Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
reklamace ano, ale bylo mi řečeno, že se to buď musí vypálit a nebo jak je udělaná hlava, bude se to tlačit přes spodek. ve finále co chceš reklamovat u starýho auta....
ještě jsem si vzpomněl na jednu "zajímavost" - když jsem párkrát zastavil, všimnul jsem si, že motor držel cca. 1000ot. a teprve po chvilce to padlo na těch cca. 850. přitom žádnou funkci "přidání", jak nový auta, to nemá.
ještě jsem si vzpomněl na jednu "zajímavost" - když jsem párkrát zastavil, všimnul jsem si, že motor držel cca. 1000ot. a teprve po chvilce to padlo na těch cca. 850. přitom žádnou funkci "přidání", jak nový auta, to nemá.
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Sundal bych aspoň přírubu výfuku hned za turbem, jestli tam bude mastno.
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
bylo by to vidět když to jezdilo? nebude to vypálený?
víc a víc přemýšlím nad tím turbem, protože když jedu v klidu, tak to nehulí, ale když to šlápnu a stejně i na místě vytočím, vypadá to, jak kdyby se někde nahromadil olej a hrknul pak při fičáku do motoru. po prošlápnutí i když už jsou otáčky na volnoběhu, hulí to ještě tak 10sekund a pak zas nic.
navíc společně s hlavou měnili i 2 o-kroužky na tlakových hadicích od turba, že to bylo prý poblitý.
víc a víc přemýšlím nad tím turbem, protože když jedu v klidu, tak to nehulí, ale když to šlápnu a stejně i na místě vytočím, vypadá to, jak kdyby se někde nahromadil olej a hrknul pak při fičáku do motoru. po prošlápnutí i když už jsou otáčky na volnoběhu, hulí to ještě tak 10sekund a pak zas nic.
navíc společně s hlavou měnili i 2 o-kroužky na tlakových hadicích od turba, že to bylo prý poblitý.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34026
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
jasné reklamace vrámci dobrých vztahů, reklamova ze zákona pokud nemáš sjednanou záruku na papíře tak nejde nic rekla,ovat, na opravy záruka není už 11 let od novely občanského zákoníku
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4305
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Nebude, ty spodky neodchází jentakboobika píše: ↑05 říj 2025, 18:09 nebo jak je udělaná hlava, bude se to tlačit přes spodek. ve finále co chceš reklamovat u starýho auta....
ještě jsem si vzpomněl na jednu "zajímavost" - když jsem párkrát zastavil, všimnul jsem si, že motor držel cca. 1000ot. a teprve po chvilce to padlo na těch cca. 850. přitom žádnou funkci "přidání", jak nový auta, to nemá.
ty otáčky to bude ono, bud to má moc nafty nebo to spaluje olej
ono stačí sací hadici a vzít za vrtulku jestli je volná
Naposledy upravil(a) šulda dne 05 říj 2025, 19:35, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeno.
Důvod: Sloučeno.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34026
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Jarda S. píše: ono stačí sací hadici a vzít za vrtulku jestli je volná![]()
jardo kdybys vzal moji vrtulku u feldy jak je volná už deset let a turbo neteče tak nechápeš
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
To že se to musí vypálit platí většinou jen když se turbo fakt rozletí a všechen olej z motoru je ve výfuku, to je pak peklo, to hulí jak když za sebou táhneš dýmovnici a fakt celkem dlouho, musíš s tím třeba hodinu dvě jezdit až to vyhoří
Mockrát jsem to dělal jakože jen repasovanou hlavu a na spodek jsem nemáknul a nikdy mi nic takto nekouřilo, něco bude špatně nebo se nepovedlo
On není repas jako repas a ne všichni ty šachty umí udělat tak aby to bylo cajk, taky jsem to už zažil, to samý montáž vstřiků, ráno jak to naždímneš a bude to kouřit tak to po chvíli vypni, vymotej žhavky a která bude mastná/mokrá, tam hledej problém
Buď stržený gumky na vstřiku nebo spadlo gufero z vodítka popř. bude špatně nasazené ( zatlačené moc dolů ), obojí by se dalo vyřešit bez demontáže hlavy, turbo nevím,moc se mi to nezdá jestli bylo předtím v pohodě ale neříkám že to tak není,pokud by pouštělo olej - sundej hadici ze sání u motoru, ať ti kámoš párkrát přidá plyn a hned uvidíš jestli za hadice práší olej
Vačka a hydra měnili nebo původní ? Ten bílý kouř by mě vedl spíš k problému s naftou než olejem - vstřiky ukazují co ?
Mockrát jsem to dělal jakože jen repasovanou hlavu a na spodek jsem nemáknul a nikdy mi nic takto nekouřilo, něco bude špatně nebo se nepovedlo
On není repas jako repas a ne všichni ty šachty umí udělat tak aby to bylo cajk, taky jsem to už zažil, to samý montáž vstřiků, ráno jak to naždímneš a bude to kouřit tak to po chvíli vypni, vymotej žhavky a která bude mastná/mokrá, tam hledej problém
Buď stržený gumky na vstřiku nebo spadlo gufero z vodítka popř. bude špatně nasazené ( zatlačené moc dolů ), obojí by se dalo vyřešit bez demontáže hlavy, turbo nevím,moc se mi to nezdá jestli bylo předtím v pohodě ale neříkám že to tak není,pokud by pouštělo olej - sundej hadici ze sání u motoru, ať ti kámoš párkrát přidá plyn a hned uvidíš jestli za hadice práší olej
Vačka a hydra měnili nebo původní ? Ten bílý kouř by mě vedl spíš k problému s naftou než olejem - vstřiky ukazují co ?
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Mluvil jsem s tím, co to skládal. Říkal, že mu přišlo, že vsřiky šly dovnitř docela lehce, ale že kdyby to netěsnilo, tak by padala nafta a to se neděje - po týdnu to nastartovalo na drc.
Ráno po startu zakouří, tak jak x-let předtím, ale pak nic. Zakouří vždycky jen po prášlápnutí, když delší dobu klepe na volnoběh.
Test se sáním zkusím. Turbo když sundával a dával zpět, tak prý axiálně vůli nemělo a radiálně std. jak všechny ostatní. Hadice na odtok oleje byla čistá.
Vstřiky - na předchozí stránce jsem dával obrázek z vcds, u teplýho motoru byl volnoběh -0,05/-0,05/-0,38/+0,45mg
Vačka původní, prý ok, zdvihátka nový.
Kouř na videu vypadá bíle, ale reálně je modrý a smrdí jak když hoří olej. Nafta smrdí jinak.
Ráno po startu zakouří, tak jak x-let předtím, ale pak nic. Zakouří vždycky jen po prášlápnutí, když delší dobu klepe na volnoběh.
Test se sáním zkusím. Turbo když sundával a dával zpět, tak prý axiálně vůli nemělo a radiálně std. jak všechny ostatní. Hadice na odtok oleje byla čistá.
Vstřiky - na předchozí stránce jsem dával obrázek z vcds, u teplýho motoru byl volnoběh -0,05/-0,05/-0,38/+0,45mg
Vačka původní, prý ok, zdvihátka nový.
Kouř na videu vypadá bíle, ale reálně je modrý a smrdí jak když hoří olej. Nafta smrdí jinak.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34026
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
mí ještě napadá pokud se hýbalo s drátama jestli tam nevznikl problém, drát konektor, problém se řešil rok až jednou to hodil přerušený kontakt v paměti závad, to jsem šel pěšky 3 km domů a před barákem čekali policajti že auto je v křižovatce
pokud klepe vstřik tam je problém, mně klepal a nehulil a taky klepal a hulil,
pokud klepe vstřik tam je problém, mně klepal a nehulil a taky klepal a hulil,
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Někde tam půjde olej a bude se napalovat, buď přes turbo a nebo přes ventily, že by nějak selhal spodek motoru si nemyslím. Ještě bych prověřl odvětrání motoru jestli není ucpané a pak holt drobná rozborka, buď sundat výfukovou trubku z turba a jestli by byla k dispozici kamera tak přes díru pro egr trubku se podívat svodama na hlavu.
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Nedalo mi to, tak jsem sundal výfuk a sání z turba. Gumový koleno na sání jen trošinku oslizlý, ale žádný olej. Nebyl ani v trubce odvzdušnění. Ve ventil deklu je průchozí výdech zevnitř ven.
Na sací straně turba to bylo úplně suchý, lopatky trošku osekaný, ale má to svý roky.
Nicméně ve výfuku bych řekl, že olej teda je.
Axiálně je turbo bez vůle, radiálně bych řekl docela větší, odhadl bych tak 2-3mm (blbě se to odhaduje jen podle pohybu prstů)
Pár foto. Co myslíte? Motor jel cca. 3 minuty na volnoběh a 2 lehký prošlápnutí. Chtěl jsem sundal i trubku od egr, ale kerej kkt vymyslel inbus na trubce, kam nejde nic pořádně strčit ... to je super. Jak to povolujete?
Na sací straně turba to bylo úplně suchý, lopatky trošku osekaný, ale má to svý roky.
Nicméně ve výfuku bych řekl, že olej teda je.
Axiálně je turbo bez vůle, radiálně bych řekl docela větší, odhadl bych tak 2-3mm (blbě se to odhaduje jen podle pohybu prstů)
Pár foto. Co myslíte? Motor jel cca. 3 minuty na volnoběh a 2 lehký prošlápnutí. Chtěl jsem sundal i trubku od egr, ale kerej kkt vymyslel inbus na trubce, kam nejde nic pořádně strčit ... to je super. Jak to povolujete?
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
A to jsem / bohužel / přesně čekal, turbo budete muset stejně vyndat a pak se uvidí jestli to je turbem /asi ano/ nebo se napaluje olej už od hlavy, ale myslím že tohle bude turbem, prostě mastí do výfuku.
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
Jestli se mi podaří sundat trubku od egr, tak mrknu kamerou před turbo.
Re: Passat 1.9tdi 96kW - kouří po opravě hlavy
To by bylo super, ten přístup nevím jak poradit, dlouho jsem Passata s motorem podél neviděl.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34026
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice