chladici kapalina

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

chladici kapalina

Příspěvek od patrik.kloucek »

cau kluci rad bych se vas zeptal na zkusennosti s chl. kapalinama.Ted jsem se docetl ze by se mela pouzivat cervena kapalina tusim G12.Co je to zač?A proc se musi pouzivat jen tato???Pokud se tam nalije jina tak se musi vypustit a vyplachnout cely system.Ja jsem teda do Alhambry nalil zelenou pred cca rokem a pul a nic se nedeje.Riskuju tim neco?
Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory ;)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: chladici kapalina

Příspěvek od lubomt »

patrik.kloucek píše:cau kluci rad bych se vas zeptal na zkusennosti s chl. kapalinama.Ted jsem se docetl ze by se mela pouzivat cervena kapalina tusim G12.Co je to zač?A proc se musi pouzivat jen tato???Pokud se tam nalije jina tak se musi vypustit a vyplachnout cely system.Ja jsem teda do Alhambry nalil zelenou pred cca rokem a pul a nic se nedeje.Riskuju tim neco?
Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory ;)
rozdiel je co viem kvoli hlinikovym castiam motora,nekoroduju,nie je agresivna na alluminium a neviem co este
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: chladici kapalina

Příspěvek od slovacek.milos »

patrik.kloucek píše:cau kluci rad bych se vas zeptal na zkusennosti s chl. kapalinama.Ted jsem se docetl ze by se mela pouzivat cervena kapalina tusim G12.Co je to zač?A proc se musi pouzivat jen tato???Pokud se tam nalije jina tak se musi vypustit a vyplachnout cely system.Ja jsem teda do Alhambry nalil zelenou pred cca rokem a pul a nic se nedeje.Riskuju tim neco?
Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory ;)
jestli tě mohu varovat tak to nedělej, když jsem poprve viděl G12 stal jsem se jejím propagátorem, motor byl uvnitř jak když vyjede z linky v současné době se nahrazuje G 12 +, časem nejen já jsme zjistili že takovou chladící kapalinu nepotřebujem, prožírá se ven, a nejen u koncernu VW, prožírá se reduktory LPG , kolem spojů hadic, chladičema, u mé nafty jsem měl G48m, G12+ se začala po roce ztrácet, opět jsem přešel na zelenomodrou a je klid miloš
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

takze kaslat na cervenou a nelejt v klidu zelenou jo???chapu to dobre...,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

patrik.kloucek píše:takze kaslat na cervenou a nelejt v klidu zelenou jo???chapu to dobre...,

přesně miloš
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

Nalej tam takú aká tam bola, nešpekuluj so zámenami. G11 je stará kvap. do liatinových motorov a musí sa menit cca 3 roky. G12 a G12+ sú nové pre všetky typ.motorov koncernu VW. G12+je miešatelná so starou G11. Červené krištáliky na niektorých spojoch utesnujú poškodené miesta, samozrejme treba tie poškodené miesta následne pretesnit. Ja som G12+ používal volakedy aj v starej rapide 136l, bez problémov. :)
Na origo tesneniach a hadicách VW nieje nikdy problém, na domontážach napr.LPG ako aj Miloš spomína môže byt. Mne to tam na Rapide tiež kryštalizovalo okolo vyhrievania splyňovača. Do origo VW doporučejem len origo kvap. G12, samozrejme zriedenú s vodou. Určite s tým nebudeš mat problém. :)
Naposledy upravil(a) Bobek dne 08 úno 2008, 13:48, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bobek píše:Nalej tam takú aká tam bola, nešpekuluj so zámenami. G11 je stará kvap. do liatinových motorov a musí sa menit cca 3 roky. G12 a C12+ sú nové pre všetky typ.motorov koncernu VW. G12+je miešatelná so starou G11. Červené krištáliky na niektorých spojoch utesnujú poškodené miesta, samozrejme treba tie poškodené miesta následne pretesnit. Ja som G12+ používal volakedy aj v starej rapide 136l, bez problémov. :)
Na origo tesneniach a hadicách VW nieje nikdy problém, na domontážach napr.LPG ako aj Miloš spomína môže byt. Mne to tam na Rapide tiež kryštalizovalo okolo vyhrievania splyňovača. Do origo VW doporučejem len origo kvap. G12, samozrejme zriedenú s vodou. Určite s tým nebudeš mat problém. :)
bobku no tos to teda domíchal ti řeknu, chladící koncentrát G11 se specifikací TL VW774C má modrozelenou barvu je určen pro celohliníkové motory používí se u starších vozů třeba felicie a nesmí se míchat s žádným jiným typem chladící kapaliny, smícháním G11 a G 12 může dojít k selhání chladícího systému a k važnému poškození motoru si zajdi na benzínku a přečti si návod miloš
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky. :)
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky. :)
však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru miloš
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

slovacek.milos píše:
Bobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky. :)
však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru miloš
Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra. :)
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bobek píše:
slovacek.milos píše:
Bobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky. :)
však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru miloš
Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra. :)

bobku v žádném případě, G12 + je míchatelná s G 12, jen mi prosímtě napiš když uvidíš nádobku na chladící kapalinu v motorovém na ní bude nápis G 11 a v té násdobce kapalina modrozelené barvy, tak tam s klidným svědomím doleješ červenou G 12? jo miloš
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

slovacek.milos píše:
Bobek píše:
slovacek.milos píše: však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru miloš
Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra. :)

bobku v žádném případě, G12 + je míchatelná s G 12, jen mi prosímtě napiš když uvidíš nádobku na chladící kapalinu v motorovém na ní bude nápis G 11 a v té násdobce kapalina modrozelené barvy, tak tam s klidným svědomím doleješ červenou G 12? jo miloš
A stavil by si sa za toto svoje vyjadrenie so mnou o hocičo (LOL) :) Ja tvrdím, že G12+ možeš miešat s G12 a G11. Stavíme sa? Navrhni stávku Miloš :)
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bobek píše:
slovacek.milos píše:
Bobek píše: Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra. :)

bobku v žádném případě, G12 + je míchatelná s G 12, jen mi prosímtě napiš když uvidíš nádobku na chladící kapalinu v motorovém na ní bude nápis G 11 a v té násdobce kapalina modrozelené barvy, tak tam s klidným svědomím doleješ červenou G 12? jo miloš
A stavil by si sa za toto svoje vyjadrenie so mnou o hocičo (LOL) :) Ja tvrdím, že G12+ možeš miešat s G12 a G11. Stavíme sa? Navrhni stávku Miloš :)
stavíme se, zajedu do banky a mrknu na stav konta, ale bobku prosím odpověz mi na mou otázku pokud v té nádobce uvidíš nápis G11 a modrozelenou kapalinu tak tam s klidným svědomím naleješ G12 červenou nebo G12+, to by mě zajímalo miloš
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

Modrozelena G11 sa už nepoužíva, ked by tam bola tak má svoju životnost sa sebou. Ja osobne by som ju vypustil a nahradil G12+. Stalo sa, že si to zák.neželal tak sa doplnilo do G11 chladivo G12+/pozor nie G12/. Prepáč ale ty si to pletieš s tou G12. G12+ je niečo iné zložením a aditívami. :) Za tú stávku stále som, ale pozri sa kolko vieš dat, lebo o peniaze prídeš, tomu ver. :P
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33979
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bobek píše:Modrozelena G11 sa už nepoužíva, ked by tam bola tak má svoju životnost sa sebou. Ja osobne by som ju vypustil a nahradil G12+. Stalo sa, že si to zák.neželal tak sa doplnilo do G11 chladivo G12+/pozor nie G12/. Prepáč ale ty si to pletieš s tou G12. G12+ je niečo iné zložením a aditívami. :) Za tú stávku stále som, ale pozri sa kolko vieš dat, lebo o peniaze prídeš, tomu ver. :P
tak do G11 klidně doliješ G12+ to je do modré fialovou a ještě si pletu že G12 a G12+ je něčo iné zložením, tak G12 a G12+ se nesmí míchat? miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“