Kornout píše:
Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE?
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1
na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......
V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
Marko píše:
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
tu už ide o upravenú spalovaciu omega komoru a dá sa to zvačšiť len na 2.6 kompresný pomer je na 17.5:1
na cenu sa nepýtajte.....je to kompletka, piesty, tesnenie pod hlavu, kružky, čapy......
V porovnaní za cenu novej seriovej sady to zase nie je taká veľká investícia....
A kolik to teda vyjde, kde to roste?
Kompletka znamena dostanu dily nebo dodam motor a dostanu zpet upraveny? Cena?
Německá technika opět zklamala ,ale tady byl aspoň důvod,kamošovi na Passatu 1,6TD tekl 4 píst po pár desítkách tisíc km a na zcela seriovým motoru. No jo náskok díky technice a podobný kecy
No ale v případě bodi šlo o něco jinýho. tolik nafty a tlaku už ty písty z 1Z a prvních AHU prostě nezvládli.. taky chci konovat 1Z a budu měnit písty za pd, abych nedopadl stejně..
Tak dnes jsem se konečně dohrabal k tomu v.č. motoru, samozřejmě jak jsem předpokládal, je to na H...o! Začína 051!!! Kuwa, takže výměna pístů to jistí
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW