polo 1,9D - vibrace, hluk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
polo 1,9D - vibrace, hluk
mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 30 led 2008, 18:39
- Bydliště: Krnov
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33973
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: polo 1,9D - vibrace, hluk
tak přišlápni spolku a dvouhmota by se měla sklidnit, tak se to diagnostikuje milošbimbke píše:mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
Re: polo 1,9D - vibrace, hluk
se spojkou bezezměny.slovacek.milos píše:tak přišlápni spolku a dvouhmota by se měla sklidnit, tak se to diagnostikuje milošbimbke píše:mam polo 1.9d, starej komůrkáč. Při volnoběhu se to strašně klepe a v aute to strašně duní. někdo mi říkal že to dělá dvouhmoťák. nemá někdo podobnou zkušenost??
dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..bimbke píše:Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.Bobek píše:Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?Vratis píše:dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..bimbke píše:Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.Bobek píše:Ja si myslím, že tam dvojhmoták nie je. Staré 1,9D ho asi nemali. Aké su volnobežmé otáčky? Skus ich zvýšit.
Zdravim,
mam to same, 1,9D a pres rok me trapily udesne vibrace v kabine.
Palubka, zadni dvere, vsechno se traslo jako pominute, pri cca 1300 otackach to preslo.
Po vymene vyfuku jeste horsi.
Byl to silentblok co drzi prevodovku, stacilo ho rozdelat a vycistit a namazat.
Kolik stoji a jak se mu rika nevim, ale vzhledem k jeho konstrukci je to asi ta "dvojhmota" o cem tady pisete.
Libor
mam to same, 1,9D a pres rok me trapily udesne vibrace v kabine.
Palubka, zadni dvere, vsechno se traslo jako pominute, pri cca 1300 otackach to preslo.
Po vymene vyfuku jeste horsi.
Byl to silentblok co drzi prevodovku, stacilo ho rozdelat a vycistit a namazat.
Kolik stoji a jak se mu rika nevim, ale vzhledem k jeho konstrukci je to asi ta "dvojhmota" o cem tady pisete.
Libor
dvouhmotnostní setrvačník není silemblok...ok1mlw píše:Zdravim,
mam to same, 1,9D a pres rok me trapily udesne vibrace v kabine.
Palubka, zadni dvere, vsechno se traslo jako pominute, pri cca 1300 otackach to preslo.
Po vymene vyfuku jeste horsi.
Byl to silentblok co drzi prevodovku, stacilo ho rozdelat a vycistit a namazat.
Kolik stoji a jak se mu rika nevim, ale vzhledem k jeho konstrukci je to asi ta "dvojhmota" o cem tady pisete.
Libor
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
cenu ti zjistím v originále .... jinak stačí zavolat do jaké koliv prodejny s dílama.... ty příznaky co píšeš přesně pasují, na prvním polu to byla záhada, nechal jsem i zrepasovat čerpadlo, mněnil jsem silembloky a pořád bez výsledku tak už byla jen jedna varianta setrvačník. a bylo vyhráno. třese se to uvnitř jak v traktoru ?bimbke píše:a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?Vratis píše:dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..bimbke píše: Už sem zvíšil na 1150, je to trošku lepší.
vw passat tdi-pd, opel astra G 1,7td s mechanickým čerpadlem
jo, třese se přístrojovka a duní to. někdo mi říkal že novej setr stojí kolem 30000Vratis píše:cenu ti zjistím v originále .... jinak stačí zavolat do jaké koliv prodejny s dílama.... ty příznaky co píšeš přesně pasují, na prvním polu to byla záhada, nechal jsem i zrepasovat čerpadlo, mněnil jsem silembloky a pořád bez výsledku tak už byla jen jedna varianta setrvačník. a bylo vyhráno. třese se to uvnitř jak v traktoru ?bimbke píše:a dá se to nějak přesně diagnostikovat? a kolik zhruba stojí dvouhmota na polo?Vratis píše: dvouhmoťák tam je, a dělá to on. už jsem takhle dělal v práci dvě póla a u obou to pomohlo..... ještě můžeš vyzkoušet při běhu motoru povolit silemblok na motoru a zase ho utahnout.... trochu se to zlepší..on si ten motor sedne trochu jinam. ale setrvačník tě čeká..