
jakou karu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: edf
tak poviem ti že 307 som mal uplne novú a za mesiac odišlo servo vymenili za dva mesiace znovu a ten servis konec brat mal C4 pohodlné vozenie ale jeden regulátor nehorázna páplka anikde sa to nedá staršie zohnaťkinng píše:Tak to si nejezdil C5,C4,307,308,407.rudy5 píše:to si sa sekol na francúza sú najdrahšie ale samozrejme nemôžeš porovnávať starú 405 s golfomVI pohodlie je ale francuza už nikdy podľa vlastnej skúsenostikinng píše:Zlatí frantíci díly mají lacinější než koncern VW a je to pohodlná kára
Niesu to prave najststnejsie motory a hlavne ich HDi a mam stym osobnu nemilu skusenost. Povedzme si pravdu Francek vsetko strasne komplikuje a vacsina dielov nejde kupit po kusoch ale iba v sade!!!
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Záleží na tom kolik chcete investovat, jak moc záleží na vzhledu, komfortu a na jakou dobu to auto chce. Kdo to bude opravovat atp.
Každé auto se "sere" některé víc, některé míň, některé dřív a některé později a kdo tvrdí, že ne tak není soudný.
Ti co tady vychvalují němce, tak stačí aby se podívali do přerušovače blinkrů třeba z Octavie, ale i z Audi, tozn. i VW a Seat " pánové je tam narvané RUSKÉ relé", kterému se opálí kontakty a je po něm, pokud jedeš do servisu vyvalíš 750,- Kč za relé + práce, servo na ovládání klapky vzduchu - orig. 3900,- Kč, servo na naklápění světel 1.800,- Kč atd atd.
Pokud si schopen udělat část údržby sám tak ti to tak ani nepřijde.
To jenom tak mimo soutěž.
Pokud jde o moji volbu vzal bych naše auto asi Fábii. Hlavně ať to má parkovacího asistenta a nejlépe i ve předu. Nechci se dotknout řidičského umu žen, ale všichni to asi hlavně při parkování vidíme, tak proč dělat zbytečně někoho nešťastným.
Přeju podařenou koupi.
Každé auto se "sere" některé víc, některé míň, některé dřív a některé později a kdo tvrdí, že ne tak není soudný.
Ti co tady vychvalují němce, tak stačí aby se podívali do přerušovače blinkrů třeba z Octavie, ale i z Audi, tozn. i VW a Seat " pánové je tam narvané RUSKÉ relé", kterému se opálí kontakty a je po něm, pokud jedeš do servisu vyvalíš 750,- Kč za relé + práce, servo na ovládání klapky vzduchu - orig. 3900,- Kč, servo na naklápění světel 1.800,- Kč atd atd.
Pokud si schopen udělat část údržby sám tak ti to tak ani nepřijde.
To jenom tak mimo soutěž.
Pokud jde o moji volbu vzal bych naše auto asi Fábii. Hlavně ať to má parkovacího asistenta a nejlépe i ve předu. Nechci se dotknout řidičského umu žen, ale všichni to asi hlavně při parkování vidíme, tak proč dělat zbytečně někoho nešťastným.
Přeju podařenou koupi.
aews
s tými francúzmi máš pravdu taliani nemájú zlé motory ale zase všetko okolo toho kazia sa tam maličkosti ako klučky všetko robia z umelej hmoty a tak ale zase na motor nemôžem nejak nadávať mám fiet doblo v práci naj. 330tis a behá meni sa olej a tak a behá ale kazia sa zámky el. okná a podobné veci a dobrá spotreba motor 1.9JTD 5L predtým som mal peugeot partner úplne nový totáln 3rot motor HDI 2l spotreba 8L a stále niečo na tom niky viacjojo píše:Niesu to prave najststnejsie motory a hlavne ich HDi a mam stym osobnu nemilu skusenost. Povedzme si pravdu Francek vsetko strasne komplikuje a vacsina dielov nejde kupit po kusoch ale iba v sade!!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
liboro píše:Záleží na tom kolik chcete investovat, jak moc záleží na vzhledu, komfortu a na jakou dobu to auto chce. Kdo to bude opravovat atp.
Každé auto se "sere" některé víc, některé míň, některé dřív a některé později a kdo tvrdí, že ne tak není soudný.
Ti co tady vychvalují němce, tak stačí aby se podívali do přerušovače blinkrů třeba z Octavie, ale i z Audi, tozn. i VW a Seat " pánové je tam narvané RUSKÉ relé", kterému se opálí kontakty a je po něm, pokud jedeš do servisu vyvalíš 750,- Kč za relé + práce, servo na ovládání klapky vzduchu - orig. 3900,- Kč, servo na naklápění světel 1.800,- Kč atd atd.
Pokud si schopen udělat část údržby sám tak ti to tak ani nepřijde.
To jenom tak mimo soutěž.
Pokud jde o moji volbu vzal bych naše auto asi Fábii. Hlavně ať to má parkovacího asistenta a nejlépe i ve předu. Nechci se dotknout řidičského umu žen, ale všichni to asi hlavně při parkování vidíme, tak proč dělat zbytečně někoho nešťastným.
Přeju podařenou koupi.
TO je fabka by bala pro ni nej, kdyby ta 1,4 MPI, dily za babku a spolehlivost tay. Jen kdyby byla spotreba kolem 6l.
To 1,4 PD je na udrzbu drazsi a na rozdilu te spotreby se neusetri
Golf TDi PD 74kW, 03.
No kamarat,porovnaj si cenu komplet prednej napravy na Nemca a na Frncuza.Nieze by som si niektoreho zastaval.kaad píše:Kde jsi k tomu přišel. Fanoš a zlatej?! A ještě k tomu Citrón! Jmenuj mi jeden díl, který má citrák, peugot nebo rencek levnější než VW nebo dokonce opel. Kámoš má peugota a už ho měl tolikrát rozebranýho, že ti přeně řekne počet závitů na každém šroubku. To už raději ty taliány, ikdyž jsem vyznavačem německých aut. Němci jsou přece jen precizáci a puntičkáři a je to na těch autech vidět. U italů se mě líbí zase to, že mají celkem bohatou základní výbavu a temperamentní motory, které ale moc netěsní. To němci si nechají každou drobnost v autě navíc dobře zaplatit. Ale je na ně spoleh a určitě neseženeš třeba přední nárazník na citroen ZX za 1100 jako na vectru 95. Schválně tu uvádím starší modely. Na těch jsou ty rozdíly nejvíc vidět.kinng píše:Zlatí frantíci díly mají lacinější než koncern VW a je to pohodlná kára
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: jakou karu?
k veci :O)jack91 píše:Zdravim
schanim pro mati auto a nevim zda od
Peugeota 206: 1,4 HDI nebo benal 1,4 ci 1,6
nebo od VW golfa: 1,6
nebo Škoda: Fabia 1,4 MPI
co by jste poradili? mate s nejakym kouskem zkusenost
jde o to, aby ji to moc nezralo a drzelo to.
dikys
z toho co si uviedol fabiu ale 1.2HTP ale silnejsiu. Mamina bude jazdit viac v meste zrejme a toto je benzin (dieslom kratke jazdy neprospievaju) moc nezere a do 100km/hod je aj zive .. :O) ..tak TDI to nie je ale mamine staci.
inak by som asi gIV 66kw TDI ...mamine doporucil :O)
GIV var asz 4mot upraveny
zdar, budu na jare resit podobny problem. mati chce nakyho "smudlika" aby se dostala do prace (cca 6km + zpet) no a potom pochopitelne popojizdeni kolem mesta a tak, zadne dalky apod, auto na mestsky provoz. vybral jsem Seat Arosa 1.7SDI, slabsi SDI nebo D nedelali, bohuzel. rok sem vybral 2000 a vejs.
co vy na to ? ja myslim, ze dobra volba ne ....
co vy na to ? ja myslim, ze dobra volba ne ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Odpovědi: 0
Francouze radši ne
to "sejšento" je pěkná mr..ka která měla horší crash testy než hadraplán
golf je předraženej
a víherce se stává fábie s pohonem 1.4 16V 55kw taky mr..ka ale z toho výběru nejlepší. jezdim s fábiema docela pravidelně a tady máš komentář:
1.2 třívalec dělá hroznej hluk a žere jak tank. nebrzdí
1.4 žebrák.. horší než 1.2
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda
1.4 "sto koňovka" musí se více točit = pro maminu nevhodný
1.4 Tdi stejná spotřeba jak 1.4 v benzínu
1.9 Tdi PD jede dost dobře a dobře brzdí
jinak bych ale doporučil Audi A6 2.5 Tdi 132Kw v quattru ale nevim co by s tim tvoje máma dělala



1.2 třívalec dělá hroznej hluk a žere jak tank. nebrzdí
1.4 žebrák.. horší než 1.2
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda
1.4 "sto koňovka" musí se více točit = pro maminu nevhodný
1.4 Tdi stejná spotřeba jak 1.4 v benzínu
1.9 Tdi PD jede dost dobře a dobře brzdí

jinak bych ale doporučil Audi A6 2.5 Tdi 132Kw v quattru ale nevim co by s tim tvoje máma dělala
