Seat je OK, ale na 6 km cesty a do mesta urcite benzin. Diesel sa pomaly zohrieva a dost trpi pri kratkych cestach, ma ovela drahsiu udrzbu a je menej spolahlivy (komplikovanejsie motory, viac kur.itok).flekyc píše:zdar, budu na jare resit podobny problem. mati chce nakyho "smudlika" aby se dostala do prace (cca 6km + zpet) no a potom pochopitelne popojizdeni kolem mesta a tak, zadne dalky apod, auto na mestsky provoz. vybral jsem Seat Arosa 1.7SDI, slabsi SDI nebo D nedelali, bohuzel. rok sem vybral 2000 a vejs.
co vy na to ? ja myslim, ze dobra volba ne ....
jakou karu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Neexisruje nic horsie ak Fabia 1.4 16V a toje jadno ci 55kW, 59kW, alebo 74kW sakto je staaaaaasne slabe. S105L ide lepsie. S tovarenskym softom zeru jak tank a nic nejdu. Ak Fabiu tak urcite je lepsia volba skodovacky motor 1.4MPI aj ked ta spotreba nieje tiez nic moc, ale ide urcite lepsie. To HTP posudit neviem take som este nemal. Ale, velku chvalu som nan este tiez nepocul.SupermanXXX píše:Francouze radši neto "sejšento" je pěkná mr..ka která měla horší crash testy než hadraplán
golf je předraženej
a víherce se stává fábie s pohonem 1.4 16V 55kw taky mr..ka ale z toho výběru nejlepší. jezdim s fábiema docela pravidelně a tady máš komentář:
1.2 třívalec dělá hroznej hluk a žere jak tank. nebrzdí
1.4 žebrák.. horší než 1.2
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda
1.4 "sto koňovka" musí se více točit = pro maminu nevhodný
1.4 Tdi stejná spotřeba jak 1.4 v benzínu
1.9 Tdi PD jede dost dobře a dobře brzdí![]()
jinak bych ale doporučil Audi A6 2.5 Tdi 132Kw v quattru ale nevim co by s tim tvoje máma dělala
Inac co sa tyka toho Seicenta tak naozaj je to kusok skatulky ktora neposkytuje vela bezpecnostipri naraze, ale do mestkej premavky je to pecka. Neviem ci ste natom jazdili, ale to ide jak dzignute, mala stihacka.
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
kolik zere taSupermanXXX píše:Francouze radši neto "sejšento" je pěkná mr..ka která měla horší crash testy než hadraplán
golf je předraženej
a víherce se stává fábie s pohonem 1.4 16V 55kw taky mr..ka ale z toho výběru nejlepší. jezdim s fábiema docela pravidelně a tady máš komentář:
1.2 třívalec dělá hroznej hluk a žere jak tank. nebrzdí
1.4 žebrák.. horší než 1.2
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda
1.4 "sto koňovka" musí se více točit = pro maminu nevhodný
1.4 Tdi stejná spotřeba jak 1.4 v benzínu
1.9 Tdi PD jede dost dobře a dobře brzdí![]()
jinak bych ale doporučil Audi A6 2.5 Tdi 132Kw v quattru ale nevim co by s tim tvoje máma dělala
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda ?
preci 1,4 TDi jede kolem 5l nafty a to ten benal urcite nepojede, nic mene jezdi do prace 25km a zpet, tak uz by se diesel mozna vyplatil, sere me, ze ty 1,4 fabky nemaji moc klimu
Golf TDi PD 74kW, 03.
Tak ale zase, felda, a este 1.9D...hurvajs píše:No ja si myslim že žadne auto nema rado kratke trasy.ja to mam do prace 6km a moje filda 1.9D jezdi do 6.5 litrustrejda si koupil nove polo 1.2 a prodejce uvadel spotřebu 6 litru ,ve skutecnosti jezdi za 10.Pri dotazu na autorizovany servis mu rekli ze na takove trasy to je normalni

OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Re: jakou karu?
Mily Jack91.Myslim,ze toto forum sa otocilo tak,ze kazdy si haji len to svoje.Ja by som asi volil Peugeot 206 1.4 16V,alebo nejake Citroen Saxo,mozno este Mitsubishi Colt,alebo Hondu Civic.Vsetko v benzine,urcite nie diesel na take kratke trasy.jack91 píše:Zdravim
schanim pro mati auto a nevim zda od
Peugeota 206: 1,4 HDI nebo benal 1,4 ci 1,6
nebo od VW golfa: 1,6
nebo Škoda: Fabia 1,4 MPI
co by jste poradili? mate s nejakym kouskem zkusenost
jde o to, aby ji to moc nezralo a drzelo to.
dikys
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Kdybych kupoval já mojí mámě auto (ostatním nevinným účastníkům silničního provozu to nemůžu udělat
), tak jedině Toyotu Yaris 1,0 VVTi. Z malých aut je suverénně nejlepší a nejspolehlivější. Litrovej motor má 50kW, jezdí okolo 5ti litrů a akorát měníte olej a tankujete benzín. Pojistku má taky suverénně nejmenší. Jediná věc na kterou bacha, tak aby to pro ženskou bylo se servem (ty 1,0l ho všechny nemaj). A asi radši koupit pětidvéř. Yaris je z malých aut asi suverénně nejdražší, ale vyplatí se připlatit si.
Jinak žabožrouti jsou zlo, nikdy víc. Kdysi uměli výborný naftový motory, ale to už je taky pryč. Proti Italům narozdíl od žabožroutů nic nemám, možná je to tím, že jsem nikdy žádnýho neměl. Vlastnictví věčně porouchanýho citroëna AX mě přinutilo ušetřit si na Volvo V70..
Jo a taky bych vůbec nezahazoval Korejce, třeba takovej Getz (ne v naftě, to má strejc a jezdí to za to co oktávka), ale z malejch aut jednoznačně Yaris!

Jinak žabožrouti jsou zlo, nikdy víc. Kdysi uměli výborný naftový motory, ale to už je taky pryč. Proti Italům narozdíl od žabožroutů nic nemám, možná je to tím, že jsem nikdy žádnýho neměl. Vlastnictví věčně porouchanýho citroëna AX mě přinutilo ušetřit si na Volvo V70..

Jo a taky bych vůbec nezahazoval Korejce, třeba takovej Getz (ne v naftě, to má strejc a jezdí to za to co oktávka), ale z malejch aut jednoznačně Yaris!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
Ne s 1.4 jezdim 7 - 9 litrů a s 1.2 cca 9 - 12kolik zere ta
1.4 16V 55 kw úspornější než 1.2 maximálka 200 tachometrových "zátah" od spoda ?
preci 1,4 TDi jede kolem 5l nafty a to ten benal urcite nepojede, nic mene jezdi do prace 25km a zpet, tak uz by se diesel mozna vyplatil, sere me, ze ty 1,4 fabky nemaji moc klimu

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
opravdu to zere jen 5l benzinu, 50kW v 1l objemu je pekny, co 1,3? nebo co to dela Toyota za objemy.dali píše:Kdybych kupoval já mojí mámě auto (ostatním nevinným účastníkům silničního provozu to nemůžu udělat), tak jedině Toyotu Yaris 1,0 VVTi. Z malých aut je suverénně nejlepší a nejspolehlivější. Litrovej motor má 50kW, jezdí okolo 5ti litrů a akorát měníte olej a tankujete benzín. Pojistku má taky suverénně nejmenší. Jediná věc na kterou bacha, tak aby to pro ženskou bylo se servem (ty 1,0l ho všechny nemaj). A asi radši koupit pětidvéř. Yaris je z malých aut asi suverénně nejdražší, ale vyplatí se připlatit si.
Jinak žabožrouti jsou zlo, nikdy víc. Kdysi uměli výborný naftový motory, ale to už je taky pryč. Proti Italům narozdíl od žabožroutů nic nemám, možná je to tím, že jsem nikdy žádnýho neměl. Vlastnictví věčně porouchanýho citroëna AX mě přinutilo ušetřit si na Volvo V70..![]()
Jo a taky bych vůbec nezahazoval Korejce, třeba takovej Getz (ne v naftě, to má strejc a jezdí to za to co oktávka), ale z malejch aut jednoznačně Yaris!
porar premyslim o SDI, je to take skoro bez udrzby a VW dily i servis mam za babku
Golf TDi PD 74kW, 03.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč