Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dle mýho ne, nastavení jiný dávky je práce tak na, dejme tomu, 2 minuty ;), no možná na dýl, ale pro mě je toto jednodušší, než bych sehnal nějakej potenciometr ;)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak šrouby nainstalovány, původní jsou 10,9, ty ARL 12,9, ale zespoda se jich dá vyměnit jen 10, na ty u převodovky jsem nenašel vhodné nářadí.

Kolik vám to žere?
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

To je různý u Volva (AEL) podle stylu jízdy od cca.5,8 do 8 a u Audi C3 (1T)
5,5 až 7. Audi je trochu lehčí 1350kg(Volvo od 1580-1650kg dle vybavení).
Kolik tobě?
S těma většíma tryskama ti to jede stejně jako AEL nebo ještě
trochu víc?
Můj subjektivní pocit rozdílu mezi 1T(90kW) a AEL(103kW) je asi takový
do 140km/h to jede asi dost podobně ale pak začne mít AEL dost navrh.
AEl se lepší probouzí od spoda?

Richardk.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Včera jsem s tím jel první delší trasu a to docela svižně a vyšlo mi to těsně nad 7 litrů.

Mám tam zlomený opěradlo na sedačce řidiče, takže to mi trochu kazí dojem z jízdy, ale jinak spokojenost maximální, digiklima, odhlučnění, 6ka...
Dělal jsem na tom kompletně podvozek, takže auto ted už pěkně poslouchá a netluče.

Když pojedeš kolem, tak se zastav na porovnávací jízdu, jako oproti tomu původnímu výkonu to byl fakt velkej skok, ale člověk si rychle zvyká... ted trochu poladit tu kosmetiku a pak nějaký to větší foukaldo.
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 31 črc 2006, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od RichardK »

Rád se zastavím, jen mám smutnou správu volvo850 i V70 jsem prodal (jsou to hnusný předohraby) a teď mi zůstal jen doutník(c3) ale ten je nic moc.
Je v něm zprasená elektrika.
Plánuju že motor z doutníka vytrhnu a udělám si auto snů.
Staré Volvo 760 multiling TDI :) .
Teď řeším převodovku je dost krátká a má el.spínanou 5.
Je to planetová převodovka,pětka a čtyřka se dá řadit pod výkonem.
Nevím jestli ji tím nepopravím?Origo motor má jen 235Nm!
Dále stále nevím jestli to mám udělat s drátama nebo mechanicky?
Chtěl bych tak 160-180hp a ideálně z VNT turbínou ať to má spodek.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2007, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od dali »

No ve Volvu (AEL) to mám se spotřebou asi takhle:
Jezdím couračky okolo města, dodržuju akorát v obci
léto - přes 8l velkej podíl na tom maj 17" kola s vyššíma gumama, má to s nima větší práci je roztočit
zima - přes 7l na 15" zimácích, přece jen se trochu bojím, takže jezdím pomalejc
- jakákoli delší cesta sundá spotřebu na nádrž o několik deci
- přes 9 litrů jsem to dostal jednou když jsem mi tam kamarád dal váhu vzduchu z oktávky (na kterou to jelo snad eště líp než s chipem) a která tam neměla co dělat
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“