Za jízdy chcípá motor Wv Golf 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
no jednoznacne patraj v okoli rele 109
ta kontrolka indikuje chybu v eletrike..a moje odporucanie je,.vezmi si booka na skusobnu jazdu a ak sa ti rozsvieti kontrolka zhavenia automaticky musi byt chyba zapisana v RJ!!!!!!
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
sarissky erich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 15 kvě 2007, 12:45
Zdravim,
. Ten kryt za volantem totiz kryje i spinaci skrinku, tak jsem si na to vzpomnel.
Jeste me napadlo: vymenil jsem tez cidlo ABS u leveho predniho kola. Ale po vymene toho cidla se mi to jeste jednou stalo (i kdyz jen na chvilku a motor naskocil bez "nastartovani").
A jeste poznamka k datu v citaci: ono je tezke pote, co se kazdou chvili objevuje jista zavada, prohlasit, ze se po nejake dobe objevovat prestala. Tak nejak clovek stale ceka, ze se mu to zase stane, jen se prodlouzil interval... A navic, kdyz pro to vlastne ani nic neudelal...
Takze tak.
Mejte se.
Zdravi
Honza Marek
Omlouvam se, dostal jsem se k tomuto foru az dnes... Je to zvlastni, ale problem uplne zmizel sam??? Nevim, zda se to toho mohlo tykat, ale jednou si takhle jedu a najednou se mi objevil uzounky praminek bileho koure, ktery se vinul z mist mezi krytem za volantem a pristrojovou deskou. Trosku me to sice vystrasilo, ale proste vicemene od te doby jezdi auto bez problemu (+-). Kdyz o tom dal premyslim: jednou v zime jsem mazal zamky, vcetne zamku spinaci skrinky, silikonovym olejem (aby nezamrzly): ze by se mi tim praminkem dymu "vypalil"? Zrejme priste pouziju Kontaktolsae69 píše:HOnza nam nenapisal, co to bolo. Vzhladom na datum predpokladam, ze uz na to prisiel. Bolo by ale dobre, keby nam to kazdy dotazujuci napisal. Skusenosti robia majstrov - aj z nas.
Dik hOnza
(Tipujem spínacia skrinka)
Jeste me napadlo: vymenil jsem tez cidlo ABS u leveho predniho kola. Ale po vymene toho cidla se mi to jeste jednou stalo (i kdyz jen na chvilku a motor naskocil bez "nastartovani").
A jeste poznamka k datu v citaci: ono je tezke pote, co se kazdou chvili objevuje jista zavada, prohlasit, ze se po nejake dobe objevovat prestala. Tak nejak clovek stale ceka, ze se mu to zase stane, jen se prodlouzil interval... A navic, kdyz pro to vlastne ani nic neudelal...
Takze tak.
Mejte se.
Zdravi
Honza Marek
Naposledy upravil(a) h0nza dne 31 srp 2007, 19:58, celkem upraveno 1 x.
Tak nevim, ale problem sam zmizel a sam se zase vratil (cekal jsem to, ono samo se neopravi nic, ze...).
Auto jezdilo, ale mel jsem dojem, ze ma mensi vykon. Tak jsem ho dal na diagnostiku. Zjistili mi, ze byl spatne predvstrik (pro startu bily dym, po nastartovani i kdyz byl motor teply jsem citil nespalenou naftu, mechanik rikal, ze byl na hodnotu 0.35 a ma mit 0.7, odbornici jiste budou vedet). No a od te doby mi zase motor chcipa, dneska se mi to stalo dokonce dvakrat. Je zvlastni, ze mi vcelku dlouho trva, nez pak jde zase nastartovat. V teto souvislosti bych mel nekolik otazek (nektery mozna budou mimo, ale co kdyz):
1) Bylo by mozny, ze se napr. nejake rele zahreje a uplne nedopne a potom dopne az po vychladnuti?
2) rele 109 (ktere jsem sice menil, ale prinejhorsim to zkusim znovu) ma myslim vice "okruhu". Mohl by mi, prosim, nekdo napsat, ktere "okruhy" toto rele spinaji? Tj. napr. jeden od spinaci skrinky a jeden od neceho jineho (snad alarmu)...
3) objevila se tu rada, ze by to mohlo byt snimacem otacek: objevil by se vypadek snimace otacek na VAG-u? (nebyly tam zadne zavady)
4) Huml psal, ze by se podival po 15-tce: co to znamena? Rele? Napajeci vodic? Mohl bych poprosit o sirsi rozvedeni?
5) dalsi rada se tykala alarmu: jak se k nemu da dostat? Mel byste, prosim, nekdo nejaky navod pro totalni lamu?
Dekuju moc.
Zdravi
Honza Marek
Auto jezdilo, ale mel jsem dojem, ze ma mensi vykon. Tak jsem ho dal na diagnostiku. Zjistili mi, ze byl spatne predvstrik (pro startu bily dym, po nastartovani i kdyz byl motor teply jsem citil nespalenou naftu, mechanik rikal, ze byl na hodnotu 0.35 a ma mit 0.7, odbornici jiste budou vedet). No a od te doby mi zase motor chcipa, dneska se mi to stalo dokonce dvakrat. Je zvlastni, ze mi vcelku dlouho trva, nez pak jde zase nastartovat. V teto souvislosti bych mel nekolik otazek (nektery mozna budou mimo, ale co kdyz):
1) Bylo by mozny, ze se napr. nejake rele zahreje a uplne nedopne a potom dopne az po vychladnuti?
2) rele 109 (ktere jsem sice menil, ale prinejhorsim to zkusim znovu) ma myslim vice "okruhu". Mohl by mi, prosim, nekdo napsat, ktere "okruhy" toto rele spinaji? Tj. napr. jeden od spinaci skrinky a jeden od neceho jineho (snad alarmu)...
3) objevila se tu rada, ze by to mohlo byt snimacem otacek: objevil by se vypadek snimace otacek na VAG-u? (nebyly tam zadne zavady)
4) Huml psal, ze by se podival po 15-tce: co to znamena? Rele? Napajeci vodic? Mohl bych poprosit o sirsi rozvedeni?
5) dalsi rada se tykala alarmu: jak se k nemu da dostat? Mel byste, prosim, nekdo nejaky navod pro totalni lamu?
Dekuju moc.
Zdravi
Honza Marek
15ka je + spínaný klíčkem, při vyskytnutí závady je divný, že pak nejde natočit, ale jak jsi psal, že když se to stane, tak spadne rafika od tachometru, tak ten např. nená s motorem a jednotkou nic společnýho a je napájenej právě od tý 15ky, tzn. že když nejde tacho nejde k němu 15ka, ať už k čidlu nebo do palubky, kdyby nebyl problém s tím startem potom, tak jednou se stalo známýmu to, že naklíčích od auta měl svazek jak prase dalších klíčů a ty už něco vážily a po přejetí nějaké nerovnosti mu to tou váhou prostě vypínalo klíček, no chvíli trvalo než jsme na to přišli, od doby co má na klíčích od auta jen klíče od auta se závada už nikdy neobjevila. Jestli navíc nejsou vypsaný žádný závady v jednotce může se jednat o to, že prostě máš přicpaný vedení k filtru paliva (např. v nádrži) nebo přímo filtr, pak to zdechne a trvá než to chytne, třeba, může to být i toto.
Diky. Mam taky tezky klice, takze vyzkousim radu...Huml píše:15ka je + spínaný klíčkem, při vyskytnutí závady je divný, že pak nejde natočit, ale jak jsi psal, že když se to stane, tak spadne rafika od tachometru, tak ten např. nená s motorem a jednotkou nic společnýho a je napájenej právě od tý 15ky, tzn. že když nejde tacho nejde k němu 15ka, ať už k čidlu nebo do palubky, kdyby nebyl problém s tím startem potom, tak jednou se stalo známýmu to, že naklíčích od auta měl svazek jak prase dalších klíčů a ty už něco vážily a po přejetí nějaké nerovnosti mu to tou váhou prostě vypínalo klíček, no chvíli trvalo než jsme na to přišli, od doby co má na klíčích od auta jen klíče od auta se závada už nikdy neobjevila. Jestli navíc nejsou vypsaný žádný závady v jednotce může se jednat o to, že prostě máš přicpaný vedení k filtru paliva (např. v nádrži) nebo přímo filtr, pak to zdechne a trvá než to chytne, třeba, může to být i toto.
Jeste dotaz: predstavoval bych si, ze kdyz by mi nejak odpadla ta 15-cka, tak by mi zhasla cela pristrojovka? Me kdyz to nejde nastartovat, tak mi sviti zhaveni (plus dalsi kontrolky) a zda se, ze diagnostika ABS a airbagu se mi taky provede, protoze kontrolky se prvne rozsviti a pak postupne zhasnou? Tzn. neco jde, ale ne vsechno?
Co se tyce pricpanyho potrubi, to by mohlo vysvetlovat i to, ze mi to ted dela a pred nastavenim predvstriku ne. Co s tim? Je treba nejak vypustit nadrz, nebo jak to vycistit? Vetsinou tam ale leju Shell, na levny benzinky nejezdim...
Diky za rady.
Zdravi
Honza Marek
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Zdravim,
tak mam nove informace: jel jsem vcera vecer z Pelhrimova a dvakrat mi motor chcipnul. Vzhledem k tomu, ze je tam pekna siroka a vcelku rovna silnice, tak jsem mel trosku casu pozorovat, co delaj kontrolky (i kdyz jednou jsem malem skoncil v pangejtu). Zjistil jsem, ze jakmile motor chcipne, zacne trvale svitit kontrolka zhaveni a blika kontrolka mazani. Ostatni kontrolky nejsou videt. Zajimave je, ze mi to pokazde naskocilo bez toho, ze bych musel hnout s klickem: Proste najednou se motor rozjel.
Da se z toho vydedukovat neco vic?
Mam ted v planu nechat autoelektrikare projit vse okolo imobilizeru...
Zdravi
Honza Marek
tak mam nove informace: jel jsem vcera vecer z Pelhrimova a dvakrat mi motor chcipnul. Vzhledem k tomu, ze je tam pekna siroka a vcelku rovna silnice, tak jsem mel trosku casu pozorovat, co delaj kontrolky (i kdyz jednou jsem malem skoncil v pangejtu). Zjistil jsem, ze jakmile motor chcipne, zacne trvale svitit kontrolka zhaveni a blika kontrolka mazani. Ostatni kontrolky nejsou videt. Zajimave je, ze mi to pokazde naskocilo bez toho, ze bych musel hnout s klickem: Proste najednou se motor rozjel.
Da se z toho vydedukovat neco vic?
Mam ted v planu nechat autoelektrikare projit vse okolo imobilizeru...
Zdravi
Honza Marek
jestli se rozblikala kontrolka mazání, to asi nejel otáčkoměr, 15ka tam šla, jelikož jelo to mazání. Pokud to nebude napájením ŘJ, tak jestli to nedělá snímač otáček, ten by byl, ale podle mě napsanej v paměti závad. Není třeba jen blbej kontakt zezadu na pojistkové skříňce, nějaká zásuvka hůř zacvaklá? Něco podobnýho jsem řešil, sice ne se zdecháním, ale blbla zásuvka zezadu na pojistkovce
Když není signa z polohy klikovky tak motor zhasne a je jedno jestli se to bez něj pokoušíš natočit nebo ho vytáhneš za chodu.Matrix píše:Domnívám se, že kdyby vypadnul snímač otáček klikové hřídele, ŘJ si vezme náhradní inforaci ze snímače zdvihu jehly a jede normálně dál. ŘJ sníží plnicí tlak a dávku paliva při plném zatížení, jelikož nedostává informaci z čidla 4× za otáčku, ale pouze 1× za dvě otáčky. Pokud ale při tomhle nějakým způsobem motor vypneš, anebo zhasne, není na 100% zaručeno, že se ti podaří motor znovu nahodit, ale pokud by odešel i snímač zdvihu jehly, je to KO úplně.syncon píše:co snimac poctu otacek klikove hridele ? a co pise wag ?
Četl jsem v materiálech že stačí jen čidlo zdvihu jehly ale není to pravda.
Zdravim,
Mejte se a diky za rady, kdyztak se jeste ozvu, doufam, ze to nebude kvuli tomu, ze se mi to stalo znovu.
Zdravi
Honza Marek
tak vcera slo auto k autoelektrikari, byt se mi zavada uz cca 14 dni nestala. Rekl jsem jim o zavade, rekl jsem jim i o tom, ze se mi objevil nejaky prouzek dymu mezi krytem, co je za volantem a pristrojovkou. Kdyz jsem si prisel pro auto, rekli mi, ze mi vycistili spoje a kontakty okolo spinaci skrinky a ze tam snad nasli jeden vadny kontakt, ktery by mohl zpusobit vypnuti ridici jednotky. Bohuzel vic nevim a samozrejme taky nevim, jestli to pomohlo, ale doufam, ze jo...Huml píše:jestli se rozblikala kontrolka mazání, to asi nejel otáčkoměr, 15ka tam šla, jelikož jelo to mazání. Pokud to nebude napájením ŘJ, tak jestli to nedělá snímač otáček, ten by byl, ale podle mě napsanej v paměti závad. Není třeba jen blbej kontakt zezadu na pojistkové skříňce, nějaká zásuvka hůř zacvaklá? Něco podobnýho jsem řešil, sice ne se zdecháním, ale blbla zásuvka zezadu na pojistkovce
Mejte se a diky za rady, kdyztak se jeste ozvu, doufam, ze to nebude kvuli tomu, ze se mi to stalo znovu.
Zdravi
Honza Marek
Taky jsem měl jednou problém se spínací skříňkou na Ventu Tdi rv. 94. Upadl mi drát od napájení rádia a když jsem rádio tahal ven, tak ten drát někde škrtnul o kostru a přepálil pojistku. Tu jsem vyměnil, rádio zapojil pořádně a už jsem nenastartoval. Respektive nastartoval, ale asi po sekundě motor chcípl. Tak jsem začal rozebírat přístrojovku, myslel jsem že je někde přepálenej kabel. Když jsem měl odpojený budíky tak jsem zkusil nastartovat a ono to fungovalo. Sice se motor při každým startu divně nakopnul, ale pak běžel normálně. Tak jsem to odvezl elektrikáři že mi asi odešel immobilizér. Druhej den mi řekl že to byla špatná spínací skříňka. Před tím se občas při zapnutí klíčku trošku z tý spínačky zakouřilo, takže už byla asi načatá a ten zkrat jí dodělal
Jenom nechápu jak to že při odpojených budíkách to šlo nastartovat
A immo tam nemám, sice v jednom klíči nějakej čip nebo co je, ale druhej je jenom plechovej výlisek a s tím nastartuju taky.
A immo tam nemám, sice v jednom klíči nějakej čip nebo co je, ale druhej je jenom plechovej výlisek a s tím nastartuju taky.
Naposledy upravil(a) k_lada dne 11 led 2008, 22:09, celkem upraveno 1 x.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Immo to být nemohlo. Pokud motor nezhasne vteřinu po startu tak k chodu už immo nepotřebujeh0nza píše:Zdravim,
tak mam nove informace: jel jsem vcera vecer z Pelhrimova a dvakrat mi motor chcipnul. Vzhledem k tomu, ze je tam pekna siroka a vcelku rovna silnice, tak jsem mel trosku casu pozorovat, co delaj kontrolky (i kdyz jednou jsem malem skoncil v pangejtu). Zjistil jsem, ze jakmile motor chcipne, zacne trvale svitit kontrolka zhaveni a blika kontrolka mazani. Ostatni kontrolky nejsou videt. Zajimave je, ze mi to pokazde naskocilo bez toho, ze bych musel hnout s klickem: Proste najednou se motor rozjel.
Da se z toho vydedukovat neco vic?
Mam ted v planu nechat autoelektrikare projit vse okolo imobilizeru...
Zdravi
Honza Marek