ze 101ps na 200ps ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Petr98
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
To je jedno. Tak jak je je optimální. Co největší funkční plocha s kompromisem uražení o patník apod.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Alebo IC ako som mal v lete ja. Na jar pojde naspat znova a tiez chcem vykon nad 200k.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
-
Petr98
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
zkus kontaktovat někoho z okolí tvého bydliště (jelikož ho nemáš v profilu) tady z fóra! Ale asi až po svátcích, jelikož teď každý odpočívá. (teda měl by)
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
-
coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
takhle odrytý ho nemam,dal jsem před něj už mřížku,takže proražení od malých létajících předmětů(krom patníků,aut a jiné podobné havěti) nehrozíota1980 píše:no,má ho překrytý pak spoilerem nebo jezdí takhle ?Petr98 píše:ne! ASZ má cooler v podběhu před pravým kolem. Je malý- je na hovno.
Cooler před chladiče po celé délce v předním spoileru- tak jsem to myslel.
Doufám, že se Coltik nebude zlobit. Tady máš fotku cooleru- jak by to mělo vypadat na ten výkon.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=18522

VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
vím třeba JasteR má Octu 66 kW a nyní výkon cca. 135 kW a měnil jen turbo, trysky, sání a myslím,že nic víc na motoru a taky auto používá na každodenní ježdění. Jen tím chci říct, že to třeba není nutné měnit na druhou stranu pokud to někdo perfektně dokáže vyměnit šel bych do toho včetně trysek.
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha 
ještě mi neodpověděl Reesha na SZ, jestli by to vůbec šel naladitnexeo píše:Mne menil Andre spodok z ASZ (piesty, ojnice, kluka) do AGR (90HP) bloku a zatial ziadny problem. S Andrem max. spokojnost, kvalita, serioznost.ota1980 píše:co se týká výměny ojnic,kliky atd..v motoru máte někdo kontakt na firmu nebo člověka který to dělá kvalitně ?
Páša 150ps/370Nm,chip by Reesha 
radsej mu zavolaj. je to spolahlivejsie. na SZ mozes cakat asi tak pol roka az rok. len tel kontaktota1980 píše:ještě mi neodpověděl Reesha na SZ, jestli by to vůbec šel naladitnexeo píše:Mne menil Andre spodok z ASZ (piesty, ojnice, kluka) do AGR (90HP) bloku a zatial ziadny problem. S Andrem max. spokojnost, kvalita, serioznost.ota1980 píše:co se týká výměny ojnic,kliky atd..v motoru máte někdo kontakt na firmu nebo člověka který to dělá kvalitně ?![]()
Pak můžu plánovat dál.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
