Zástavba 6-ti kvaltu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maryn4777
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 kvě 2007, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Zástavba 6-ti kvaltu

Příspěvek od Maryn4777 »

Jelikož jsem tady nic takového nenašel (ale možná jenom neumím hledat), tak uvádím rozdíly.
Dával jsem to do PD 74 kW. je zapotřebí: 6-ti kvalt převodovka s konci řazení, držák převodovky(konzola), obě poloosy(jsou kratší a jsou na nich jiné šrouby), startér+šrouby a kompletní spojka o průměru 240mm a pak je rozdílných několik šroubů na spojení motor - převodovka. Kulisu a lanka řazení jsem nechal původní z 5-ti kvaltu, silenblok převodovky a spodní vzpěru taky původní. Měnil jsem i trubku od spojky- je jinak natvarovaná
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na poloosách jsou hlavně jiný klouby ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Re: Zástavba 6-ti kvaltu

Příspěvek od stanley 12 »

Maryn4777 píše:Jelikož jsem tady nic takového nenašel (ale možná jenom neumím hledat), tak uvádím rozdíly.
Dával jsem to do PD 74 kW. je zapotřebí: 6-ti kvalt převodovka s konci řazení, držák převodovky(konzola), obě poloosy(jsou kratší a jsou na nich jiné šrouby), startér+šrouby a kompletní spojka o průměru 240mm a pak je rozdílných několik šroubů na spojení motor - převodovka. Kulisu a lanka řazení jsem nechal původní z 5-ti kvaltu, silenblok převodovky a spodní vzpěru taky původní. Měnil jsem i trubku od spojky- je jinak natvarovaná
a ako to jazdi? tiez mam ten motor vo fabii a v buducnosti by som chcel asi tiez 6-kvalt
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Podle mě je kravina to měnit pokud ti nejde o maximální rychlost. Jinak na blbnutí je to na nic, protože to oproti autům s pětikvaltem prořadíš!
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

myslí, ale že si opravdu špatně hledal řeší se to tu již poměrně dlouhou dobu
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

ja som chcel vediet len jeho subjektivny dojem z 6-kvalu. je mi jasne ze rychlost je + spotreba by mala byt+ ale to ostatne som chcel vediet od neho, aky ma z hoho pocit, ci je lepsi dojem z 5-kvaltu alebo z 6-kvaltu
Maryn4777
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 kvě 2007, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Maryn4777 »

Určitě je 6-ti kvalt lepší. Já jsem ho dával hlavně proto, že mi začala klouzat spojka a u 6-ti kvaltu je spojka větší. Najezdím toho dost po dálnicích a i jinak jezdím dost rychle, takže tu šestku využiju a jsem max. spokojen. Je to jenom o zvyku při podřazování a motor to v pohodě zvládá i do mírného kopce... Ale každý si musí sám zvážit, jestli to pro něj není zbytečná investice...pro mě určitě nebyla
Golf IV 74kW+čip a 6-ti kvalt a Escort IV cabrio
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A dlouhý pětikvalt se Ti nelíbil? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19120 nebo ta 6 byla za hubičku (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

ale ak to daval do fabie tak by uz asi dlhsiu 5-ku nenasiel (noteeth)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

stanley 12 píše:ale ak to daval do fabie tak by uz asi dlhsiu 5-ku nenasiel (noteeth)
V patičce má Golf IV 74kW+čip a 6-ti kvalt, tak bych to spíš viděl na toho Golfa :)
GIV Variant TDi ???kW
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

jj na prvom prispevku to este nemal a tom dalsom som si to nevsimol :bang:
Maryn4777
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 kvě 2007, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Maryn4777 »

Bylo to do Golf IV. Chtěl jsem to i kvůli větší spojce
Golf IV 74kW+čip a 6-ti kvalt a Escort IV cabrio
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“