Svařování co2

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

tim plus mínus autobus mám namysli hodnoty,který jsou v tomto případě podstatné (noteeth)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5696
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja teda už nevím svaroval sem už mnoho aut nic sem nikedy neodpojil a všecko šlapalo aby sem kuli malej dírke na výfuku vyhadzoval alebo odpajal všetky RJ v aute a alternátor mohel bych sa na to vys..t
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic

Příspěvek od Rudolf Diesel »

ROMEK píše:ja teda už nevím svaroval sem už mnoho aut nic sem nikedy neodpojil a všecko šlapalo aby sem kuli malej dírke na výfuku vyhadzoval alebo odpajal všetky RJ v aute a alternátor mohel bych sa na to vys..t
Souhlas zavařil jsem toho už tolik a nidky se nic nestalo , neodpojuje se to nikde ma nikdy se nikomu nic nestalo. Nehledě na to že debata origoše a pajdy jde úplně kolem mě :D (Prostě chlapy vůbec nevím co jste to tam psali (LOL) ) a myslím že nejsem sám a nejhorší na tom je že teď ani nevím kde je pravda :( .
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

No proto jsem taky psal,že tu debatu nechci dál rozvádět (noteeth)
jimbeam
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 zář 2007, 22:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od jimbeam »

Ted jsem z toho už gogo :roll:
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

jimbeam píše:Ted jsem z toho už gogo :roll:
Já taky ;)
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Tak vydržte,třeba se vyjádří někdo kdo to objasní :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Sem tam radši akumulátor odpojím. :) Já ještě nic neodpálil, ale sledoval jsem jednou kamaráda jak se s ničím nezdržoval, ani motor nezdochl a když dovařil výfuk tak ještě vyměnil alternátor. (rofl)
Proctor
Přispěvovatel
Příspěvky: 267
Registrován: 29 dub 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od Proctor »

Asi je teda lepší odpojit víc věcí jak mín. Vono to totiž moc času nezabere, a člověk aspon nic nezkurví. ;)
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

párkrát sem svařoval s připojenou i s odpojenou baterkou a zatím sem nic neproved :D , tak nevím :?
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel :)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Scania V8 480 píše:pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel :)
Nechci dělat chytrýho, ale taky jsem už vyvařil hodně střepů zatím bez následků. Ukostřovací kabel od svářečky se snažím umístnit co nejblíže místa svařování, ale pro jistotu ještě odpojuji baterii, protože mám stejný názor jako pajda. Když přeruším obvod, znemožním tím protékání oněch ,,škodlivých proudů".
rml
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 zář 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od rml »

ja uz tiez zvaram daky ten rok s odpojovanim baterky a zatial nic vazneho sa nestalo
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

no v nekterym z predchozich temat to celkem pekne popisuje pan Origos. jenom kdyz odpojite baterii tak stejne neochranite minus. diody na altiku. ale o tom tady muzem spekulovat dlouhy hodiny. proste to staci nedelat "zpusobem JZD" a je to ok
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

the origos:
suhlasim s tebou,,,ak vzniknu napetove spicky,bateria ich v pohode pohlti ;)
aut som sa nazvaral dost a bez 1-ho problemu,,,,zaklad je dobre ukostrenie ,a nic sa nemoze stat..
sa mi zda ze niekedy sa pisalo ze treba odpojit akumulator a alternator --- skoda lada :D
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“