Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

Ja som mal podobny problem a ciastocne pomohlo posunutie predvstreku trocha vyssie a dost pomohlo vybratie, vycistenie a premazanie startera. takze pre start v zime je dolezity predvstrek ale dolezitejsia je rychlost akou dokaze otacat starter motorom.. cim vyssia, tym lepsi start
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Tak predstrek bol zvyseny no nejako to neovplivnilo Rano bolo -1,5C Nevsimol som si zmenu Ale jednu zmenu som si vsimol
Palubnz mi zacal po tom nastavovani predstreku ukazovat bludy na volnobeh Ak za jazdy dam neutral velmi pomaly ide dole hodnota momentalnej spotreby Ak aj nejakzm sposobom zide na normalnu hodnotu 0,5L - 0,6 L tak pomaly sa zvysuje Naskakuje to po desatinach nahor Co tam mohol mechanik posr...t?
Super vyrobyl mi dalsi problem?????????/ Ako to odstranit?
hakan20
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 led 2008, 08:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od hakan20 »

A nevedel by niekto porobyt nejake foto, kde sa napr. to "T", abo čidlo teploty kvapaliny nachadza?? Mam Passata asik pol roka a este sa neviem dobre orientovat v motore.. Diq
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomikaaa »

hakan20 píše:A nevedel by niekto porobyt nejake foto, kde sa napr. to "T", abo čidlo teploty kvapaliny nachadza?? Mam Passata asik pol roka a este sa neviem dobre orientovat v motore.. Diq
T, co si ja myslim, je na palivovom filtri hore, a cidlo teploty myslim zboku na motore
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Skusim este zohnat pumpicku so spatnym ventilom a tak budem vediet lokalizovat ci je fakt problem s dodavkou paliva Co vy na to???
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 lis 2006, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od rroobboo »

midra píše:Skusim este zohnat pumpicku so spatnym ventilom a tak budem vediet lokalizovat ci je fakt problem s dodavkou paliva Co vy na to???
No tak toto ti budme vediet povedat koncom tyzdne dnes idem aj ja na nastavenie predvstreku a rano hnde uvidim co to spravy ak ani toto nepomoze davam spatny ventil a uvidim co to spravy... hned ako budem vedet vysledky tak podam hlasenie

to alino2: ja mam presne ten problem ktory si spominal rano to ledva ledva natocim, ked uz bezi tak na volnobehu je to OK ale akonahla mu pridam tak okolo 2000 alebo 3000 otacok tak ked uvolnim nohu z plynu auto okamzite zdochen alebo sa cele roztrase a ide len na dva alebo tri valce.... nevies potom poradit co by mohlo mat za pricinu nedostatok pritoku paliva? MOzno fakt ten spatny ventil pomoze.....
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Tak pani Ja mam uz aj predstrek paliva zdvihnuty nic sa neudialo Bez zmien Tak este som si povedal ze pridam dalsi spatny ventil Aj som to vcera zohnal a namontoval Ocakaval som rano ze to bude ok No na moje prekvapenie nic Pani vobec nic Stale ten start po dlhsomm stani je o nicom Tak uz fakt len rozhodit motor? Co sa mi nezda Keby bolo nieco s ventilmi tak to je problem pri kazdom starte nie?? Co za mechanikov mame na slovensku ked tento problem ako vidim mate viacery a nie a nie ho poriesit""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

midra píše:Tak pani Ja mam uz aj predstrek paliva zdvihnuty nic sa neudialo Bez zmien Tak este som si povedal ze pridam dalsi spatny ventil Aj som to vcera zohnal a namontoval Ocakaval som rano ze to bude ok No na moje prekvapenie nic Pani vobec nic Stale ten start po dlhsomm stani je o nicom Tak uz fakt len rozhodit motor? Co sa mi nezda Keby bolo nieco s ventilmi tak to je problem pri kazdom starte nie?? Co za mechanikov mame na slovensku ked tento problem ako vidim mate viacery a nie a nie ho poriesit""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vsak ventily sa daju skontrolovat aj bez demontaze hlavy.
Kontroloval si uz kompresne tlaky?
A co teoria, ze studeny motor este nie je dotesneny olejom, a preto to nechce hned naskocit?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Pani tak som odpojil meranie tepl.paliva Rano bolo -1C Zhavilo cca 20sekund Potom som startol Motor chytil asi ked pocitate 1,2 a na 3 bezal Sice ten nabeh nebol hned tak cisty ale asi do 2 sekund to bolo ok tak co teraz? Neviem ale asi bude dobre pre istotu dat preverit ci vsetky zhavice zhavia aj napriek tomu ze su nove A to som pri tak malom mraze cakal pokial kontrolka nezhasne Co navrhujete???
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 lis 2006, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od rroobboo »

midra píše:Pani tak som odpojil meranie tepl.paliva Rano bolo -1C Zhavilo cca 20sekund Potom som startol Motor chytil asi ked pocitate 1,2 a na 3 bezal Sice ten nabeh nebol hned tak cisty ale asi do 2 sekund to bolo ok tak co teraz? Neviem ale asi bude dobre pre istotu dat preverit ci vsetky zhavice zhavia aj napriek tomu ze su nove A to som pri tak malom mraze cakal pokial kontrolka nezhasne Co navrhujete???
Odpoved na tuto otazku mas na strane 4 od Slavkova skus VAGOM predlzit dobu zhavenia a skontrolovat hodnoty z cidla teplty ci neblbne..
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

VAG nemam tak mne sa roby tazko Ale mal som ho podpojene od vcera vecera Rano som sice nastartoval ale pockal som az pokial zhasne kontrolka zhavenia To bolo cca 20sekund Co je brutalne dlho na -1C A nebolo to take slavne ako som cakal Asi v tretej sekunde startovania motor chytil
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 lis 2006, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od rroobboo »

zhavenie trva tak dlho preto lebo ked odpojic cidlo teploty tak si RJ mysli ze je -40 alebo kolko presne neviem vtedy je jedno ze von je -1 alebo +5 RJ ma inu infosku..
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Ved co som tu napisal Jasne ze sa tvari ze je vonku -40C A napriek dlhemu casu zhavenia ten start stejne nebol ktovie ako dobry Tak este musim preverit ci ide naatie na vsetky zhavice Ci vsetky 4 su funkcne aj ked su tam nove Chapes uz ??????????????????????
taťka
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 10 led 2008, 08:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od taťka »

to midra: A kontroloval jsi žviče zda ti vůbec žhaví? Měl jsem stejný problém jako ty, kontrolou jsem zjistil dva vadné žhaviče. Výměna a vše OK.
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Ja som ich menil a po vymene nic nove
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“