Octavia 66 nebo 81 ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 66 nebo 81 ???
Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
Re: Octavia 66 nebo 81 ???
Lisia sa vo vstrekoch a turbeTomášš píše:Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
Kolotoč TUNING
Re: Octavia 66 nebo 81 ???
S 66kW sa neda jazdit. Teda da, po mesteTomášš píše:Je lepší octava(1. řada) s výkonem 66 nebo 81 kw?Chci kupovat a potřebuji poradit,která je lepší :výhody,poruchovost,spotřeba atd... Děkuji za rady
A tie zadne brzdy su urcite tiez lepsie kotucove, ktore na 66kW Octaviu bezne nedavali. Nastastie na mojej A3ke boli.
Audi A4, 8B, 3.0 TDI
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
no záleží co s tím autem zamýslíš, pokud to hodláš upravovat, tak bych šel do 66kw, protože stejně budeš dávat trysky a turbo a soft a zadní kotouče s třmenama se dají sehnat dobře a levně, ale rozdíl ceny 66kw verze a 81kw verze je ještě pořád poměrně výrazný.. myslím si, že rozdíl ceny ti zapaltí trysky, turbo, zadní brzdy a možná i soft..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Re: Octavia 66 nebo 81 ???
no covece dovolim si nesouhlasit, mel jsem 66kW ALH a jezdilo to i v serii docela slusne a pozor 66kW je papirovej vykon, realne maji tyto motory vicnexeo píše: S 66kW sa neda jazdit. Teda da, po mesteKamion nepredbehnes - sam som mal najslabsie 1.9TDIcko. Takze budes musiet ist do nejakej upravy vykonu, ale pri 66kW mas mensi potencial, nez pri 81 kW. 81kW ma lepsie turbo s variabilnou geometriou turbinovej casti, takze auto aj lepsie taha odspodku.
A tie zadne brzdy su urcite tiez lepsie kotucove, ktore na 66kW Octaviu bezne nedavali. Nastastie na mojej A3ke boli.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
někde od roku 2000 se dávaly do 66kW turba téměř stejná s 81kW. (motory ALH) ty pak jedou pěkně, určitě mají víc než 66kW, paradoxně mají delší pětku než 81kW. záleží na co to auto bude, ale zadní bubny nejsou nejhorší, pokud to málo jezdí a málo brzdí, tak zadní kotouče oreznou a musí se vyměnit (stočit). Bubny jsou vpodstatě bezúdržbové, ale někomu se nelíbí (nedivím se).
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Tak tak, je potřeba specifikovat, zda chceš OI první, či už facelft verzi, pokud tu první, tak jednoznačně 81kW, pokud facelift, tak je to v podstatě jedno, rozdíl poze drobný v turbu, dál pak zadek kotouče a vstřiky.MirekX píše:někde od roku 2000 se dávaly do 66kW turba téměř stejná s 81kW. (motory ALH) ty pak jedou pěkně, určitě mají víc než 66kW, paradoxně mají delší pětku než 81kW. záleží na co to auto bude, ale zadní bubny nejsou nejhorší, pokud to málo jezdí a málo brzdí, tak zadní kotouče oreznou a musí se vyměnit (stočit). Bubny jsou vpodstatě bezúdržbové, ale někomu se nelíbí (nedivím se).
Pro normální ježdění jsou zlatý bubny.
Do MR02 se lisi auta vstrikama a 81cka VNT turbem od MR02 rv.8/01 vejs ma i 66tka VNT turbo a 81cka ma trosku upraveny... jinak jen 81cka ma kotouce vzadu, krom verzi 66tek s ESP.... radsi bych volil 81cku kuli brzdam nebo 66tku, ale az od MR02 ....kazdopadne radeji uz po faceliftu (od MR01 8/2000 -..) ty uz nemaji tolik detskych nemoci a kvalita/spolehlivost sla hodne nahoru..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Tomášš píše:Díky za rady,bevu facelift,jaký jsou ty dětský nemoci?
Do faceliftu, u prvnich praskalo zadni okno, u budiku padaji rucicky, nekdy se zasekavali sterace, spatne stahovacky-padaji okna, slaba svitivost svetel atd. ...proste celkove se toho hodne zmenilo po faceliftu 8/2000 MR01... a hlavne uz mela octavia moznost o hodne lepsi vybavy i bezpecnosti .. (ESP, bocni airbagy, xenony, navi, atd..) ...taky od MR02 je uz lepsi novejsi 3gen komfortniho sistemu, kterej u jede po Canu, to znamena ze octavia mela napr. v eleganci uz vystrelovaci klice na ktere jde nakodovat stahovani oken pres DO a treba na velkem pal. pc- MaxiDotu se zobrazuji otevrene dvere/kapota, lepsi imobilizer atd...
Jinak u benzinu sou u 1,6tek vadne civky zapalovani, startery lambda sondy atd ...TDi maji zase problemy u VNT turb zatuhle lopatky kuli spatnemu zachazeni, nebo byva spatny ventil N75 a etalon jsou vadne vahy vzduchu...
Idealni motorizace je 1,8T 110Kw vykonny a celkem usporny motor, nizke p. ruceni, nebo 81Kw TDi spolehlivej motor a uspornej, nebo i 96Kw TDi PD je to uz PD vic zere ale zase ma jako jedinny spolu s 4x4Tdi 74Kw 6gang kterej to na dalnici kompenzuje... a pokud nepotrebujes vykon tak 66tka Tdi pokud nema VNT turbo do MR02, tak je to skoro nesmtelnej motor...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

muj nazor je, pokud chces kompormis vykon/spotreba/vybava tak bych sel asi do 81kw, naka novejsi kolem roku 2002 a myslim, ze neni problem ... horsi je, ze ty octy sou porad v kurzu, takze jsou docela drago ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
já bych jednoznačně hledal verzi 81kw po faceliftu s automatickou klimou ( kvůli mlžení v zimě a konfortu na palubě v létě) a s ESP. To ESP bych volil jako prioritu 1. Kdo stím jezdí a jezdí často v třeba v tomhle marastu, tak ví proč. Myslím že výdaj za tuhle výbavu bohatě vyrovnají ušetřené náklad za zohýbaný plechy 

Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa