Passat 1.9TDi nastavení rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Passat 1.9TDi nastavení rozvodů
Mám Passata 1997 a nevím jestli setrvák má bejt na nule,nebo na rysce?Je tam obojí a asi po 3 cenťákách.Dík
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno milošRybízek píše:dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u ryskyObi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
to je tedy možne ale řekl bych že 0 jako číslo ma na nastavení docela velkej rozptyl každopádne pokud by 0 měla být horní úvrať a k tomu se postaví na nulu čerpadlo tak nevim nevimslovacek.milos píše:je ryska a pod ní je nula, pak je další vyobrazení a tam je jen nula, ale možné je všechno milošRybízek píše:dělal jsem asi 10 krát rozvody a vždycky na rysku akorát jsem se taeda nikdy nestkal s tím že by byla O posunuta ale vždy u ryskyObi píše:Rozvody jsem dělal jenom asi 10krát a všechno na nulu a vše šlo na brnk.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jinak tohle taky aplikuju pokaždy když to dělam si na řemen a kola udělám značky ty ze starého řemenu přenesu na nový a mám jistotu že to tak bylo a nikdy sem s tím něměl problem dokonce jsem to tak aplikoval při první výměně řemenu na svojem ARL a nebyt požkozenýho setrváku tak to v pohodě jezdí vyměnil jsem je z prevence o 20 tkm dřív kvuli zvyšování výkonu a taky proto že jsem měl motor venku(takže super přístup)slovacek.milos píše:nejsi blázen to tak je tam je dvojí vyobrazení i na nule i na rysce čmárni řemen a kola barvou a v klidu žádné nervy milošautoelektrika píše:Tak to jsem blázen....![]()
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Ryska na setrvačníku musí být na středu otvoru v spojkovém koši. Pravítko musí jít do vačky lehce a vzhledem k tomu, že má v drážce vůli, musí být ve středu tolerance (úplně správně se mají mezi pravítko a dosedací plochu hlavy vkládat lístkové měrky tak, aby na obou stranách byla stejná šířka měrek). Čerpadlo musí hrát na kolík.
Po ohřátí motoru na provozní teplotu je nutné zkontrolovat a případně zkorigovat dynamický předvstřik VAGem.
Po ohřátí motoru na provozní teplotu je nutné zkontrolovat a případně zkorigovat dynamický předvstřik VAGem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)