Bílý kouř z výfuku

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

Stan1 píše:
pajda píše:A co že je to za auto?
Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Stan1
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2007, 11:11
Bydliště: Bučí 30

Příspěvek od Stan1 »

autonaolej píše:
Stan1 píše:
pajda píše:A co že je to za auto?
Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Renault 25TD
Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Stan1
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 24 čer 2007, 11:11
Bydliště: Bučí 30

Příspěvek od Stan1 »

autonaolej píše:
Stan1 píše:
autonaolej píše: Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?
autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?
asi jej to nevzalo zkusim znovu
autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

Stan1 píše:
autonaolej píše:
Stan1 píše: Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřiky
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíš
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?
Obrázek
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Světlý kouř jde vždy, když motor běží delší dobu na volnoběh. Už se to tu někde psalo. Já taky když stojím dlouho na červenou a pak se rozjedu tak za mnou je bílo. Normálně mi to ne kouří, není to dobrý a je lepší při delším volnoběhu přepínat na naftu.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

mám to samé co píše kuk když to rozjedu na jedničku a zařadím tak vyletí bilej pak už jen černej
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Změřte si kompresní tlaky, mě to dělalo taky a byli v pytli pístní kroužky. (překroužkovaný polskými šmejdy)
Stribrnej79
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2008, 16:25
Bydliště: Plzeň a okolí...

Příspěvek od Stribrnej79 »

Bílý kouř znamená vždy špatné spalování....mimo prasklé hlávky atd...Když jedu na RO tak mi také funí na volnoběh bíle...na naftu pak čistě, bez zabarvení. Z toho vyplývá, že jsou slabší vstřiky...a RO je už pro ně problémovější....U komurkáče to nevadí, ale u přímého vstřiku hrozí i propálení pístu....Když se"vyčisti"většinou se opět znovu zanesou a nebo zapečou....Radši vyměnit..... (hm)
VW Jetta 1.6Td...5 let a 150tis. km na vyfrit.. vodní výměníky,pomocné čerpadlo a 25 metrů hadic navíc, přídavná nádrž....atd...sranda musí být..))))-specialista na dálkové tratě..))
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:34, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

mně to taky bíle kouří při delším volnoběhu, je to asi daný tou hustotou paliva. Jinak mi to teď přestalo i startovat, takjsem odhadoval na žhavičky a tak jsem je chtěl omrknout ( nejrychlejší je vyšroubovat vstřiky a zapnout klíček a v otvorech jde vidět jak se vnitřek komůrky pěkně rozsvicí do červena od žhavičky. Problém byl ale v tom otvoru pod vstřikovačem. byl celej zanesenej karbonem, že místo otvoru zhruba 6 mm tam byl otvor tak na špendlíkovou hlavičku. Odškrábl jsem karbon a hned to líp chytá a ten bílej kouř taky ustal :-). Takže je to určitě něco společnýho se vstřikovanou směsí paliva :D
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

dvorky1
kdyz se tam na tech zaruvzdornych podlozkach udela mala dira, tak proste paprsek meni vstrikovaci geometrii, ne tak dobre se rozprasuje pod stanovenym uhlem, atd, muze se "slevat" do hutneho paprsku, ktery nedokonale shori, atd, je toho strasne moc
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

to radluk tak tak
:punk: :worthy:
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“