Pletete si pojmy. Předvstřik je něco jinýho než o čem píšete. Ty potřebuješ vědět hodnotu předstihu vstřiku. Pochybuji, že má Felicie 1,9 dvoustupňový vstřikovače.
já teda Felicii neznám,ale čerpadlo se nějak na základní polohu nastavit musí.Páč když má jednotka korigovat hodnotu předvstřiku,tak musí vycházet z nějaký polohy.Kdyže se špatně nastaví základní poloha,tak se může stát že už ho jednotka nedožene,protože nemá prostě jak.
Naposledy upravil(a) pajda dne 23 pro 2007, 09:36, celkem upraveno 1 x.
Základní nastavení se dělá tak, že se povolí tři šrouby na kole čerpadla a zaaretuje se kolíčkem základní poloha. Pak se šrouby dotáhnou a je to. Klika musí při tom být na značce. Vačka se staví přípravkem 4mm vloženém do drážky při uvolněném kole. Kolo se musí srazit z kuželu.
origoš píše:Základní nastavení se dělá tak, že se povolí tři šrouby na kole čerpadla a zaaretuje se kolíčkem základní poloha. Pak se šrouby dotáhnou a je to. Klika musí při tom být na značce. Vačka se staví přípravkem 4mm vloženém do drážky při uvolněném kole. Kolo se musí srazit z kuželu.
Přesně tak. Jiné nastavení než sesazení rozvodů podle značek skutečně neexistuje. U Lucasu nelze použít hodinky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Za chodu motoru předvstři měnit nemůže ne?
Pokud jsou plovoucí řemenice,tak se do přesný polohy aretuje hřídel čepadla,která se nastavuje proti 0° kliky.Navíc za chodu motoru to bude jednotka dohánět.