Modrý kouř

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

modry dym = tunnig :D :D :D
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

a

Příspěvek od rudy5 »

vieš čo voda ani nie stále je tak isto teraz som menil aj olej dal som castrol magnatec 10W 40 ale je možné že to bude to turbo koľko stojí oprava?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

ww

Příspěvek od rudy5 »

mne to začne dymiť tak na šedo modro ked naštartujem tak za minutu a potom kým sa to uplne nezohreje na 90 tak ked viacej pridám na modro skor,po štarte ked idem tak ked viacej pridám tak modrý dym to je asi turbo čo?
Mr.Tom
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 18 čer 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Šumperk

Příspěvek od Mr.Tom »

.....začínám mět z vašich příspěvků strach.. (wallbash) že to bude to turbo :?
Seat Toledo 1,9 TDi 66kW
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Odober hadicu od sania a pozri, kolko tam mas oleja. Ten olej tam mozes mat z turba, ale aj z odvetrania klukovky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

kdys je to turbo tak to huli prevazne kdys je to teple.

modre a kdys se turbo toci.

vlasne jak to turbo uchcava do vyfuku takto spaluje ve vyfuku a kouri to modre az bile)))

pokud to uchcava do motoru do sani tak se vecina spali v motoru. to byto muselo uchcavat hodne

nejednodusi zpusob jak to zjistit je nastartovat projet to (tak aby se nezahral vyfuk zastavit vymontovat turbo zkontrolovat))))

pokud je turbo vypalene krasne zadne nanosy je ok (vecinou) pokud ma nanosy jak jetel tak to je jasne.

ale zalezi zde take na spalovani motoru)))

bez toho aniz bys neelaboroval to nezpravis


pokud nastartujes a prvnich caa 30s to kouri modre kdys je venku kolem nuly je to ok pokud ti to huli stale je to spatne

me to kouri asi prvnich 5 sekund jak to nadlabnu))) pak us ne
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

co clovek to nazor )))
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

kk

Příspěvek od rudy5 »

mne ak načtartujem tak chvílku nič za asi 30s ide šedý dym a ked idem na takom studenšom motore a pridám tak úplna modrá clona na celej ceste ,ked je zohriate na 90 tak pri normálnom jazdení až tak nie ale pri svižnejšom zase ale dymý to v podstate stále ale najviac ked motor neni až tak zohriaty tak 5min po štarte
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

turbo?

Příspěvek od rudy5 »

Csala píše:Odober hadicu od sania a pozri, kolko tam mas oleja. Ten olej tam mozes mat z turba, ale aj z odvetrania klukovky.
no ten olej tam nejaký je
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: turbo?

Příspěvek od Csala »

rudy5 píše:
Csala píše:Odober hadicu od sania a pozri, kolko tam mas oleja. Ten olej tam mozes mat z turba, ale aj z odvetrania klukovky.
no ten olej tam nejaký je
Este moze byt olej nahromadeny v intercooleri. Ak poriadne pridas, natlaci to do valcov a potom ten modry dym 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

hbhb

Příspěvek od rudy5 »

a čo teraz robiť potrebujem to urobiť ako zistím čo je zlé?
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Já si nechávám kontrolovat turbo. Až to bude, cca za týden, tak napíši výsledek.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

ja mam tiez podobny problem, rano to na bielo dymí a smrdí po nespálenej nafte jak liazka. Myslel som na zhavice, ale ono to trochu podymuje az pokial nie je motor uplne zohriaty. motor je to 1Z bez katu. Co by to este mohlo byt? ze by trysky?
h0nza
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 zář 2006, 09:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od h0nza »

Tomasvw píše:ja mam tiez podobny problem, rano to na bielo dymí a smrdí po nespálenej nafte jak liazka. Myslel som na zhavice, ale ono to trochu podymuje az pokial nie je motor uplne zohriaty. motor je to 1Z bez katu. Co by to este mohlo byt? ze by trysky?
No, me to kourilo a smrdelo po nespalene nafte, kdyz jsem mel spatne predvstrik. A nastaveni predvstriku zas tak moc nestalo...

Zdravi
Honza Marek
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

aaaa

Příspěvek od rudy5 »

Tomasvw píše:ja mam tiez podobny problem, rano to na bielo dymí a smrdí po nespálenej nafte jak liazka. Myslel som na zhavice, ale ono to trochu podymuje az pokial nie je motor uplne zohriaty. motor je to 1Z bez katu. Co by to este mohlo byt? ze by trysky?
ja tiež neviem ešte idem cez týžden ku karolovi skúsiť vymenit vstreky tak ak to nie tak asi turbo bude
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“