Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozdiel je co viem kvoli hlinikovym castiam motora,nekoroduju,nie je agresivna na alluminium a neviem co estepatrik.kloucek píše:cau kluci rad bych se vas zeptal na zkusennosti s chl. kapalinama.Ted jsem se docetl ze by se mela pouzivat cervena kapalina tusim G12.Co je to zač?A proc se musi pouzivat jen tato???Pokud se tam nalije jina tak se musi vypustit a vyplachnout cely system.Ja jsem teda do Alhambry nalil zelenou pred cca rokem a pul a nic se nedeje.Riskuju tim neco?
Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory
jestli tě mohu varovat tak to nedělej, když jsem poprve viděl G12 stal jsem se jejím propagátorem, motor byl uvnitř jak když vyjede z linky v současné době se nahrazuje G 12 +, časem nejen já jsme zjistili že takovou chladící kapalinu nepotřebujem, prožírá se ven, a nejen u koncernu VW, prožírá se reduktory LPG , kolem spojů hadic, chladičema, u mé nafty jsem měl G48m, G12+ se začala po roce ztrácet, opět jsem přešel na zelenomodrou a je klid milošpatrik.kloucek píše:cau kluci rad bych se vas zeptal na zkusennosti s chl. kapalinama.Ted jsem se docetl ze by se mela pouzivat cervena kapalina tusim G12.Co je to zač?A proc se musi pouzivat jen tato???Pokud se tam nalije jina tak se musi vypustit a vyplachnout cely system.Ja jsem teda do Alhambry nalil zelenou pred cca rokem a pul a nic se nedeje.Riskuju tim neco?
Nejak nechapu rozdil mezi nima ....teda krom barvy.
Diky za nazory
bobku no tos to teda domíchal ti řeknu, chladící koncentrát G11 se specifikací TL VW774C má modrozelenou barvu je určen pro celohliníkové motory používí se u starších vozů třeba felicie a nesmí se míchat s žádným jiným typem chladící kapaliny, smícháním G11 a G 12 může dojít k selhání chladícího systému a k važnému poškození motoru si zajdi na benzínku a přečti si návod milošBobek píše:Nalej tam takú aká tam bola, nešpekuluj so zámenami. G11 je stará kvap. do liatinových motorov a musí sa menit cca 3 roky. G12 a C12+ sú nové pre všetky typ.motorov koncernu VW. G12+je miešatelná so starou G11. Červené krištáliky na niektorých spojoch utesnujú poškodené miesta, samozrejme treba tie poškodené miesta následne pretesnit. Ja som G12+ používal volakedy aj v starej rapide 136l, bez problémov.
Na origo tesneniach a hadicách VW nieje nikdy problém, na domontážach napr.LPG ako aj Miloš spomína môže byt. Mne to tam na Rapide tiež kryštalizovalo okolo vyhrievania splyňovača. Do origo VW doporučejem len origo kvap. G12, samozrejme zriedenú s vodou. Určite s tým nebudeš mat problém.
však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru milošBobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky.
Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra.slovacek.milos píše:však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru milošBobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky.
Bobek píše:Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra.slovacek.milos píše:však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru milošBobek píše:Miloš, ja nechodím zbierat informácie na benzínku! Pozri si origo kvap G12+ prečítaj si návod na flaške, a potom sa vyjadruj. To čo píšeš neni pravda. G11 sa može miešat s G12+/fialovou/, a toto je pravda. Samozrejme ako som napísal pred tým G11 má svoju životnost. Všade dávat G12+ a nebude problém. Miloš bavíme sa o origo kvapaline VW nie náhradách z benzínky.
A stavil by si sa za toto svoje vyjadrenie so mnou o hocičoslovacek.milos píše:Bobek píše:Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra.slovacek.milos píše: však jsem ti napsal u té G11 tu specifikaci koncernu a G12 TL VW 774 D o žádné náhradě se nebavíme, že je G11 nemíchatelná jsem ti napsal a G 12 je červená a od listopadu 2002 ji lze nahrazovat fialovým koncentrátem G 12 + se specifikací TL VW 774 F, musíš se podívat na ty flaše jestli mají tyto specifikace koncernu a pak zjistí úplně něco jiného než píšeš já stojím v dílně a ty flaše mám vedle monitoru s označením logo škoda a vžádném případě se tam nepíše o vzájemné míchatelnosti a v příručce pro škoda octavia píšou že smíchání G11 a G12 vede k selhání chladící soustavy a k vážnému poškození motoru miloš
bobku v žádném případě, G12 + je míchatelná s G 12, jen mi prosímtě napiš když uvidíš nádobku na chladící kapalinu v motorovém na ní bude nápis G 11 a v té násdobce kapalina modrozelené barvy, tak tam s klidným svědomím doleješ červenou G 12? jo miloš
stavíme se, zajedu do banky a mrknu na stav konta, ale bobku prosím odpověz mi na mou otázku pokud v té nádobce uvidíš nápis G11 a modrozelenou kapalinu tak tam s klidným svědomím naleješ G12 červenou nebo G12+, to by mě zajímalo milošBobek píše:A stavil by si sa za toto svoje vyjadrenie so mnou o hocičoslovacek.milos píše:Bobek píše: Pozri si flašu G12+ a tam je napísané, že sa môže miešat aj s G11. Je to tam určite, pohladaj to, nekecám len tak do vetra.
bobku v žádném případě, G12 + je míchatelná s G 12, jen mi prosímtě napiš když uvidíš nádobku na chladící kapalinu v motorovém na ní bude nápis G 11 a v té násdobce kapalina modrozelené barvy, tak tam s klidným svědomím doleješ červenou G 12? jo miloš![]()
Ja tvrdím, že G12+ možeš miešat s G12 a G11. Stavíme sa? Navrhni stávku Miloš
tak do G11 klidně doliješ G12+ to je do modré fialovou a ještě si pletu že G12 a G12+ je něčo iné zložením, tak G12 a G12+ se nesmí míchat? milošBobek píše:Modrozelena G11 sa už nepoužíva, ked by tam bola tak má svoju životnost sa sebou. Ja osobne by som ju vypustil a nahradil G12+. Stalo sa, že si to zák.neželal tak sa doplnilo do G11 chladivo G12+/pozor nie G12/. Prepáč ale ty si to pletieš s tou G12. G12+ je niečo iné zložením a aditívami.Za tú stávku stále som, ale pozri sa kolko vieš dat, lebo o peniaze prídeš, tomu ver.