Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .Stan1 píše:Renault 25TDpajda píše:A co že je to za auto?
Bílý kouř z výfuku
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíšStan1 píše:Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřikyautonaolej píše:Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .Stan1 píše: Renault 25TD
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
Na jakym obrázku?autonaolej píše:Zkus první vstřiky je to jednoduší na diagnostiku závady vyhoď je ven napoj na ně zkošečku tlaků o uvydíšStan1 píše:Takže buď je v pr.. čerpadlo nebo vstřikyautonaolej píše: Měl jsem R 21 2,2 TD a dělalo to to samé závada opotřebené vstřiky nebo špatný tlak na vstřikách .
na obr. máš nastavení jak pro bosch tak roto
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 31 říj 2007, 21:30
- Bydliště: UH hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Světlý kouř jde vždy, když motor běží delší dobu na volnoběh. Už se to tu někde psalo. Já taky když stojím dlouho na červenou a pak se rozjedu tak za mnou je bílo. Normálně mi to ne kouří, není to dobrý a je lepší při delším volnoběhu přepínat na naftu.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21 úno 2008, 16:25
- Bydliště: Plzeň a okolí...
Odpovědi: 0
Bílý kouř znamená vždy špatné spalování....mimo prasklé hlávky atd...Když jedu na RO tak mi také funí na volnoběh bíle...na naftu pak čistě, bez zabarvení. Z toho vyplývá, že jsou slabší vstřiky...a RO je už pro ně problémovější....U komurkáče to nevadí, ale u přímého vstřiku hrozí i propálení pístu....Když se"vyčisti"většinou se opět znovu zanesou a nebo zapečou....Radši vyměnit..... 

VW Jetta 1.6Td...5 let a 150tis. km na vyfrit.. vodní výměníky,pomocné čerpadlo a 25 metrů hadic navíc, přídavná nádrž....atd...sranda musí být..))))-specialista na dálkové tratě..))
mně to taky bíle kouří při delším volnoběhu, je to asi daný tou hustotou paliva. Jinak mi to teď přestalo i startovat, takjsem odhadoval na žhavičky a tak jsem je chtěl omrknout ( nejrychlejší je vyšroubovat vstřiky a zapnout klíček a v otvorech jde vidět jak se vnitřek komůrky pěkně rozsvicí do červena od žhavičky. Problém byl ale v tom otvoru pod vstřikovačem. byl celej zanesenej karbonem, že místo otvoru zhruba 6 mm tam byl otvor tak na špendlíkovou hlavičku. Odškrábl jsem karbon a hned to líp chytá a ten bílej kouř taky ustal
. Takže je to určitě něco společnýho se vstřikovanou směsí paliva 


Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw