KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Zdravím panové,
Auto mi padlo do nouzaku vyčetl jsem chyby : N 75, N 18, N108,N239,N109, J52 podle všeho ridici jednotka umřela, mate někdo zkušenost s tím jestli se da jednotka opravit? Nebo sehnat jinou ? je mi lito toho chipu v me jednotce....přehrat to na druhou jednotku asi nepujde že ....?
Najdu na plastovém štitku ke kličum kod k imobilizeru??
Na netu jsem našel že nabizeji repasovne jednotky i s chipem s vyplým imobilizerem a off egrem.
Mate někdo radu jak tento problem vyřesit nejakým nejrozumnějším zpusobem předem mo diky za rady.
Auto mi padlo do nouzaku vyčetl jsem chyby : N 75, N 18, N108,N239,N109, J52 podle všeho ridici jednotka umřela, mate někdo zkušenost s tím jestli se da jednotka opravit? Nebo sehnat jinou ? je mi lito toho chipu v me jednotce....přehrat to na druhou jednotku asi nepujde že ....?
Najdu na plastovém štitku ke kličum kod k imobilizeru??
Na netu jsem našel že nabizeji repasovne jednotky i s chipem s vyplým imobilizerem a off egrem.
Mate někdo radu jak tento problem vyřesit nejakým nejrozumnějším zpusobem předem mo diky za rady.
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Pojistka
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
pjistka ok ,to co bylo v zavadach tak sem některe dily zkoušel přehodit a nic, kdyby byla pojistka ko tak bych se k jednotce nepripojil ?nebo se pletu
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Prodreny kabely nebo neukostreny. Co otevrit kapotu ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Nemají náhodou všechny tyto elmagn. ventily společné napájení nebo společnou kostru? Na AFN jsem to kdysi měl. Zkus pohledat el. schéma k jednotce.
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Vše bylo zkontrolovano, myslel jsem že tam něco kuna přehryzala...
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
A co jsi teda zjistil? Chybí napájení, kostra, nebo snad všechny čidla nedávají signál?
Oct asv 2000, DieselPower
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Já nevěřím na KO jednotku...tady se už chip nahraje přes kabel, nehrozí poškození jak u těch prvních, kde se letovalo. Je to někde v elektrice. Není to napájeno pojistkami nad baterkou? Není na některé mikroprasklinka?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Na pristrojovce svití- Porucha motoru+ ASR- vagem nelze smazat
S autem jsem dojel v nouzáku - normalně startuje
řidici jednotka komunikuje s vagem ,kdyby nebylo napajeni jednotky tak by to asi nekomunikovalo nejelo...
poruchy co sem psal vyše...v přispěvcich
Kostry např. u N75 regulace tlaku v konektoru nelze zmeřit neni tam hnedy drat tam bude napajeni že oba vodiče budou z řid. jednotky.... ono by to chtělo schema řídíci jednotky a vidělo by se jak to je zapojeno ,ale nikde sem ho na netu nenašel
jiné čidla které mají hnědy drat jsou s kostrou změřitelné...
Kostry pod kaslikem od baterky OK....
Připadá mi to jak kdyby ty ventily byly napichle na jednu nejakou větev co odešla v ŘJ.

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Jednotka může být takto vadná. Sežeň druhou, je jich všude plno
Chip přehrát půjde. Pin k imo je v jednotce i v budíkách
Chip přehrát půjde. Pin k imo je v jednotce i v budíkách
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Myslím, že všichni co jsme tu psali napájení, jsme mysleli napájení těch ventilů..... společné.... né RJ..... napájení rj jsem já určitě nemyslel. Nemá tu někdo ještě Elsu? Zkusím napsat kamarádovi co jsme mu jí kdysi instaloval, ať se mi mrkne.... napíšu pak sem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
pokud si dobře pamatuju ty ventily jsou napájené z jednotky a pokud v ní umře jedna součástka tak nastane takovýto problém. mám tady jednu takto vadnou jednotku, taky z ASV
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
A kolik voltů do toho jde? To by asi nebyl problém to nahradit nějakým 5V stabilizátorem...
Oct asv 2000, DieselPower
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
Tak výsledek z ELSY...všechny tyhle bazmeky mají společný plus spínanou pojistkou 10A na pozici 34 z boku palubovky.
Pojistka praská u O1 ASV většinou z důvodu zkratu ventilku podtlaku zhášecí klapky. Nejčastěji se prodře svazek co jde ze zadu motoru k tomu ventilku zhášecí klapky (je součástí EGR). On tam je uchycený, může být upadlý a nebo bude nutné rozbandážovat svazek k němu a prověřit, zda není ve zkratu. ŘJ ovládá ty ventilky mínusem, čili podle potřeby do nich pouští nikoliv plus, ale kostry. Zkus to prověřit a dej vědět
Pojistka praská u O1 ASV většinou z důvodu zkratu ventilku podtlaku zhášecí klapky. Nejčastěji se prodře svazek co jde ze zadu motoru k tomu ventilku zhášecí klapky (je součástí EGR). On tam je uchycený, může být upadlý a nebo bude nutné rozbandážovat svazek k němu a prověřit, zda není ve zkratu. ŘJ ovládá ty ventilky mínusem, čili podle potřeby do nich pouští nikoliv plus, ale kostry. Zkus to prověřit a dej vědět
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka
ok, moje chyba, je to už dávno. já jsem měl jednotku vadnou v tom, že to neovládala kostrou. s jinou jednotkou to bylo ok.
pokud bude mít tedy v pořádku pojistku, tak nejspíš jednotka
pokud bude mít tedy v pořádku pojistku, tak nejspíš jednotka