Zvyšování výkonu u 66kW TDI (utavené písty)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

frantacech píše:
Marko píše:
Kornout píše: Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE? :?
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1

na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......

V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Marko píše:
frantacech píše:
Marko píše: ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1

na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......

V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
A kolik to teda vyjde, kde to roste?
Kompletka znamena dostanu dily nebo dodam motor a dostanu zpet upraveny? Cena?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

frantacech píše:
Marko píše:
frantacech píše: Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1

na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......

V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
A kolik to teda vyjde, kde to roste?
Kompletka znamena dostanu dily nebo dodam motor a dostanu zpet upraveny? Cena?
čo to má byť.......staviaš niečo na bežne jazdenie alebo??
Uživatelský avatar
marea HLX
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od marea HLX »

Německá technika opět zklamala (LOL) ,ale tady byl aspoň důvod,kamošovi na Passatu 1,6TD tekl 4 píst po pár desítkách tisíc km a na zcela seriovým motoru. No jo náskok díky technice a podobný kecy :D
2,4TD_HLX_week
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

FIAT = Fehler In Allen Teilen :D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Tak at si sparavý vstřik a nic mu nepoteče :) jinak 1.6 jsou velcí držáci.. a bejt tebou se jako majitel fiata vůbec neozívám (LOL)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já měl trysky nový, seřízený- málo platný. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
tdi2000
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07 kvě 2006, 09:56
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko-kosice

Příspěvek od tdi2000 »

mal si tam tryski a chip?vykon? moze sa to stat aj pri beznej jazde?!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

No ale v případě bodi šlo o něco jinýho. :D tolik nafty a tlaku už ty písty z 1Z a prvních AHU prostě nezvládli.. taky chci konovat 1Z a budu měnit písty za pd, abych nedopadl stejně..
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tak nějak. :D
Race 520, "načipovaná" mechanika ( 11mm ), 1,9 baru a necelých 5000ot...
A stačily mi k tomu pouhé 3 kilometry dálnice. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

boda :: 1,9 baru? a co mas za turbo? gt ze 150ps?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak dnes jsem se konečně dohrabal k tomu v.č. motoru, samozřejmě jak jsem předpokládal, je to na H...o! Začína 051!!! Kuwa, takže výměna pístů to jistí (wallbash)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Vítej v klubu :D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

zdar,jak poznám zda mám v AHU motoru ještě písty z 1Z?Mám b5 rv.97/98 :?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Zjisti číslo motoru... pod 101807 je to špatný
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“