OBČASNÉ HAPROVÁNÍ VOLNOBĚHU-AJM PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

OBČASNÉ HAPROVÁNÍ VOLNOBĚHU-AJM PD

Příspěvek od krejča »

ZDRAVÍM.POTŘEBUJU PORADIT.OBČAS SE MI STÁVÁ ŽE NA VOLNOBĚH MI ZAČNE MOTOR HAPROVAT JAKO KDYBY ŠEL NA 3 VÁLCE A KOLÍSÁJÍ OTÁČKY.DĚLÁ TO TŘEBA DEN A PAK 4 DNY NIC...PORADÍTE NĚKDO? JE TO PASSAT B5 PD AJM 85KW....DĚKUJI ZA RADU :? :? :?
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

nech to napichnout ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ze by vstřik? každopádně diag. a pak konej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jj diag a uvidíš,když je pd v háji vstřik tak to je většinou v závadách,pak než budeš měnit vstřiky bych zkontroloval kabeláž v hlavě
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

napíchnutý jsem to měl a žádná závada...i vstřikovače jsou na vagu taky o.k. ale je problém odhadnout kdy to začne haprovat,to abych vozil notebook s vagem u sebe a rychle napíchával... (wallbash) ale dík za rady
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

j

Příspěvek od krejča »

a ještě k tomu ,když tam píchnu powerbox,tak to teplí nedělá.... :? ale s tím power boxem to při nastartování za studena hapruje jako blázen a občas i chcípne....za tepla o.k. :) tenhle powerbox měli předemnou kámoši v asz a ajm a jim to nedělalo nic-žádný haprování,tak nevim... :? zlatej motor gII PL :D
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Většinou to dělaj zásuvky ke vstřikům :-D
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

myslíš?tak já na ně kouknu,jestli teda na nich něco uvidim... :? dik
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Buď uštípnout zásuvky a místo nich dát konektory nebo origo novej svazek.Konektory vyjdou na 20,- svazek nevím :roll:
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Taky jsem to řešil - kabeláž v hlavě motoru i zásuvky.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no nevím při ko zásuvce je na vagu chyba v el. obvodu odpoj a zkus si to hned ti to napíše...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Žádnou závadu jsem tam neměl (VAG), po opravě el. svazku vše OK.
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

v meřenych hodnotach 08 na kanale 18 musi být nuly 0 0 0 0.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

určitě v první fázi proletovat kabeláž v hlavě - kostřící uzel a počunit konektory ke vstřikovačům (zmačknout). Mě to dělalo zrovna tak, občas na tři válce, ale diagnostika to napsala - chyba v el. obvodu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Přesně jak píše MirekX, hlavně v té kulaté zásuvce
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“