Po prvním nalití oleje s naftou (45 ku 55) netáhne auto :-(

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Kubator87
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 26 led 2007, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek od Kubator87 »

Bez úpravy 100% nafty, to je můj názor, jezdil jsem v létě bez úprav a celkem jsem litoval a to byl starý P 309
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH

Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,

Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky

Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO

MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

souhlas s kubatorem, bez přestavby ani ránu, né že by to chvíli nejelo, možná i dýl, občas na to lidi najedou tisice kilometrů, ale spolehlivost je zoufalá, vyjedete si 100km pryč od domova a pak se vyse*e čerpadlo. Myslim že za to to nestojí. A většinou se to stane když to člověk nejmíň chce. A ušetřené finance na opravu SDI stačit nebudou. Když si to uděláš sám a na úrovni ´profi´ přestaveb jako má rostlinnyolej.cz tak ti to vyjde na 5 max 6 tisíc, sám si spočítej kdy se ti to vrátí a v nejhoršim tu přestavbu tady na fóru zase prodáš.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“