kvalitní/nové věci a hlavně kvalitní soft úprava.
Poku si vzpmínám Vbčko tenkrát dávalo ve špičce 1,65bar.
1,8bar už je přes, to už je moc pro to turbo z dlouhodobého hlediska
Poku si vzpmínám Vbčko tenkrát dávalo ve špičce 1,65bar.
1,8bar už je přes, to už je moc pro to turbo z dlouhodobého hlediska
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.