polo 1,9D - vibrace, hluk

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

polo 1,9D - vibrace, hluk

Příspěvek od bimbke »

mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
Bobek
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 18 led 2008, 23:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Bobek »

Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
Staford.18
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 30 led 2008, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Příspěvek od Staford.18 »

ja mam zas Golfa 1.9 diesel...a takky mi to po nastartovani hrozne klepe a rachoti.....ale jen za studena...
Sraford.18
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tady bohužel dvouhmoťák je
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33973
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: polo 1,9D - vibrace, hluk

Příspěvek od slovacek.milos »

bimbke píše:mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
tak přišlápni spolku a dvouhmota by se měla sklidnit, tak se to diagnostikuje miloš
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Re: polo 1,9D - vibrace, hluk

Příspěvek od bimbke »

slovacek.milos píše:
bimbke píše:mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
tak přišlápni spolku a dvouhmota by se měla sklidnit, tak se to diagnostikuje miloš
se spojkou bezezměny.
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Bobek píše:Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.
Vratis
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 24 led 2008, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Rybnice okr. PS

Příspěvek od Vratis »

bimbke píše:
Bobek píše:Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.
dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

co uloženi motoru?a nastaveni čerpadla?
klin
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 05 lis 2006, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od klin »

já bych řek že to dělá setrvačník
ropa je ropa
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Vratis píše:
bimbke píše:
Bobek píše:Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.
dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..
a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?
ok1mlw
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 13 úno 2008, 11:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od ok1mlw »

Zdravim,
mam to same, 1,9D a pres rok me trapily udesne vibrace v kabine.
Palubka, zadni dvere, vsechno se traslo jako pominute, pri cca 1300 otackach to preslo.
Po vymene vyfuku jeste horsi.
Byl to silentblok co drzi prevodovku, stacilo ho rozdelat a vycistit a namazat.
Kolik stoji a jak se mu rika nevim, ale vzhledem k jeho konstrukci je to asi ta "dvojhmota" o cem tady pisete.
Libor
Vratis
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 24 led 2008, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Rybnice okr. PS

Příspěvek od Vratis »

ok1mlw píše:Zdravim,
mam to same, 1,9D a pres rok me trapily udesne vibrace v kabine.
Palubka, zadni dvere, vsechno se traslo jako pominute, pri cca 1300 otackach to preslo.
Po vymene vyfuku jeste horsi.
Byl to silentblok co drzi prevodovku, stacilo ho rozdelat a vycistit a namazat.
Kolik stoji a jak se mu rika nevim, ale vzhledem k jeho konstrukci je to asi ta "dvojhmota" o cem tady pisete.
Libor
dvouhmotnostní setrvačník není silemblok...
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
Vratis
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 24 led 2008, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Rybnice okr. PS

Příspěvek od Vratis »

bimbke píše:
Vratis píše:
bimbke píše: Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.
dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..
a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?
cenu ti zjistím v originále .... jinak stačí zavolat do jaké koliv prodejny s dílama.... ty příznaky co píšeš přesně pasují, na prvním polu to byla záhada, nechal jsem i zrepasovat čerpadlo, mněnil jsem silembloky a pořád bez výsledku tak už byla jen jedna varianta setrvačník. a bylo vyhráno. třese se to uvnitř jak v traktoru ?
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
Uživatelský avatar
bimbke
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 17 úno 2007, 13:14
Odpovědi: 0
Bydliště: mělník

Příspěvek od bimbke »

Vratis píše:
bimbke píše:
Vratis píše: dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..
a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?
cenu ti zjistím v originále .... jinak stačí zavolat do jaké koliv prodejny s dílama.... ty příznaky co píšeš přesně pasují, na prvním polu to byla záhada, nechal jsem i zrepasovat čerpadlo, mněnil jsem silembloky a pořád bez výsledku tak už byla jen jedna varianta setrvačník. a bylo vyhráno. třese se to uvnitř jak v traktoru ?
jo, třese se přístrojovka a duní to. někdo mi říkal že novej setr stojí kolem 30000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“