Kolísanie napätia Fabia 1.9 TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rabaka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 led 2008, 09:27
Odpovědi: 0

Kolísanie napätia Fabia 1.9 TDI PD

Příspěvek od Rabaka »

Poraďte mi prosím možnú príčinu kolísania napätia Škoda Fabia 1.9 TDI. Alternátor je v poriadku (bol na stolici), čidlo natočenia volantu je nové.

Skúste poradiť. Dík.
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomikaaa »

skus presnejsie napisat, ako sa to prejavuje ? preblikava Ti dobijanie ? ci si meral na baterke pri nastartovanom motore ? ci pristrojovka Ti blika ?
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
Rabaka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 led 2008, 09:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rabaka »

Dobíjanie nepreblikáva, len celá elektrika požmurkáva svetlá, prístrojovka, atď. Vyskytol sa ešte jeden problém. Pri jemnom brzdení bez šmyku mi začne ABS kopať do pedála a o chvíľu sa na palubke rozsvieti ABS a ASR. Neviem či to náhodou nemá súvis súvis s tým kolísajúcim napätím. Raz som skúšal napátie na kontaktoch akumulátora pri naštartovanom motore a dávalo to 18 V to sa mi zdá dosť veľa.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jestli ti to davalo 18v tak alternator byl tak leda na velke stolici/musi byt vadny regulator/ (noteeth)
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomikaaa »

mas dobre podotahovane kable na baterke ? pripadne kostru ? to vyzera ako keby si niekde mal studenak. pozri poistky, ak mas aj na baterke ci nie su zaoxidovane

to je ozaj velmi vela, malo by to byt do 15V
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Rabaka píše:Dobíjanie nepreblikáva, len celá elektrika požmurkáva svetlá, prístrojovka, atď. Vyskytol sa ešte jeden problém. Pri jemnom brzdení bez šmyku mi začne ABS kopať do pedála a o chvíľu sa na palubke rozsvieti ABS a ASR. Neviem či to náhodou nemá súvis súvis s tým kolísajúcim napätím. Raz som skúšal napátie na kontaktoch akumulátora pri naštartovanom motore a dávalo to 18 V to sa mi zdá dosť veľa.
Myslím si, že je to jen další případ typické závady fábky a to problém s probitým hlavním svazkem el. instalace přední větve. Zkus se podívat na levé straně v motorovém prostoru prochází el. svazek kapsou v které se drží voda. Ten svazek je nutno rozmotat, řádně vysušit a zaizolovat voděvzdornou izolační páskou. Ale mám dojem, že už jsme to tu řešili. Je to výrobní vada. Ono se to projevuje u každého vozu idividuálně podle toho které vodiče mezi sebou probíjí, ale jedná se pořád o tusamou závadu.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

prohnile kabely jsou sice častý problem ale ty by neudělaly z 14V 18V.......prostě špatnej alternátor plu možná prohnilé kabely
rusty
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 24 led 2006, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od rusty »

Mám tu doma taky takový problém.Zatím jsem to jen proměřoval,ale připadá mi ,že to dělá elektrika servořízení v čerpadle.
Asi dneska to rozdělám jestli tam není voda a mrknu na konektory.
Taky to prý dělá jen když je mokro.
Rabaka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 led 2008, 09:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rabaka »

rusty píše:Mám tu doma taky takový problém.Zatím jsem to jen proměřoval,ale připadá mi ,že to dělá elektrika servořízení v čerpadle.
Asi dneska to rozdělám jestli tam není voda a mrknu na konektory.
Taky to prý dělá jen když je mokro.
Elektronika v servoriadení je vymenená. Tiež mi to poradil jeden známy, tak som to vymenil, ale pokles napätia neustal.. Len je divné, že niekedy robí a niekedy nie.. :?
rusty
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 24 led 2006, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od rusty »

tak jsem to rozebral a servo je OK. Taky jsem prohlédl svazek ve vodním kanale a je nedotčený.Tak jsem to tam alespon vyčistil.Snad už jen altík....
Rabaka
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 led 2008, 09:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rabaka »

No fasa ak je to alternátor..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rabaka píše:No fasa ak je to alternátor..
ten altík byl tak na pravidelné ranní stolici jak píše chiptuining 18 V mic jiného na autě nevytvoří miloš
rusty
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 24 led 2006, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od rusty »

Já tam nemám 18V . Jen nepravidelně klesá asi o dva volty.Ale jen za vlhka takže asi to altík nebude.Ale budu měřit a rozebírat a snad na to nakonec přijdu :P
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

vymeň regulátor v alternátore
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“