Kde mi předělájí TDi na olej a taky co to stojí? Poradíte?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

některý hlášky jsou docela záživný.Někde v těch článkách píše nějakej odborník že motor poháněný jedlým olejem má výrazně horší emise než na naftu
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Dušan píše:Podívej se na www.madumoil.eu
No. třeba tahle věta co tam píšou, je dost prapodivná a odbornost jde trochu do kytek.
...Je však zapotřebí si uvědomit, že může dojít vzhledem k chemickým vlastnostem rostlinného oleje k poškození některých částí motoru a mám na mysli například těsnění na olejové vaně, čím může dojít k prolínání rostlinného oleje do motorového oleje a tím k jeho mísení. Toto by mohlo mít za následek nevratné poškození motoru...

Ví někdo jak se můžou těsněním na olejové vaně smíchat rostlinný a motorový olej? Jsem asi blbej, ale nic mě nenapadá...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(rofl)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:02, celkem upraveno 1 x.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Kurňa vidíš, to mě nenapadlo...!

Oni ty překlady z němčiny (nebo odkud) jsou kolikrát trochu zrádný - třeba "dvou a jedno komorový" systém je (pro méně chápající) dvou a jedno nádržový systém... Aspoň si to myslím, že autor to měl tak na mysli. Já osobně tankuju do nádrže, ne do komory.

No ale snaha se cení a držím jim palce, ať už cucají informace odkudkoli.

Mastným rukám zdar!
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar borci,
to je přístup k věci !!
jurassic
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2007, 14:03

Příspěvek od jurassic »

mě se tady v týhle pohádce začíná celkem líbit :D :D :D
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Je to tu vsechno v plenkach takze zaruku nedostenete nikde ovsem po projiti
stranek sem vlozenych clovek alespon dostane inspiraci.
Kuprikladu toto http://autonaolej.cz/product_info.php?products_id=91 je moc pekne reseni vymeniku a ventilu nezabere moc mista
a staci jedno uchyceni tim ovem nerikam aby si ho nekdo kupoval lze doma snadno sestrojit ze.
Jinak Europecon jako prodejce jednotlivich dilu se chova celkem rozumne .
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“