Auto som si kupoval nové, ročník 2002, V6 TDi Audi A6, 155k. Podľa parametrov fajnový kúsok, motor sa mi tiež zdal byť plný rezerv na svoju stavbu V6 atď atď, dal som si ho načipovať po asi roku a to bol omyl... vtedy na Slovensku asi renomovaná firma z Nových Zámkov sľubovala 180k jedna radosť... moja chyba. po tom ako odšli v priebehu pol roka 2 turbá, dal som auto premerať....výsledok: 172.8k. na reklamáciu nereagovali, nakoniec mi napísali že zmenili osobu ktorú vyhľadávam je v nedohľadne a oni s ňou tiež majú prob. a bla bla bla, reči. Tak som to nechal tak. Auto šlapalo v poho, dlho žiadne problémy, servisovalo sa v origo audi. ďalší problém... longlife olej a servis každých 30.000km. v 200.000km strelilo zdvihadielko, rozobral sa motor, menili sa vačky atď... ďalej prasknuté pretlakové hadice od intercooleru... nedávno výmena váhy vzduchu, ale výkon sa mi dnes zdá byť dost nedostačujúci... skôr by som povedal že kolísavý. mesačne najazdím 5000km, rád by som dal auto do poriadku, ak sa dá s tým niečo spraviť, na dialnici ma často hádže do núdzového režimu pod plným plynom. Maximálka bývala niečo za 220kmh... dnes sa leva dotiahnem na 200kmh. z výfuku sem tam šľahajú iskry,a to že si nerobím prdel. Dnes sa olej mení každých 15.000km 10w40. poprosím Vás o radu. čo poviete na výmenu vstrekovačov následnej úpravy riadiacej jednotky? díky moc
2.5 V6 TDi 155k r.v.2002
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.5 V6 TDi 155k r.v.2002
Takže najprv príbeh, potom poprosím o rady
Auto som si kupoval nové, ročník 2002, V6 TDi Audi A6, 155k. Podľa parametrov fajnový kúsok, motor sa mi tiež zdal byť plný rezerv na svoju stavbu V6 atď atď, dal som si ho načipovať po asi roku a to bol omyl... vtedy na Slovensku asi renomovaná firma z Nových Zámkov sľubovala 180k jedna radosť... moja chyba. po tom ako odšli v priebehu pol roka 2 turbá, dal som auto premerať....výsledok: 172.8k. na reklamáciu nereagovali, nakoniec mi napísali že zmenili osobu ktorú vyhľadávam je v nedohľadne a oni s ňou tiež majú prob. a bla bla bla, reči. Tak som to nechal tak. Auto šlapalo v poho, dlho žiadne problémy, servisovalo sa v origo audi. ďalší problém... longlife olej a servis každých 30.000km. v 200.000km strelilo zdvihadielko, rozobral sa motor, menili sa vačky atď... ďalej prasknuté pretlakové hadice od intercooleru... nedávno výmena váhy vzduchu, ale výkon sa mi dnes zdá byť dost nedostačujúci... skôr by som povedal že kolísavý. mesačne najazdím 5000km, rád by som dal auto do poriadku, ak sa dá s tým niečo spraviť, na dialnici ma často hádže do núdzového režimu pod plným plynom. Maximálka bývala niečo za 220kmh... dnes sa leva dotiahnem na 200kmh. z výfuku sem tam šľahajú iskry,a to že si nerobím prdel. Dnes sa olej mení každých 15.000km 10w40. poprosím Vás o radu. čo poviete na výmenu vstrekovačov následnej úpravy riadiacej jednotky? díky moc
Auto som si kupoval nové, ročník 2002, V6 TDi Audi A6, 155k. Podľa parametrov fajnový kúsok, motor sa mi tiež zdal byť plný rezerv na svoju stavbu V6 atď atď, dal som si ho načipovať po asi roku a to bol omyl... vtedy na Slovensku asi renomovaná firma z Nových Zámkov sľubovala 180k jedna radosť... moja chyba. po tom ako odšli v priebehu pol roka 2 turbá, dal som auto premerať....výsledok: 172.8k. na reklamáciu nereagovali, nakoniec mi napísali že zmenili osobu ktorú vyhľadávam je v nedohľadne a oni s ňou tiež majú prob. a bla bla bla, reči. Tak som to nechal tak. Auto šlapalo v poho, dlho žiadne problémy, servisovalo sa v origo audi. ďalší problém... longlife olej a servis každých 30.000km. v 200.000km strelilo zdvihadielko, rozobral sa motor, menili sa vačky atď... ďalej prasknuté pretlakové hadice od intercooleru... nedávno výmena váhy vzduchu, ale výkon sa mi dnes zdá byť dost nedostačujúci... skôr by som povedal že kolísavý. mesačne najazdím 5000km, rád by som dal auto do poriadku, ak sa dá s tým niečo spraviť, na dialnici ma často hádže do núdzového režimu pod plným plynom. Maximálka bývala niečo za 220kmh... dnes sa leva dotiahnem na 200kmh. z výfuku sem tam šľahajú iskry,a to že si nerobím prdel. Dnes sa olej mení každých 15.000km 10w40. poprosím Vás o radu. čo poviete na výmenu vstrekovačov následnej úpravy riadiacej jednotky? díky moc
Naposledy upravil(a) zip2150 dne 15 led 2008, 00:12, celkem upraveno 1 x.
Tak najskôr by som to napichol a premeral a hádam bude hneď jasné ale takto z fleku by som to tipoval na EGR ventil a možno aj s N 75 často riešim tieto problémy na týchto motoroch hovorím ale najskôr to treba napichnúť.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
ja mam tiez MaxTDI chip.. od 06/2007 na 81kW Octe... nejakych 150PS... zatial vsetko drzi, aj ked ten vykon sa mi zda tiez trochu kolisavy, ale je mi jasne ze to turbo dostava riadne zabrat (ten kopanec pri 1800 rpm je citit
rozmyslam ze tam dam nejaky iny soft, kedze Noro (to je zrejme ten clovek ktory to robil aj tebe), ked po nom chcem znizit tlak, sa k tomu stavia sposobom ze "dalo by sa, ale ma to X aut a nebol s tym problem..."
raz darmo, clovek nemusi byt profituner aby vedel ze ten krutak je moc velky zospodu a ten narast je moc skokovity, co je pocut aj na vibraciach v 2000-2200rpm pod plnym plynom (zrejem zotrvacnik nestiha, aj ked spojka bola cely set komplet menena v 09/2007).
raz darmo, clovek nemusi byt profituner aby vedel ze ten krutak je moc velky zospodu a ten narast je moc skokovity, co je pocut aj na vibraciach v 2000-2200rpm pod plnym plynom (zrejem zotrvacnik nestiha, aj ked spojka bola cely set komplet menena v 09/2007).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
kolko si prosim Ta dal za ten chip ?subz3ro_tdi píše:ja mam tiez MaxTDI chip.. od 06/2007 na 81kW Octe... nejakych 150PS... zatial vsetko drzi, aj ked ten vykon sa mi zda tiez trochu kolisavy, ale je mi jasne ze to turbo dostava riadne zabrat (ten kopanec pri 1800 rpm je cititrozmyslam ze tam dam nejaky iny soft, kedze Noro (to je zrejme ten clovek ktory to robil aj tebe), ked po nom chcem znizit tlak, sa k tomu stavia sposobom ze "dalo by sa, ale ma to X aut a nebol s tym problem..."
raz darmo, clovek nemusi byt profituner aby vedel ze ten krutak je moc velky zospodu a ten narast je moc skokovity, co je pocut aj na vibraciach v 2000-2200rpm pod plnym plynom (zrejem zotrvacnik nestiha, aj ked spojka bola cely set komplet menena v 09/2007).
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
cennikovu cenu... 7999 Sktomikaaa píše:kolko si prosim Ta dal za ten chip ?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tak ja by som to najskôr hodil na VAG a spravil logy možno ten čip nebude až taký zlý a neni problém čip vyskúšať dať preč !!! Tie motory trpia veľa elektrickými a j mechanickými problémami. Ak môžeš zájdi vyčítať závady !
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
chip na V6 TDI a jedinej clovek ktereho muzu doporucit je Reescha za rok a pul mi na aute neodeslo nic a auto jede krasne
uz aj vim ze kdykoli budu chtit cip tak od nej nedovedu si predstavit postavit auto u nejake firmy a cekat co tam nahraji asi bych mel ted takovej strach ze bych se zblaznil.
Kluci vazne neblbnete s radoby firmamam ktere vam tam nahrajou neco o cem nemaji ani paru...............
Dale k problemu:
padani do nouzaku a vykon auta
je nutne udelat logy za jizdy kanaly 1 3 11 a precis zavady ktere tam budou podle toho se zaridit dale hlavne podle teh chyb
muze ti to dleat cokoli ale bude pravdepodobne sani a tlak v nem
vstrikovace a cerpadlo v boschi
uz aj vim ze kdykoli budu chtit cip tak od nej nedovedu si predstavit postavit auto u nejake firmy a cekat co tam nahraji asi bych mel ted takovej strach ze bych se zblaznil.
Kluci vazne neblbnete s radoby firmamam ktere vam tam nahrajou neco o cem nemaji ani paru...............
Dale k problemu:
padani do nouzaku a vykon auta
je nutne udelat logy za jizdy kanaly 1 3 11 a precis zavady ktere tam budou podle toho se zaridit dale hlavne podle teh chyb
muze ti to dleat cokoli ale bude pravdepodobne sani a tlak v nem
vstrikovace a cerpadlo v boschi
servis
Tento štvrtok ide auto na výmenu rozvodov pri 300.000km...radšej skôr ako neskoro. Všetky možné riešenia som spísal servisákom, aby vedeli a hlavne nezabudli čo sa má robiť. V Piešťanoch máme tiež Bosh, takže aj tam to pôjde, komplet diagnostika VAG, i keď naposledy vypisovalo len vysoký tlak v turbe. To som už spomínal. Ďalej ak výjde čas tak sa vyhodí ten kat, EGR ventil, kontrola, podlak turba, N75... tak dúfam že v piatok budem múdrejší, potom dám vedieť. keď to takto pôjde Ďalej, rád by som zohnal tú 132kw verziu a hodil ju tam... a že to nebude jednoduché...hejže?
Díky, o Reeshovi som už dosť načítal a vidím že to stojí za to ho navštíviť... 1.000km hore dole
ale najprv ček čerpadla a trisiek.
Počul som, že v Pezinku sú dosť odborníci na tieto vstrekovače a čerpadlá, máte niekto skúsenosť?
Díky, o Reeshovi som už dosť načítal a vidím že to stojí za to ho navštíviť... 1.000km hore dole
Počul som, že v Pezinku sú dosť odborníci na tieto vstrekovače a čerpadlá, máte niekto skúsenosť?
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Avatar, Ďakujem velmo moc za rady, dal som tie parametre diagnostiky servisákom, premerajú to ako si spomínal.avatar píše:chip na V6 TDI a jedinej clovek ktereho muzu doporucit je Reescha za rok a pul mi na aute neodeslo nic a auto jede krasne
uz aj vim ze kdykoli budu chtit cip tak od nej nedovedu si predstavit postavit auto u nejake firmy a cekat co tam nahraji asi bych mel ted takovej strach ze bych se zblaznil.
Kluci vazne neblbnete s radoby firmamam ktere vam tam nahrajou neco o cem nemaji ani paru...............
Dale k problemu:
padani do nouzaku a vykon auta
je nutne udelat logy za jizdy kanaly 1 3 11 a precis zavady ktere tam budou podle toho se zaridit dale hlavne podle teh chyb
muze ti to dleat cokoli ale bude pravdepodobne sani a tlak v nem
vstrikovace a cerpadlo v boschi
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
s tým čipom to ani sám neviem ako to tí debili nahrávali, či len cez kábel, či celý čip. viem len 2x odídené turbo, vysoké tlaky v turbe... najvčší omyl čo sa do toho auta nahodil...Karl píše:Tak ja by som to najskôr hodil na VAG a spravil logy možno ten čip nebude až taký zlý a neni problém čip vyskúšať dať preč !!! Tie motory trpia veľa elektrickými a j mechanickými problémami. Ak môžeš zájdi vyčítať závady !
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...
Nemoze ti to robit ten blow off ventil co mas v popise?(myslim tie pochovane turba) Na diesli to funguje trosku inac ako na benzine...
Naposledy upravil(a) Sifon dne 08 led 2008, 02:31, celkem upraveno 1 x.
Kolotoč TUNING
Blow off teoreticky s tym nic nema, kedze vypusta len pretlak za turbom, ktory hned natlaci. KNko mam doriesene, mam tam hlinikovy plech ktory si mzoes vsimnut na foto, zvody priamo od masky, a dalsie dve plastove hadice vedene od hmloviek az k filtru. s tym problem nemam. neviem ci to daco robi na vykone, ale ma to krasny zvuk, ci uz pri roztacani turba, alebo pri vyssich otackach to krasne svisti.Sifon píše:Nemoze ti to robit ten blow off ventil co mas v popise?(myslim tie turba) Na diesli to funguje trosku inac ako na benzine...Este k tomu kolisaniu vykonu tiez som mal sisku od KN(komplet kit) ale samotne KN to celkom dobre nedomyslelo s odizolovanim a musel som to odizolovat na mieru lebo mi "skakal" vykon kvoli tomu ze si obcas prisal tepleho vzduchu z motora...
Audi A6 2.5 V6 TDi 184k r.2002 +komplet kit sania K&N, new chip, EGR off, odstránený koncový tlmič, duplex atď atď...