Passat 1.9TDi nastavení rozvodů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Passat 1.9TDi nastavení rozvodů

Příspěvek od autoelektrika »

Mám Passata 1997 a nevím jestli setrvák má bejt na nule,nebo na rysce?Je tam obojí a asi po 3 cenťákách.Dík
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

na rysce
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Tak to jsem blázen.... (LOL) :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jakej je vlastně rozdíl v poloze pístů když je to na rysce nebo na nule?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

autoelektrika píše:Tak to jsem blázen.... (LOL) :?
nejsi blázen to tak je tam je dvojí vyobrazení i na nule i na rysce čmárni řemen a kola barvou a v klidu žádné nervy miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

U TDi dělat rozvody na značky? :?
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Tomas.cz píše:Jakej je vlastně rozdíl v poloze pístů když je to na rysce nebo na nule?
Na nule horní úvrať a na rysce před horní úvratí.Měl jsem dole hlavu,tak jsem na to koukal
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rybízek píše:
Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky
je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno miloš
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Rozvody

Příspěvek od zizuzidan »

Vždy na nulu
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

slovacek.milos píše:
Rybízek píše:
Obi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u rysky
je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno miloš
to je tedy možne ale řekl bych že 0 jako číslo ma na nastavení docela velkej rozptyl každopádne pokud by 0 měla být horní úvrať a k tomu se postaví na nulu čerpadlo tak nevim nevim
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

slovacek.milos píše:
autoelektrika píše:Tak to jsem blázen.... (LOL) :?
nejsi blázen to tak je tam je dvojí vyobrazení i na nule i na rysce čmárni řemen a kola barvou a v klidu žádné nervy miloš
jinak tohle taky aplikuju pokaždy když to dělam si na řemen a kola udělám značky ty ze starého řemenu přenesu na nový a mám jistotu že to tak bylo a nikdy sem s tím něměl problem dokonce jsem to tak aplikoval při první výměně řemenu na svojem ARL a nebyt požkozenýho setrváku tak to v pohodě jezdí vyměnil jsem je z prevence o 20 tkm dřív kvuli zvyšování výkonu a taky proto že jsem měl motor venku(takže super přístup)
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
TDI 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 16 úno 2008, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od TDI 81 »

Teď zrovna lezu z motoru :D . Výměna rozvoďáku, setrvák nastavený na rysku, čerpadlo na kolík, vačka na pravítko a motor šlape jako hodinky. Myslím si, že ta nula na setrváku patří k té rysce, protože nastavovat něco k číslu? Jak? Na střed čísla, nebo na některý bok?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10324
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ryska na setrvačníku musí být na středu otvoru v spojkovém koši. Pravítko musí jít do vačky lehce a vzhledem k tomu, že má v drážce vůli, musí být ve středu tolerance (úplně správně se mají mezi pravítko a dosedací plochu hlavy vkládat lístkové měrky tak, aby na obou stranách byla stejná šířka měrek). Čerpadlo musí hrát na kolík.

Po ohřátí motoru na provozní teplotu je nutné zkontrolovat a případně zkorigovat dynamický předvstřik VAGem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“