LPG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já bych řek že na chodu motoru se nic zásadně nezmění.Je teda pravda že výkon je nižší ale moror jde stejně klidně a plynule jako na benzín.Pokud ne,tak je něco špatně.A s těma nákladama na provoz bych o tom ani nepřemejšlel.
Jednoznačně ano!Akorát bych na to chtěl dohlížet při montáži,páč dost těch plynařů jsou pěkný prasata.

Ak ti mozem doporucit tak Landi renzo od talianou. je to najdrahsi vstrekovaci system asi na trhu ale nepoznam nic lepsie. je to s priamym vstrekom, takze vykon zhruba ten isty. doporucujem urobit upravu aj v motoraku, potom to pojde lepsie ako v originali na benzin a co je hlavne spotreba poleti este asi o pol litra plynu dolu. Predpokladane investicie asi okolo 40 t
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
motor na plyn trpi menej ako na benzin ale je tam problem, ze ak plyn stoji za hovno tak ti to ten motor vysusi a potom ? ko. No a nekup si plyn za 10000 korun12skvarka píše:no zrovna do autoškoly nevim nevim....protože najedeš spousta kilometrů.................at si každej říka co chce ........ke mě do servisu když přijede auto co jezdi na plyn,tak ma většinou kolem 150000km a motor je po smrti...........no a s autoškolou to najedeš hned ne??

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
máme feldu 1,3 na LPG, jen řízený podtlak servem podle lambdy od Lovtecu, motor má 420 tis km (na LPG 240 tis) a jede furt 160
kromě 2x rozvodovýho řetězu a občas seřízení ventilů bez šáhnutí. A že dostala, chudák...
Osobně bych se plynu vůbec nebál, určitě sekvenční vstřik a nádrž do rezervy, kamarád má Lovtec Magic II za 28 tis Kč a je to skvělý systém, diagnostický program jde stáhnout z netu. Ale opravdu bacha na montáž, naprasit to do auta umí kde kdo, ale správně nastavit, aby to pořád nerosvěcovalo kontrolku motoru (emise) to umí málokdo. Ale je to docela jednoduchý, jde to doladit doma, stačí noťas a trochu času...

Osobně bych se plynu vůbec nebál, určitě sekvenční vstřik a nádrž do rezervy, kamarád má Lovtec Magic II za 28 tis Kč a je to skvělý systém, diagnostický program jde stáhnout z netu. Ale opravdu bacha na montáž, naprasit to do auta umí kde kdo, ale správně nastavit, aby to pořád nerosvěcovalo kontrolku motoru (emise) to umí málokdo. Ale je to docela jednoduchý, jde to doladit doma, stačí noťas a trochu času...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


http://www.hlpropan.cz/kontakt.htm mají pobočku v Brně, mrkni na stránky. Určitě bych to nechal udělat u některé zmiňované pobočky,protože kamarádovi to sice slušně namontoval místní "garážista s razítkem", ale to nastavení mu dalo zabrat,auto tam bylo 3x a nakonec jsem musel sedět u něho v autě a společně jsme to nastavili OK. Bylo to na Peugeotu a on na něj neměl diagnostiku, aby rozházenou benzínovou jednotku dal dohromady a k tomu naladil lpg. A v peugeotu nekompromisně za výmaz chyb a zákl. nastavení 500 Kč, no a když to bylo potřetí, tak to nasere 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


naopak, bomba je supr
vždy jsem vozil v kufru špekáčky, kdyby něco....




Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

