Po prvním nalití oleje s naftou (45 ku 55) netáhne auto :-(
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 80
- Registrován: 26 led 2007, 08:35
- Bydliště: Svitavsko
Odpovědi: 0
Bez úpravy 100% nafty, to je můj názor, jezdil jsem v létě bez úprav a celkem jsem litoval a to byl starý P 309
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,
Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky
Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO
MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27 zář 2007, 10:58
- Bydliště: Plzeň a okolí
Odpovědi: 0
souhlas s kubatorem, bez přestavby ani ránu, né že by to chvíli nejelo, možná i dýl, občas na to lidi najedou tisice kilometrů, ale spolehlivost je zoufalá, vyjedete si 100km pryč od domova a pak se vyse*e čerpadlo. Myslim že za to to nestojí. A většinou se to stane když to člověk nejmíň chce. A ušetřené finance na opravu SDI stačit nebudou. Když si to uděláš sám a na úrovni ´profi´ přestaveb jako má rostlinnyolej.cz tak ti to vyjde na 5 max 6 tisíc, sám si spočítej kdy se ti to vrátí a v nejhoršim tu přestavbu tady na fóru zase prodáš.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D