regulae EGR ventilu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
22way
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 led 2008, 23:44
Odpovědi: 0

regulae EGR ventilu

Příspěvek od 22way »

AHoj chtel ybch se zeptat an regulaci ERG ventilu na www.sportmotor.cz pro motry TDI 66 a 81kw nabizej ze pomcoci regulace tohohle vnetilu Vam sizi spotrebu za 1000Kč chtěl bych se zeptat o jakou upravu jde a jeji pozitiva a negativa neb to nikdo jiny nenabizi tka by me to zajimalo a jetse myslym ze tenhle ventil jde regulovat primo ve VAGu ne?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Zaslep ho :) (30 min práce a cca 10kč za plíšek) , když bude dělat problémy tak se dá omezit ve Vagu... (hm) Jak jsem na ně koukal, tak jsou z "lacinýho" kraje (LOL)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
22way
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 17 led 2008, 23:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od 22way »

neslo by to nejak podrobnejc? jakej to ma efekt adt.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Slouží to pouze ke zlepšování emisních limitů ("recykluje" část plynů z výfuku do sání) :)
Tudíž zas*rá sání, jde Ti teplejší vzduch do spal prostoru (nižší plnění) atd.(LOL) ... to je vlastně odpověď., jaký to má efekt (lepší plnění, více O)
Pokud se s tím teď v zimě (nemáš teplou garáž) nechceš drbat, tak komfortně minimalizůj jeho otevírání VAGem a v létě zaslepit 5mm plechem.
A když už jsme ekologičtí, tak "prorazit" katalyzátor a je tu tuning (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

jojo a to bych rad videl jak tim snizujou spotrebu (noteeth)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mě EGR nějak prdnul a byl otevřený pořád tak jsem ho zaslepil plechem a spotřeba klesla tak o 0.2 litru v dlouhodobém průměru.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

a presne proto jsem ho uz na uplnem zacatku vubec neinstaloval (LOL)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

warhead_cz píše:jojo a to bych rad videl jak tim snizujou spotrebu (noteeth)
... právě tím, že jde do spalovacího prostoru chladnější vzduch (lepší plnění) navíc s větším obsahem kyslíku (lepší exotermická reakce - spalování) 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Příspěvek od warhead_cz »

a to plati i kdyz je egr ok ? me se to teda neprojevilo ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“