Diody alternátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diody alternátor
Nazdar potrboval by sem trochu pomoct v alternátory odešla jedna dioda tá co usmerňuje -pól a vubec nedobíjal vymenil sem ju a alternátor tak 10s dobíjal a znovu dioda ale druhá také co usmerňuje -pól tak čekám až mi dojde celý komplet diodový mostík a pýtam sa či može neco v aute spúsobit odpalováni diod je to opel a tem má elektrickú servopumpu a ta zapne až ked dobíja laternátor mohlo by keby byla špatná alebo by byla v skrate že by odpalovala didody /myslím že ne ale len sa pýtam´/ ináč je to Opel Astra 1,7dti alternator HITACHI 12V100A inač kotva je dobrá,regulátor nový a ešte sa mi moc nezdá odpor vynuťá statoru oproti kostre je1,5Mohm najde sa tu nejaký odborník na alternátore
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0
- smoula
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26 úno 2007, 17:51
- Bydliště: Prajzka :)
Odpovědi: 0
Jestli mas moznost U 12V sehnat treba stabilniho zdroje tak kdyz das jeden konec na vyvod ze statora a druhy na kostru(na statore) tak nesmi mit zadny odber A (pokud mas moznost to promerit ampermetrem) jinak by nemel jiskrit jestli jiskri nebo ma odber tak je K.O. Omeve sem to nezkousel tak nevim.Jinak jeste muzes mit spatny spoj na ocku od toho hrubeho privodni dratu co jde na altik.
Co nejde silou jde jeste vetsi silou




Re: Diody alternátor
Musi mit nekonecno.ROMEK píše:odpor vynuťá statoru oproti kostre je1,5Mohm
Otas.
ne nema žadný vyvod oproti kostre odber už sem to skúšal zaťažit a rozletoval sem uzel a skušal omerat medzizávitový skrat ale všetko je OKsmoula píše:Jestli mas moznost U 12V sehnat treba stabilniho zdroje tak kdyz das jeden konec na vyvod ze statora a druhy na kostru(na statore) tak nesmi mit zadny odber A (pokud mas moznost to promerit ampermetrem) jinak by nemel jiskrit jestli jiskri nebo ma odber tak je K.O. Omeve sem to nezkousel tak nevim.Jinak jeste muzes mit spatny spoj na ocku od toho hrubeho privodni dratu co jde na altik.
spravil sem jeden test vykuchal sem vadný diodový mostík a vyvedel sem vyvody ze statoru na diodový mostík mimo alternátoru /je lacnejší/ vytahel sem 80A poistku od serva naštartoval a alternátor dobíjal 14V zapel sem svetla ventilátor a všetko v pohode ale jak sem tam dal 80A poistku na servo
tak začal horat kábl co ide ze statora do diodového mostíka a mostík a byl to ten výstup ze statora na kerem odchádzali diody tak teraz či je vadný ten stator ked sa poradne zaťaží tak ide do skratu alebo ta elektroservopumpa kera sa zapne až ked alternátor dobíja ale je mi divné že tu chvilku než to začlo horat tak to servo fungovalo

vypadalo to asi takto červené kable sú vyvody ze statora a modre + a - vypada to dosť drsne ale tyto mostíky su na 50A a stali 120SK a novy diodovy mostík stojí 1500Sk
tak začal horat kábl co ide ze statora do diodového mostíka a mostík a byl to ten výstup ze statora na kerem odchádzali diody tak teraz či je vadný ten stator ked sa poradne zaťaží tak ide do skratu alebo ta elektroservopumpa kera sa zapne až ked alternátor dobíja ale je mi divné že tu chvilku než to začlo horat tak to servo fungovalo


vypadalo to asi takto červené kable sú vyvody ze statora a modre + a - vypada to dosť drsne ale tyto mostíky su na 50A a stali 120SK a novy diodovy mostík stojí 1500Sk