Svařování co2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Rudolf Diesel
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Souhlas zavařil jsem toho už tolik a nidky se nic nestalo , neodpojuje se to nikde ma nikdy se nikomu nic nestalo. Nehledě na to že debata origoše a pajdy jde úplně kolem měROMEK píše:ja teda už nevím svaroval sem už mnoho aut nic sem nikedy neodpojil a všecko šlapalo aby sem kuli malej dírke na výfuku vyhadzoval alebo odpajal všetky RJ v aute a alternátor mohel bych sa na to vys..t
) a myslím že nejsem sám a nejhorší na tom je že teď ani nevím kde je pravda Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel 
Nechci dělat chytrýho, ale taky jsem už vyvařil hodně střepů zatím bez následků. Ukostřovací kabel od svářečky se snažím umístnit co nejblíže místa svařování, ale pro jistotu ještě odpojuji baterii, protože mám stejný názor jako pajda. Když přeruším obvod, znemožním tím protékání oněch ,,škodlivých proudů".Scania V8 480 píše:pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
the origos:
suhlasim s tebou,,,ak vzniknu napetove spicky,bateria ich v pohode pohlti
aut som sa nazvaral dost a bez 1-ho problemu,,,,zaklad je dobre ukostrenie ,a nic sa nemoze stat..
sa mi zda ze niekedy sa pisalo ze treba odpojit akumulator a alternator --- skoda lada
suhlasim s tebou,,,ak vzniknu napetove spicky,bateria ich v pohode pohlti
aut som sa nazvaral dost a bez 1-ho problemu,,,,zaklad je dobre ukostrenie ,a nic sa nemoze stat..
sa mi zda ze niekedy sa pisalo ze treba odpojit akumulator a alternator --- skoda lada
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx