Štartovanie za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bastian5
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 kvě 2006, 20:46
Odpovědi: 0

Štartovanie za studena

Příspěvek od Bastian5 »

Konečne po roku trápenia so štartovaním za studena prišiel značkový škoda servis na príčinu. Vypálené sedlá ventilov na hlave. Namerali tlaky vo valcoch od 17-20 Mpa,tak dali dole hlavu a potvrdilo sa. Ale auto mám ešte v záruke, má 29000 km a nechcú uznať záruku vraj som použil nekvalitnu naftu. Pritom už pred rokom 12000 km, som reklamoval túto zavadu a neurobili nič vraj Vag neukazuje žiadnu chybu.
Pritom už ako nové štartovalo za studena na druhe tretie pretočenie povedali vraj u diesla je to normalne a používaním sa to zhoršilo na terajší stav siedme pretočenie za studena.Tepla v pohode na prvý krát.
Nevie niekto poradit čo mám s nimi robiť ako ďalej postupovať, keď mi to chcú všetko prišiť a motor má len tolko malo km.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Namerali tlaky vo valcoch od 17-20 Mpa,
se asi spletli v destinné tečce.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Bastian5
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 kvě 2006, 20:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bastian5 »

Pardon moja chyba s desatinou čiarkou správne mal byt tlak 1,7-2,0 Mpa správna námietka
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To tak neber, všichni víme, co naměřili. Akorát mi nesedí ty km se stavem ventilů. Pokud to bylo fungl nové auto, tak určitě se jednalo o aušus a je na místě reklamace. Kolikrát má auto 10x víc najeto a ventily těsní. Když nechtějí uznat záruku, tak sežeň vyjádření soudního znalce. Kecy o naftě, to tak mohou zkoušet v autobazaru. Prostě tam daj komlet novou hlavu s ventilama a měli by se ještě omluvit.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
marea HLX
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od marea HLX »

Přesně tak,dělal jsem reklamace v Toyotě, všechno co není známá (opakující se) závada,se musí složitě vysvětlovat a komunikovat s Prahou, nový díly dávat nechtějí, až jestli se vyzkouší všechny možný postupy jestli to nejde nějak levněji atd.
Konkrétní případ: Na starších Avensisech se křivily přední kotouče od 2 do 10 tis.km skoro na každém autě-jasně vadný materiál, čemuž nasvědčovalo i to, že se dodávaly přes sklad modifikovaný, ale podle směrnic jsme zákazníka museli nasírat tím, že se mu poprvé kotouče stočí a teprve napodruhé vymění i když v 99% případů stočení nepomohlo (kdo by taky na novém autě chtěl mít stočený kotouče jak na bazaru),tak jsme to řešili po svém.
Je to odbočení od tématu,ale pro zajímavost aby bylo jasno jak to ve značkových servisech chodí (LOL)
2,4TD_HLX_week
Bastian5
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04 kvě 2006, 20:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bastian5 »

Presne to robia aj so mnou, naťahovanie času oblbovanie zákazníka, až do toho času , že som bol nútený nájsť si autorizovaný servis, na opravu hláv. Nemám proste čas, mesiac sa s nimi naťahovať, kým urobia expertízu, prečo došlo k tak rýchlemu opotrebeniu sediel hlavy. Ja proste potrebujem auto okamžite a nie aby stalo tak dlho v servise, kym sa budem s nimi naťahovať. Pritom mám info, že sa im množia prípady s opotrebením hláv u Octávii vyrobených po roku 2002 tie staršie nemajú tieto problémy. Ale tie svine zo škodovky to nechcu priznať, stále oblbujú špatnou naftou. Zaujímavé je , že ventily boli v pohode a sedlá vyžraté akoby octa TDI nabehala viac ako 200 000 km.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

V některých servisech raději budou oblbovat, než aby přiznaly pravdu. Je divny, aby při těchto km byly vadné ventily.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Hlavně nechápu, že je napadlo změřit tlaky až po roce hledání závady - když se jednalo o špatné studené starty.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Štartovanie za studena

Příspěvek od vagus »

Bastian5 píše:...Nevie niekto poradit čo mám s nimi robiť ako ďalej postupovať, keď mi to chcú všetko prišiť a motor má len tolko malo km.
Doporučuji návštěvu advokáta!

Navíc (nejen) na motory existuje cosi jako obchodní kulance, podle typu, myslím, nejméně 100.000km, dokonce ještě i po skončení záruky. V servisech to neradi řeší, protože k tomu musí vypracovat žádost se zprávou importérovi. Ovšem funguje to! Vždy je naproti tomu jednodušší, když se zákazníkovi něco nabulíkuje, aby si opravu musela zaplatit sám.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Presne ako píše vagus... Funguje to, ale málo ľudí o tom vie. Aj po skončení záruky máš šancu niečo dostať. Keď už auto nie je v záruke, to neznamená že sa má okamžite rozpadnúť a že môže všetko zlyhať, niektoré veci "by sa nemali stávať" a práve takých sa to týka. Netýka sa to bežných vecí a porúch, ale na teba by sa to vzťahovať mohlo.

Napr známa kauza o zamŕzaní motorov 1,4 16V pri jazdení na krátke trasy v zime. Za určitých podmienok ti vymenia motor za nový...

Mne sa napríklad odlomil kúsok taniera ventilu a zošrotoval motor na totálku. Až keď už som to mal opravené (vlastne druhý motor), dozvedel som sa že som mal šancu aspoň na nejaký príspevok na materiál. Podobné prípady sa stali a uznali to.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“