Ja mám všetko nastavené Ok a dymí ked je studené na šedo modro skúsim ešte vymeniť tryky len tak z iného či to pomôže ak nie tak neviem músím niečo vymysleť inak auto bez problémou výkon všetko OK.h0nza píše:No, me to kourilo a smrdelo po nespalene nafte, kdyz jsem mel spatne predvstrik. A nastaveni predvstriku zas tak moc nestalo...Tomasvw píše:ja mam tiez podobny problem, rano to na bielo dymí a smrdí po nespálenej nafte jak liazka. Myslel som na zhavice, ale ono to trochu podymuje az pokial nie je motor uplne zohriaty. motor je to 1Z bez katu. Co by to este mohlo byt? ze by trysky?
Zdravi
Honza Marek
Modrý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dte
Re: turbo?
a čo s tým teraz vyčisťit intercoler?myslíš že to je tým že ho odtiaľ nasáva?Csala píše:Este moze byt olej nahromadeny v intercooleri. Ak poriadne pridas, natlaci to do valcov a potom ten modry dymrudy5 píše:no ten olej tam nejaký jeCsala píše:Odober hadicu od sania a pozri, kolko tam mas oleja. Ten olej tam mozes mat z turba, ale aj z odvetrania klukovky.
Konec nazhaveni se krasne pozna, kdyz jde pritom motor na volnobeh: je slyset vyrazne cvaknuti a zmeni se zvuk motoru: jde jakoby "lehceji". Zrejme to dozhaveni bere dost elektriny, takze motor je zatizeny alternatorem. Kdyz odber povoli, tak to je na motoru poznat...midra píše:podla teploty Ked mu pridas plyn tak musis pocut cvaknut relatko Pod volantom resp vedla volantu v lavo.
Jinak co se tyce barvy dymu, tak co jsem odpozoroval na mem aute: kdyz melo malo vzduchu (mel jsem prasklou hadici mezi turbem a IC), tak to kourilo cerne (prilis nafty, malo vzduchu). Chuda smes kouri do bela (malo nafty). Modre coudi 105-tky a 120-tky, Zigulove a podobna vozidla ve stadiu blizicimu se vraku (abych neurazil ty peclive opecovavane stroje) obzvlaste na jare (asi pres zimu nejely nebo co), a to pak smrdi spalenym olejem, urcite jste uz za nekym jeli a nadavali jak spacci, ze ho nemuzete zrovna predjet

Sedy kour by mohl znamenat malo nafty, ale to by bylo znat na vykonu motoru. To se mi stalo jednou, ze jsem mel znacne zaneradeny palivovy filtr a kopecky jsem nahle jezdil o rychlost nize, nez predtim a vyrazneji tahnout mi to zacalo az nekde od 2400ot misto cca 1750ot (motor 1Z, GIII). Pokud to tahne +- dobre, pak by mohly byt treba nevyrovnane vstriky (ze by jeden blbnul). Nekde jsem cetl, ze na to jsou nejake sklenicky, na ktere se napoji vratky ze vstriku a je videt, pokud ma jeden vstrik vetsi prutok vratkou, nez ostatni... Ale to by asi taky melo byt poznat na nepravidelnosti chodu...
No, jsem zvedav, co tomu je...
Mejte se...
Honza
tak jsem byl v servise, že se vymění ty žhavičky a oni mi tam řekli, že se stává, že při odšroubování svíček se často zalomí-pak se musí oddělat hlava motoru...atd. Auto mi stálo celou noc venku, zavolal jsem toho technika ať se koukne na ten dým, když nastartuji...auto chytlo na drc..jen ten kouř...tam 30s pak to bylo ok.....On mi řekl že je to ok
Nakonec jsem se na to vy...., protože auti potřebuji a nehodlám ho tam nechat 3 dny...
jsem zase tam, kde jsem byl

Když jsem se zeptal co by to mohlo být, NEVÍ..snad čerpadlo, nafta

Zkouší proto čerpat kvalitnější naftu a uvidíme
Hodně zdaru všem


jsem zase tam, kde jsem byl


Když jsem se zeptal co by to mohlo být, NEVÍ..snad čerpadlo, nafta


Zkouší proto čerpat kvalitnější naftu a uvidíme

Hodně zdaru všem


Seat Toledo 1,9 TDi 66kW
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
wqče
to sú iný mechanici povie ti čerpadlo nafta a ked to neni to tak hento a dáš do toho 30tis a stálo to bude robiť aj mne taký jeden povedal že mám zlé čerpadlo dal som ho urobiť samozrejme mu nič nebolo iba ho pretesnili ale 9tis nebolo mojích tak to je iba také typovanie
Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
sw
skúsim tie trysky a ak nie tak neviem asi by som mal vymeniť aj filter včera som išiel už na zohriatom motore a pridal som na podlahu a pri 3500ot mi hodilo núdzový režim urobilo to raz a potom už nieRen'as píše:Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
Re: sw
Hej Cervik,ked ti to hodilo do toho nudzaku,jak si to poznal.Aj sa ti rozsvietila nejaka kontrolka?rudy5 píše:skúsim tie trysky a ak nie tak neviem asi by som mal vymeniť aj filter včera som išiel už na zohriatom motore a pridal som na podlahu a pri 3500ot mi hodilo núdzový režim urobilo to raz a potom už nieRen'as píše:Sotřebu máš fakt super. Mně to baští tak 5,5-6. Sice je fakt ze po zahřátí hned spěchám. Jinak jestli budeš skoušet jiné trysky, tak už poměř i tlak ve válcích. A ten interkoler zkus jen na skoušku vypojit- jakoby vyřadit. Anebo koukni jestli ti nejde vzduch v plivu. Mně se na Audi 100 zavzdušnovalo palivové potrubí, a po startu to kouřilo jak ávie (světle modrý)po chvilce jizdy ok. Po opravě bez kouření.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
Abych nesel do noveho tematu, napisu to tady, mam ten samej problem, za rana to kouri sedej dym, po kilometru uz neni... mam nove zhavice, novej filtr nafty a ojele, novej olej... jak jsem menil sani tak jsem se dival na turbo a aturbo je naproto jak nove... gdyz za jisdy tomu davam na plin az dost, taky to vyprhne z vyfuku trosku sedeho cerneho dymu, ale to moc ne jenom trosku. Proste nevim co mam s tim delat... 

Ahoj mam bkd a kdyz jsem tomu nalozil bilej dym trosku do modra.ale hodne jako kdyby bylo turbo v cudu.chcipnul auto za chvilku nastartoval a bylo po kouri.auto jelo normalne zadny skubani.voda se nestraci.to se mi stalo dvakrat..auto jede porad stejne startuje na drcnuti jak za tepla tak za studena.dekuji za rady