Zástavba 6-ti kvaltu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zástavba 6-ti kvaltu
Jelikož jsem tady nic takového nenašel (ale možná jenom neumím hledat), tak uvádím rozdíly.
Dával jsem to do PD 74 kW. je zapotřebí: 6-ti kvalt převodovka s konci řazení, držák převodovky(konzola), obě poloosy(jsou kratší a jsou na nich jiné šrouby), startér+šrouby a kompletní spojka o průměru 240mm a pak je rozdílných několik šroubů na spojení motor - převodovka. Kulisu a lanka řazení jsem nechal původní z 5-ti kvaltu, silenblok převodovky a spodní vzpěru taky původní. Měnil jsem i trubku od spojky- je jinak natvarovaná
Dával jsem to do PD 74 kW. je zapotřebí: 6-ti kvalt převodovka s konci řazení, držák převodovky(konzola), obě poloosy(jsou kratší a jsou na nich jiné šrouby), startér+šrouby a kompletní spojka o průměru 240mm a pak je rozdílných několik šroubů na spojení motor - převodovka. Kulisu a lanka řazení jsem nechal původní z 5-ti kvaltu, silenblok převodovky a spodní vzpěru taky původní. Měnil jsem i trubku od spojky- je jinak natvarovaná
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
Re: Zástavba 6-ti kvaltu
a ako to jazdi? tiez mam ten motor vo fabii a v buducnosti by som chcel asi tiez 6-kvaltMaryn4777 píše:Jelikož jsem tady nic takového nenašel (ale možná jenom neumím hledat), tak uvádím rozdíly.
Dával jsem to do PD 74 kW. je zapotřebí: 6-ti kvalt převodovka s konci řazení, držák převodovky(konzola), obě poloosy(jsou kratší a jsou na nich jiné šrouby), startér+šrouby a kompletní spojka o průměru 240mm a pak je rozdílných několik šroubů na spojení motor - převodovka. Kulisu a lanka řazení jsem nechal původní z 5-ti kvaltu, silenblok převodovky a spodní vzpěru taky původní. Měnil jsem i trubku od spojky- je jinak natvarovaná
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
Určitě je 6-ti kvalt lepší. Já jsem ho dával hlavně proto, že mi začala klouzat spojka a u 6-ti kvaltu je spojka větší. Najezdím toho dost po dálnicích a i jinak jezdím dost rychle, takže tu šestku využiju a jsem max. spokojen. Je to jenom o zvyku při podřazování a motor to v pohodě zvládá i do mírného kopce... Ale každý si musí sám zvážit, jestli to pro něj není zbytečná investice...pro mě určitě nebyla
Golf IV 74kW+čip a 6-ti kvalt a Escort IV cabrio
A dlouhý pětikvalt se Ti nelíbil? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19120 nebo ta 6 byla za hubičku 
GIV Variant TDi ???kW
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín