KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka 352
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 úno 2025, 11:15
Odpovědi: 0

KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Jirka 352 »

Zdravím panové,
Auto mi padlo do nouzaku vyčetl jsem chyby : N 75, N 18, N108,N239,N109, J52 podle všeho ridici jednotka umřela, mate někdo zkušenost s tím jestli se da jednotka opravit? Nebo sehnat jinou ? je mi lito toho chipu v me jednotce....přehrat to na druhou jednotku asi nepujde že ....?
Najdu na plastovém štitku ke kličum kod k imobilizeru??
Na netu jsem našel že nabizeji repasovne jednotky i s chipem s vyplým imobilizerem a off egrem.
Mate někdo radu jak tento problem vyřesit nejakým nejrozumnějším zpusobem předem mo diky za rady.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9177
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od hansdob »

Pojistka
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jirka 352
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 úno 2025, 11:15
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Jirka 352 »

pjistka ok ,to co bylo v zavadach tak sem některe dily zkoušel přehodit a nic, kdyby byla pojistka ko tak bych se k jednotce nepripojil ?nebo se pletu
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5013
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od martinsidlo »

Prodreny kabely nebo neukostreny. Co otevrit kapotu ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Majklovec
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 14 led 2020, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: 1234567

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Majklovec »

Nemají náhodou všechny tyto elmagn. ventily společné napájení nebo společnou kostru? Na AFN jsem to kdysi měl. Zkus pohledat el. schéma k jednotce.
Jirka 352
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 úno 2025, 11:15
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Jirka 352 »

martinsidlo píše: 12 kvě 2025, 09:10 Prodreny kabely nebo neukostreny. Co otevrit kapotu ?
Vše bylo zkontrolovano, myslel jsem že tam něco kuna přehryzala...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3656
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Pája 19 »

A co jsi teda zjistil? Chybí napájení, kostra, nebo snad všechny čidla nedávají signál?
Oct asv 2000, DieselPower
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4841
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od OťasTDi »

Já nevěřím na KO jednotku...tady se už chip nahraje přes kabel, nehrozí poškození jak u těch prvních, kde se letovalo. Je to někde v elektrice. Není to napájeno pojistkami nad baterkou? Není na některé mikroprasklinka?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Jirka 352
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 úno 2025, 11:15
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Jirka 352 »

Pája 19 píše: 12 kvě 2025, 17:24 A co jsi teda zjistil? Chybí napájení, kostra, nebo snad všechny čidla nedávají signál?
Na pristrojovce svití- Porucha motoru+ ASR- vagem nelze smazat
S autem jsem dojel v nouzáku - normalně startuje
řidici jednotka komunikuje s vagem ,kdyby nebylo napajeni jednotky tak by to asi nekomunikovalo nejelo...
poruchy co sem psal vyše...v přispěvcich
Kostry např. u N75 regulace tlaku v konektoru nelze zmeřit neni tam hnedy drat tam bude napajeni že oba vodiče budou z řid. jednotky.... ono by to chtělo schema řídíci jednotky a vidělo by se jak to je zapojeno ,ale nikde sem ho na netu nenašel
jiné čidla které mají hnědy drat jsou s kostrou změřitelné...
Kostry pod kaslikem od baterky OK....
Připadá mi to jak kdyby ty ventily byly napichle na jednu nejakou větev co odešla v ŘJ. (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Vici »

Jednotka může být takto vadná. Sežeň druhou, je jich všude plno
Chip přehrát půjde. Pin k imo je v jednotce i v budíkách
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4841
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od OťasTDi »

Myslím, že všichni co jsme tu psali napájení, jsme mysleli napájení těch ventilů..... společné.... né RJ..... napájení rj jsem já určitě nemyslel. Nemá tu někdo ještě Elsu? Zkusím napsat kamarádovi co jsme mu jí kdysi instaloval, ať se mi mrkne.... napíšu pak sem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Vici »

pokud si dobře pamatuju ty ventily jsou napájené z jednotky a pokud v ní umře jedna součástka tak nastane takovýto problém. mám tady jednu takto vadnou jednotku, taky z ASV
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3656
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Pája 19 »

A kolik voltů do toho jde? To by asi nebyl problém to nahradit nějakým 5V stabilizátorem...
Oct asv 2000, DieselPower
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4841
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od OťasTDi »

Tak výsledek z ELSY...všechny tyhle bazmeky mají společný plus spínanou pojistkou 10A na pozici 34 z boku palubovky.

Pojistka praská u O1 ASV většinou z důvodu zkratu ventilku podtlaku zhášecí klapky. Nejčastěji se prodře svazek co jde ze zadu motoru k tomu ventilku zhášecí klapky (je součástí EGR). On tam je uchycený, může být upadlý a nebo bude nutné rozbandážovat svazek k němu a prověřit, zda není ve zkratu. ŘJ ovládá ty ventilky mínusem, čili podle potřeby do nich pouští nikoliv plus, ale kostry. Zkus to prověřit a dej vědět
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Vici »

ok, moje chyba, je to už dávno. já jsem měl jednotku vadnou v tom, že to neovládala kostrou. s jinou jednotkou to bylo ok.
pokud bude mít tedy v pořádku pojistku, tak nejspíš jednotka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“