mám takový trabl se svým VW T5 128 kW BPC. Řízení mi vrže,jakoby drhne, vibruje a cvaká – ale jen když je auto na zemi. Jakmile ho zvednu do vzduchu, všechno funguje perfektně, jde krásně lehce, bez hluku a bez vibrací.
Na autě už je udělané skoro všechno:
• nové kulové čepy, axiální tyče a čepy řízení (Lemförder),
• nové gumy stabilizátoru a tyčky stabilizátoru (Febi),
• nové přední pružiny (KYB), horní uložení + ložiska + hliníkové misky (SKF),
• čerpadlo serva už druhé nové (Elstock) + nový řemen (INA),
• nové přívodní hadice/trubky (ATL),
• nová nádobka serva,
• už třetí řízení (stále stejný problém),
• 2 roky staré tlumiče, nové poloosy (cca rok staré),
• po každém zásahu nový olej G 004 000 M2,
• kloub mezi volantovou tyčí a řízením jsem měnil taky (zánovní).
Zajímavé je, že když točím volantem při zvednutém autě, jde tlak do nádobky serva a olej teče ven přes zavřené víčko ale jako žádný brutus, ale řízení jde krásně hladce a nic necvaká.
Jakmile je ale auto na kolech, začne to cvakat, drhnout a vibrovat.
Nevím už, kam dál sáhnout všechno nové a závada pořád stejná.
Nemá někdo zkušenost s podobným chováním??