Felicia 1.9D-predvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
Ne, Lucas je samozřejmě čerpadlo rotační, ale má jinou rozdělovací hlavu (a mnoho dalších věcí....................).
Jinak s origošem musím souhlasit s tím, že bohužel v automobilovém SW jako Workshop či Autodata jsou velmi zásadní překlepy, které v případě neznalosti věci mohou člověku pěkně znepříjemnit život (a mnohdy i poškodit vůz !!!).
Jinak s origošem musím souhlasit s tím, že bohužel v automobilovém SW jako Workshop či Autodata jsou velmi zásadní překlepy, které v případě neznalosti věci mohou člověku pěkně znepříjemnit život (a mnohdy i poškodit vůz !!!).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Rotační samozřejmě je, ale nemá rotační, nýbrž přímoběžný píst, jehož polohu nelze zvenku měřit narozdíl od Bosche. Tím, že se píst neotáčí jsou vlastně způsobeny problémy při používání rostlinných olejů, prostě se rád zadírá. Lukas má i horší samonasávání paliva a s tím spojené problémy při zavzdušnění.Lucas je samozřejmě čerpadlo rotační
Řeč je o Fedovém čerpadle a tady bych řekl, že se podařilo systém slušně vymakat a pokud je v pořádku, tak jezdí dobře a se slušnou spořebou. Pokud se něco podělá, tak jsou starosti, ale to platí i pro jiné systémy.
Ze zkušenosti mohu říci, že většinou jsou s Lukášem problémy proto, že to někdo rozvrtal neodbornými zásahy. Dost lidí neví, že se volnoběh neseřizuje dorazovým šroubem plynové páky a vůbec jim nevadí, že je kontramatka z výroby řádně zatažana a zabarvena. Prostě s tím točí a potom to nejezdí tak jak má.
Přeji hezké Vánoce
a tím šroubkem netočte.
origoš píše:Ze zkušenosti mohu říci, že většinou jsou s Lukášem problémy proto, že to někdo rozvrtal neodbornými zásahy.
Tak to je svatá pravda.........................
Já byl s Feldou vždycky spokojen. Měli jsme ve firmě tři a všechny lítaly jako vítr a na "vyždímaný hadry".
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Rotační je, aby právě rozděloval palivo. To znamená že nevykonává axiální pohyb jako u bosche. K vytváření tlaku má dva protilehlé pístky, které fungují radiálně. Hodinkama se některé čerpadla Lucas seřizují taky. Na Feldě ale ne. To se nastavuje jen u čerpadláře na stole. Jak již bylo psáno nahoře, na Felicii, na kolíky.
..na nějakou rotující hmotu. že by třeba setrvák? piezo snímač třeba na trubku vstřiku - dynamické nastavení předvstřiku.dudiks píše:a kam stím stroboskopem budeš blikat kámo?smrcke píše:mužeš použit stroboskop pistoli.a podle toho přenastavit čerpadlo!
statické nastavení je na hodinky.
origoš nepíše jen tak do větru, takže mu věřte. ví o čem mluví.