Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jeden známej se tedka taky trápí s LT.. už mu třikrát praskly šrouby na klice a to i potom co dal pevnější.. je to z důvodů špatné řemenice.. řadový 5válec je nejhůř vyvážený motor který má velké torzní kmity.. když je řemenice v háji a netlumí této kmity tak jsou ty šrouby hodně zatěžované.. pokud bude dobrá řemenice, pevnější šrouby a klika nebude ohnutá a dobře vyvážená tak to vydrží v poho.. za další tomu asi nebude prospívat nerovnoměrný chod motoru, horší tlak na některém válci, špatné trysky, čerpadlo, atd..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Toho horšího tlaku bych se až tolik nebál, spíše ty trysky a tohle čerpadlo maji celkem solidně konstrukčně řešené, takže to asi taky ten motor zabíjet nebude, stojim si za svim, že tenhle motor při pravidelné údržbě musí stejně jako 1z nějaké to zvýšení výkonu vydržet, jen třeba v mé audi je to dost narvaný a bez zvedáku na tom musí bejt všechno hrozná práce- ted jsem na tom dělal vanu, prsa a rozvody a i když jsem postupoval dost rychle tak to den zabralo
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Re: Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

Příspěvek od Hardcoreman »

RichardK píše:Zdar lidi,
dá se nějak zvednout výkon(serie 90kW 265Nm) u Audi 100 C3 2,5TDI z roku1990.
Jedná se o první seriově vyráběné elektronicky řízené TDI.
Nemá to váhu,kat,EGR a podobné blbosti :D .
Ale také to nejde napíchnout,jde to jen vyblikat.
Vím že to je dědeček,ale koupil jsem to za pár korun a mám to jen
pro radost-chci zkusit co si mohu k 2,5R5 dovolit.
Zvažuji možnost zahodit ŘJ a jít cestou mTDI?
Dík za podněty!

Richard K.
jen upresnim, 1T sa da napichnut na vag ;-) sme tam dle vagu serizovali predvstrik. nejde tam basic settings ani tdi graf

a jeste dotaz, kdyz vymenim trysky za nejake "race" tak se asi rozhodi ukazatel spotreby na palubaku? trysky mam na vymenu tak premejslim ci tam dat origo nebo neco co mi dvihne vykon ;-)
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

Příspěvek od Dukes »

Hardcoreman píše:
RichardK píše:Zdar lidi,
dá se nějak zvednout výkon(serie 90kW 265Nm) u Audi 100 C3 2,5TDI z roku1990.
Jedná se o první seriově vyráběné elektronicky řízené TDI.
Nemá to váhu,kat,EGR a podobné blbosti :D .
Ale také to nejde napíchnout,jde to jen vyblikat.
Vím že to je dědeček,ale koupil jsem to za pár korun a mám to jen
pro radost-chci zkusit co si mohu k 2,5R5 dovolit.
Zvažuji možnost zahodit ŘJ a jít cestou mTDI?
Dík za podněty!

Richard K.
jen upresnim, 1T sa da napichnut na vag ;-) sme tam dle vagu serizovali predvstrik. nejde tam basic settings ani tdi graf

a jeste dotaz, kdyz vymenim trysky za nejake "race" tak se asi rozhodi ukazatel spotreby na palubaku? trysky mam na vymenu tak premejslim ci tam dat origo nebo neco co mi dvihne vykon ;-)
Jj rozhodí se.
Obrázek
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Re: Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

Příspěvek od Hardcoreman »

Dukes píše:
Hardcoreman píše:
RichardK píše:Zdar lidi,
dá se nějak zvednout výkon(serie 90kW 265Nm) u Audi 100 C3 2,5TDI z roku1990.
Jedná se o první seriově vyráběné elektronicky řízené TDI.
Nemá to váhu,kat,EGR a podobné blbosti :D .
Ale také to nejde napíchnout,jde to jen vyblikat.
Vím že to je dědeček,ale koupil jsem to za pár korun a mám to jen
pro radost-chci zkusit co si mohu k 2,5R5 dovolit.
Zvažuji možnost zahodit ŘJ a jít cestou mTDI?
Dík za podněty!

Richard K.
jen upresnim, 1T sa da napichnut na vag ;-) sme tam dle vagu serizovali predvstrik. nejde tam basic settings ani tdi graf

a jeste dotaz, kdyz vymenim trysky za nejake "race" tak se asi rozhodi ukazatel spotreby na palubaku? trysky mam na vymenu tak premejslim ci tam dat origo nebo neco co mi dvihne vykon ;-)
Jj rozhodí se.
sakra ja to tusil a je na to nejaky lek?
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

To Hardcoreman: prosím popiš mi jak jsi to napích?
tzn. jaký převodník a jak zapojit ty dva konektory pořípadě kde se dá koupit
redukce?
Jakou verzi VAGu jsi použil.

Dík
Richard K.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

RichardK píše:To Hardcoreman: prosím popiš mi jak jsi to napích?
tzn. jaký převodník a jak zapojit ty dva konektory pořípadě kde se dá koupit
redukce?
Jakou verzi VAGu jsi použil.

Dík
Richard K.
jednoduse a to byl jeste bastl, audi 200 quattro 2.2turbo predelana na tdi ;-)

mas tam tri konektory, modry si nevsimas, a zbyle 2 su K L + -, vag nejnovsi beta, ale ide to s jakymkoli hex. obyc kabel bez procesoru si neskrtne... funkce test akcnich clenu, pamet zavad, a merene hodnoty kanal 000

jo a RJ je stejna jak u ABP
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

Takže by to šlo i čipnout?


Richard K.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

Příspěvek od Huml »

Hardcoreman píše:
Dukes píše:
Hardcoreman píše: jen upresnim, 1T sa da napichnut na vag ;-) sme tam dle vagu serizovali predvstrik. nejde tam basic settings ani tdi graf

a jeste dotaz, kdyz vymenim trysky za nejake "race" tak se asi rozhodi ukazatel spotreby na palubaku? trysky mam na vymenu tak premejslim ci tam dat origo nebo neco co mi dvihne vykon ;-)
Jj rozhodí se.
sakra ja to tusil a je na to nejaky lek?
je, hejbneš kousek hlavou čerpadla, aby se zvedla dávka, aspoň to bude případně i míň kouřit
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

RichardK píše:Takže by to šlo i čipnout?


Richard K.
teoreticky jo, RJ jsem rozdelanou nemel... ale ne po kabelu, jedine prepsanim eprom,
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Re: Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

Příspěvek od Hardcoreman »

Huml píše:je, hejbneš kousek hlavou čerpadla, aby se zvedla dávka, aspoň to bude případně i míň kouřit
jak to myslis?
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

povolíš el.hlavu čerpadla a klepneš do ní, neřeknu ti přesně, na kterou stranu, dělám to pomocí VAGu a tam je to dobře vidět, prostě tak, aby se dávka zvedla a dotáhneš ;)
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

A co volnoběh-nefixlujeto potom?
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ne
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

to Huml není jednoduší dát potenciometr mezi piny 2 a 3?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“