KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3662
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Pája 19 »

Tak pokud jednotka tahá za mínusy, tak proč si plus nepůjčit někde jinde...
Oct asv 2000, DieselPower
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od OťasTDi »

Protože Pájo to musí mít nějaký důvod, že by ten plus byl odstřelený a kdyby náhodou byl fakt zkrat v tom svazku, nebo přímo v N239 , tak si tím může vytvořit ještě další problém
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3662
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Pája 19 »

Stabík s pojistkou za pár korun? Ale radši někdo sežene a koupí jednotku, přizpůsobí, čipne, zapojí a dopadne to stejně jako ta předchozí...

Jasně že bych tam netahal plus od startéru lanem jako ruka. 🙂😉
Oct asv 2000, DieselPower
Jirka 352
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2025, 11:15

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od Jirka 352 »

OťasTDi píše: 13 kvě 2025, 08:31 Tak výsledek z ELSY...všechny tyhle bazmeky mají společný plus spínanou pojistkou 10A na pozici 34 z boku palubovky.

Pojistka praská u O1 ASV většinou z důvodu zkratu ventilku podtlaku zhášecí klapky. Nejčastěji se prodře svazek co jde ze zadu motoru k tomu ventilku zhášecí klapky (je součástí EGR). On tam je uchycený, může být upadlý a nebo bude nutné rozbandážovat svazek k němu a prověřit, zda není ve zkratu. ŘJ ovládá ty ventilky mínusem, čili podle potřeby do nich pouští nikoliv plus, ale kostry. Zkus to prověřit a dej vědět
Moc díky za info, tak pojistka "34 " je OK , Proměřil jsem pro jistotu všechny pojistky vše OK, takže je asi problem v ŘJ motoru
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: KO jednotka motoru, kod imobilizeru je na plastovem stitku ke klicum, Octa 1 ,ASV rotacka

Příspěvek od OťasTDi »

Ok, tak dej pak vědět jak jsi dopadl
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“