Autodiagnostika Renault
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vsetko podstatne je pod "screens", tam je uplny pristup ku vsetkym RJ. Chyby a nejake drobnosti su pristupne aj z hlavneho menu ale tam je to naozaj bez popisu.pett píše:Tak doposud jsem od nikoho nečetl takovouto úspěšnou zkušenost,jelikož jsem se o to samé před časem na Laguně II také pokoušel a nedostal jsem se dál než k přečtení chyb. kodů paměti (bez popisu) ,zajímalo by mě co jsem dělal špatně.Můžeš tedy popsat trochu blíž ,popřípadě hodit nějaký ten sken z programu v akci ??? např. ty konfigurace a kalibrace.??
Pred pracou je nutne spravne vybrat typ auta vo "vehicles" a autodetekciou alebo manualne vybrat riadiace jednotky, aby bolo s cim pracovat. Potom sa v "screens" vyberie prislusna RJ - ma to menu, takze si vyberas ci chces chyby, konfiguraciu, udrzbu, atd. Na tejto urovni je to uz vo francustine (u Laguny 2, ine neviem).
Alebo mozes cez "recorder files" zapisovat vybrane data z RJ na disk.
Co sa tyka konfiguracii a kalibracii, malo by byt dostupne vsetko, tak ako v CLIPe.
Funguje to na Lagune 2.2dci (2002) a viem ze to ide aj na 1.9dci (2003?).
Clip je predsa len poctivy hardver. Tych 70t SK aj s notebookom, vsetko v zrozumitelnom jazyku a navyse s CAN nie je az tak vela. Ja som amater a chcel som to len k mojemu autu - uz ma diagnostika v Renaulte nebavila...Okura píše:jj, taky sem zkoušel asi 5 aut a nic, spojí se to spojí ale vysledek žádný.
proto šetřím na clipa a jeto
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26 led 2008, 22:19
- Bydliště: Velký Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Ked tam mas slovne napisane, napr. "zavada snimaca otacok" a k tomu komentar "preruseny obvod", viac k tomu nepotrebujes.dodi911 píše:To Laco19
Kde si nasiel vyznam tych chyb, co presne znamenaju. Chcel som si koli tomu stiahnut dialogys, ale ak to tam neni kaslem na to. Mimochodom skusal som thaliu a nieco tam vyhodilo, ale ked som zbadal ten popis tak som sa na to vybodol.
Ako navod co robit v pripade urcitej chyby mozes pouzit navod na diagnostiku z Dialogysu ale musis hladat podla textu, kody chyb su v DDT ine ako v CLIPe.
Priprav sa na to, ze text "zavada xxxxxx" bude vo francustine...
Popisal som v tejto teme postup prace s DDT, rob to podla neho.dodi911 píše:Ide o to, ze to nemam slovne napisane, len niejake cislice a nepoznam ich popis. Preto som sa pital ci nemas ich popis. Ked ti raz vypise, ze snimac tak nemas co riesit, lenze mne to nevypisuje nic akurat cf55523v, ta zavada je obrazne.
Hned v "PLAYER MENU" je velkymi pismenami uvedena polozka "FAILURES" - toto nepouzivaj. Ak pojdes podla postupu cez "SCREENS", tam to bude tak ako som pisal. Tam je takmer vsetko, co sa len da s RJ robit.
Z player menu je podla mojich skusenosti pouzitelny okrem "SCREENS" len "RECORDER". "REPROG" potrebuje pripojenie do databazy Renaultu, takze nepojde a aj ostatne funkcie je zbytocne spustat z toho menu. Vacsinou nebudu funkcne vobec alebo budu len ciastocne funkcne. V Screens ich aj tak najdes plne funkcne (a chyby maju slovny popis, nie kod + podmienky vzniku chyby, pocet km od vzniku, otacky a podobne).
Takze este raz, az v "SCRENS" pracujes so svojimi RJ. Najprv si vyberies, ci chces RJ INJ, Airbag, TDB, atd., potom co chces s vybranou RJ robit (konfigurovat, citat stav, citat a mazat chyby, testy, servisna cinnost a pod.) a potom mas pred sebou obrazovku s tym, co si vybral.
Nezabudni na zaciatku navolit typ auta a zdetekovat alebo manualne vybrat RJ. Ak nebudu vybrane riadiace jednotky, nebudes mat v "SCREENS" s cim robit.