odběr 5A, neni to moc?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
furlong
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 bře 2006, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: D1 exit 41

odběr 5A, neni to moc?

Příspěvek od furlong »

mám na golf 3 motor 1Z odběr proudu z baterky 5A v poloze klíčku zapnuto (kontrolky svítí), není to nějak moc ? měřeno kleštákem, a když postupně vyndavám pojistky odběr nepřestane... :(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Se zaplým klíčkem bych to viděl jako normální jsou sepnutá relátka jde ti větrák sem tam něco svítí jde ti buzení ti alternátoru,rádio nelámal bych si s tím hlavu a když pro spotřebiče vyndaváš pojistky tak to padá to je ok ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
furlong
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 18 bře 2006, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: D1 exit 41

Příspěvek od furlong »

právě že mám všechno vypnutý,a těch 5A tam mám stále i když vyndavám všechny pojistky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ne při zaplým klíčku je sepnutý relé řj a X relé+ nejaký proudy pro budíky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“