PD na 3 válce....

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mára_VR6
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 dub 2006, 09:54
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

PD na 3 válce....

Příspěvek od Mára_VR6 »

Moc prosím o rady :cry:
Motor VW 1.9 TDI PD AVB 74Kw
Dnes poprvé se mi u Pašíka stalo to, že ráno, když jsem nastartoval, tak asi 30s mi motor běžel jen na 3 válce a potom už dobrý...Vždycky jel na 100% a nikdy jsem neměl jediný problém.
Docela mě to vyděsilo :? , mám ho v super stavu, věnuju mu maximální péči a pravidelnou údržbu a chci aby byl v pohodě i nadále..
Na co se pls zaměřit, co zkontrolovat, co vyměnit???????
Brzy se chystám na kompletní čištění sání, čištění naklápění lopatek turba a preventivní výměnu ventilu N75.
Díky moc za rady
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

co tak odideny zhavic?
Peugeot 406, HDI, 110ps
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no vzhledem k teplotám co jsoui ted venku by ten žhavič neměl mít vliv na škubání motoru a už vůbec ne 30 vteřin. to možná v těch největších mrazech a to ani to ne.. asi se loučí nějaký vstřikovač..
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

hod to na test a uvidis co to vypise.Mal som podobny problem a bol to vstrek na 1 valci vybral som ho von a bol strasne zakarbovany po ocisteni bezi bez problemov auto malo 110000km.
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Odpovědi: 0
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Presne tak....hod to na VAG a uvidis ci ma vstrek dobry tlak...

Snad som to zrozumitelne napisal. (crazy)
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Uživatelský avatar
Trhač asfaltu
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice, SR

Příspěvek od Trhač asfaltu »

Zdar
pozri si aj toto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
mozno je problem aj v kablovani :D
VW Passat 1,9 TDI PD 130 PS , Kombajn, 2001
Uživatelský avatar
Mára_VR6
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 dub 2006, 09:54
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mára_VR6 »

Děkuju Vám všem, VAG skutečně napsal závadu na 2.vstřikovači a tak jsem napružil kontakty a zatím v pohodě
Jenom mi fakt nejde do hlavy (wallbash) , že pokud má někdo tento problém, tak je to jenom na 2. válci :? :? proč???
VW forevwer.........
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od slavoman »

Mára_VR6 píše:Děkuju Vám všem, VAG skutečně napsal závadu na 2.vstřikovači a tak jsem napružil kontakty a zatím v pohodě
Jenom mi fakt nejde do hlavy (wallbash) , že pokud má někdo tento problém, tak je to jenom na 2. válci :? :? proč???

ja som mal tiez chybu na 2. valci,ale mne to cukalo nad 3000otáciek,napruzil som tie jazýcky a uz mam za sebou ca.3000km
bt
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bt »

pánové dotaz, nerozumím tomu napružení jazýčku.... co to je
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

bt píše:pánové dotaz, nerozumím tomu napružení jazýčku.... co to je
napruzis aby vznikol lepsi kontakt ktory sa viraciami za tie roky stratil a preto vstrek nevstrekuje..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Teď jsem dělal Superba,a závada proudového okruhu na 1.válci,pro jistotu vždy napružím konektory na všech a zatím s touhle závadou u opravených aut klid. 8)
bt
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bt »

taky cuka aaaaa, no taky vyzkousim treba pomuze dik
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Teď jsem dělal to samý na stejným autě na 1. válci. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“