2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Ahoj, reším problém s motorem CAGA. Do 3200 ot je vše uplně v pohodě, jakmile přesáhnu 3200ot, auto přestane táhnout, otačky spadnou buď na volnoběh nebo auto chcípne a VAG vypisuje mi chybu:
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
na autě je nový regulační ventil na čerpadle, nový regulator tlaku na railu, nový snímač tlaku na railu, zpátečka paliva je průchozí, ani svedení zpátečky do kanystru se nic nezlepší. Tlak na podávacím čerpadle je něco málo přes 4 bary, soft je origo, čili objektivně všechno v pohodě. Dle LOGu je vidět, že požadovaná hodnota tlaku kolem 3200 ot je 1413 barů, skutečná 1497 barů a rozdíl je 84 barů, pak to skočí do nouze.
Zajímalo by mě, kde dále hledat a jak velká má byt maximální regulační odchylka?
Děkuji.
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-019-CAG.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 NN HW: 03L 906 019 AL
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H29 9980
Kódování: 12194012232403080000
Číslo dílny: WSC 44549 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NN A02016 (AU48)
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NN.rod
VCID: 7EA12DA5B072E3DAFD6-802A
1 nalezena chyba:
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 273623 km
Datum: 2025.07.24
Čas: 19:04:51
Otáčky motoru: 1309.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 78 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 38 °C
Tlak okolního vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 38.7 °C
Průměrné množství vstřikování: 33.31 mg/stroke
Stav regulace tlaku Rail-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
PCV fac Adapt: 0.9974
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
na autě je nový regulační ventil na čerpadle, nový regulator tlaku na railu, nový snímač tlaku na railu, zpátečka paliva je průchozí, ani svedení zpátečky do kanystru se nic nezlepší. Tlak na podávacím čerpadle je něco málo přes 4 bary, soft je origo, čili objektivně všechno v pohodě. Dle LOGu je vidět, že požadovaná hodnota tlaku kolem 3200 ot je 1413 barů, skutečná 1497 barů a rozdíl je 84 barů, pak to skočí do nouze.
Zajímalo by mě, kde dále hledat a jak velká má byt maximální regulační odchylka?
Děkuji.
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-019-CAG.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 NN HW: 03L 906 019 AL
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H29 9980
Kódování: 12194012232403080000
Číslo dílny: WSC 44549 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NN A02016 (AU48)
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NN.rod
VCID: 7EA12DA5B072E3DAFD6-802A
1 nalezena chyba:
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 273623 km
Datum: 2025.07.24
Čas: 19:04:51
Otáčky motoru: 1309.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 78 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 38 °C
Tlak okolního vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 38.7 °C
Průměrné množství vstřikování: 33.31 mg/stroke
Stav regulace tlaku Rail-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
PCV fac Adapt: 0.9974
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Nikdo se s tím ještě nesetkal?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Stále tápu. Někdo nějaký nápad?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Neblbne snímač tlaku, alebo kabeláž k nemu?
V popise chyby máš:
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
To nie je len 84bar rozdiel.
Len taký nápad....:
V logu si vyšší rozdiel ako 84bar nevidel, tak reku či to nevystrelí len na krátky okamih, ktorý VCDS pri logovaní nezaregistruje, ale RJ to odstrelí. Skús logovať len skutočný tlak a nič iné a navodiť poruchu. Budeš mať vysokú rýchlosť vzorkovania. Prípadne merať signál priamo z čidla elektricky so záznamom.
V popise chyby máš:
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
To nie je len 84bar rozdiel.
Len taký nápad....:
V logu si vyšší rozdiel ako 84bar nevidel, tak reku či to nevystrelí len na krátky okamih, ktorý VCDS pri logovaní nezaregistruje, ale RJ to odstrelí. Skús logovať len skutočný tlak a nič iné a navodiť poruchu. Budeš mať vysokú rýchlosť vzorkovania. Prípadne merať signál priamo z čidla elektricky so záznamom.
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Díky za typ zkusím to. Čidla a regulator samozřejmě nový. Jedine co zbývá je bypass kabeláže. Nějaký podobný zajeb očekávám. Auto je po čištění palivové soustavy, byly spony. Dalo se vše nové. Spony nejsou. Chvilku to jezdilo a teď skubanek. Je mi divné, ze to udělá jen u určitých otáček a ten rozdíl tlaku je dle logu v normálu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Snímače origo?
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Jo, snimace origo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Ale tobe ukazuje snimac tlaku rail spravne
A regulace/snimac neukazuji chybu v el. obvodu
Takze tlak v railu ti lita
To bude mechanicka zavada v cerpadle/vstriky
Jak si rikal spony
Podivej se jaka je strida ovladani na regulacnim ventilu,
jestli se to snazi uregulovat dolu
A regulace/snimac neukazuji chybu v el. obvodu
Takze tlak v railu ti lita
To bude mechanicka zavada v cerpadle/vstriky
Jak si rikal spony
Podivej se jaka je strida ovladani na regulacnim ventilu,
jestli se to snazi uregulovat dolu
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Diky podívám.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště
Měl jsem vysoký tlak, když byli vadný vstřikovače. Ford Transit srfa 2,2 85kw