KUPIT CI NEKUPIT ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
já měl 1,9 85 kw, shrnuto supr zátah ( na naftu) , bezkonkurenční jízdní vlastnosti supr řízení a brzdy , řazení přesný ale dost dlouhá páka takže celkově na svezení bezvadný auto ale co si budem namlouvat všechno je vykoupený složitostí (nápravy) a za to se docela slušně připlácí a přeci jenom i ta italská kvalita nedosahuje němců ale jinak supr auto a jezdil sem s ním dálky lehkou nohou za 5,18 l/100 ( měřeno dotankováním dlouhodobě) tak mnoho zdaru
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Husqvarna SM 610
Kazde auto ma svoje za a proti je pravda ze nemci su na tom o kusok lepsie co sa kvality tyka 156 ma dost neduhov, ako ste uz pisali napravi dokazu pekne vymastit penazenku, ale motor je celkom v poho mal som ich viac ja by som siel do 2.4 JTD ma pekny zvuk dobry tah a aj slusnu spotrebu.
teraz som jazdil na 2.5 benzin chlapi to je raketa no az na tu spotrebu benzinky sa jej velmi pacia
teraz som jazdil na 2.5 benzin chlapi to je raketa no az na tu spotrebu benzinky sa jej velmi pacia
VW Multivan T5
Měl jsem Cromu 2.0 r.v. 91benzín v plynu. Koupil jsem ji za 70.000. Najezdil jsem s ní asi 200.000 km. Kromě normálních dílů opotřebovaných provozem, jsem měnil jen kotvu na startéru a motorek ventilátoru.
Na 350.000 už byla skoro po smrti, ale pánové, kdo se nesvezl, neví jak má auto vypadat.
Byly to výborné vozy a opravdu se těm Taliánům povedly.
Srovnání Cromy s BMW nebo Mercedesem je co do jízdního komfortu zcela zasloužené.
Kamarád, který kdysi občas přitáhl nějaké to auto z Německa měl vždy jen Fiaty v naftě. Nikdy si nestěžoval.
Netuším jak jsou na tom Italové dnes, ale Fiat byla dobrá značka.
A i originální díly na VW plechovky od sardinek jsou z 50% neskutečný šunty.
Na 350.000 už byla skoro po smrti, ale pánové, kdo se nesvezl, neví jak má auto vypadat.
Byly to výborné vozy a opravdu se těm Taliánům povedly.
Srovnání Cromy s BMW nebo Mercedesem je co do jízdního komfortu zcela zasloužené.
Kamarád, který kdysi občas přitáhl nějaké to auto z Německa měl vždy jen Fiaty v naftě. Nikdy si nestěžoval.
Netuším jak jsou na tom Italové dnes, ale Fiat byla dobrá značka.
A i originální díly na VW plechovky od sardinek jsou z 50% neskutečný šunty.
no ja myslim že si každej chválí to svoje..
těžko čekat že na tomhle foru budou všichni křičet vw nebrat,když 90% z těchto lidí má vw..
řeknu to asi takhle, chvilku jsem dělal ve škoda a vw servisu a práce bylo dost..existuje spousta blbostí které se projevý na snad uplně každým autě..těch závad bych moh jmenovat do večera.. a pak jsou věci nad kteryma muže člověk jen kroutit hlavou.. ložiska hučící po 20tisících např. fabia nebo oct.II, výměny motorů po 60.000km u vw tuareg V5, praskající ojnice kolem 200tisíc u 1.4 16V golf IV, praskání hřídelí převodovek u PD 74kw a mohl bych jmenovat další a další věci který se opakujou. Z mýho pohledu se do auta nacpe nejvíc peněz do 120.000km. Auta která už měla nalítáno byla většinou téměř v pohodě a měnil se v podstatě jen olej..byla už takzvaně vychytaná. Sám mám taky škodovku a všichni kluci co se mnou dělali v servisu měli taky jen koncernový auta,ale to jen z toho důvodu,že byli u zdroje. Řek bych že dílenský zprycování je na stejný urovni jak u alfy 156 tak u octavky a golfa. Nějaký statistiky poruchovosti bych nebral vůbec v potaz..podle mě to není absolutně objektivní. Jedinou výhodou koncernových aut je prostě to,že díly jsou tu dostupný pro nás "chudáky". Např. naboural jsem fabku..pojištovna uznala totalku a ja to opravil za hubičku. Alfu bych mohl odvezt do šrotu, protože bych na to sehnal jen těžko díly..natož v barvě, stejný výbavě a v rozumnym čase.. A tak to platí i při ostatních opravách..potřebuju převodovku..jedu na vrakač a přivezu.. Na alfu obvolám pul republiky a když seženu budu mit kurva štěstí.
asi takhle..
pokud tohle někdo neřeší a jezdí si do servisu a má na to tak si může koupit třeba chevrolet a nemůže říct že by mu nějaky auto ušetřilo podstatně víc peněz.
těžko čekat že na tomhle foru budou všichni křičet vw nebrat,když 90% z těchto lidí má vw..
řeknu to asi takhle, chvilku jsem dělal ve škoda a vw servisu a práce bylo dost..existuje spousta blbostí které se projevý na snad uplně každým autě..těch závad bych moh jmenovat do večera.. a pak jsou věci nad kteryma muže člověk jen kroutit hlavou.. ložiska hučící po 20tisících např. fabia nebo oct.II, výměny motorů po 60.000km u vw tuareg V5, praskající ojnice kolem 200tisíc u 1.4 16V golf IV, praskání hřídelí převodovek u PD 74kw a mohl bych jmenovat další a další věci který se opakujou. Z mýho pohledu se do auta nacpe nejvíc peněz do 120.000km. Auta která už měla nalítáno byla většinou téměř v pohodě a měnil se v podstatě jen olej..byla už takzvaně vychytaná. Sám mám taky škodovku a všichni kluci co se mnou dělali v servisu měli taky jen koncernový auta,ale to jen z toho důvodu,že byli u zdroje. Řek bych že dílenský zprycování je na stejný urovni jak u alfy 156 tak u octavky a golfa. Nějaký statistiky poruchovosti bych nebral vůbec v potaz..podle mě to není absolutně objektivní. Jedinou výhodou koncernových aut je prostě to,že díly jsou tu dostupný pro nás "chudáky". Např. naboural jsem fabku..pojištovna uznala totalku a ja to opravil za hubičku. Alfu bych mohl odvezt do šrotu, protože bych na to sehnal jen těžko díly..natož v barvě, stejný výbavě a v rozumnym čase.. A tak to platí i při ostatních opravách..potřebuju převodovku..jedu na vrakač a přivezu.. Na alfu obvolám pul republiky a když seženu budu mit kurva štěstí.
asi takhle..
pokud tohle někdo neřeší a jezdí si do servisu a má na to tak si může koupit třeba chevrolet a nemůže říct že by mu nějaky auto ušetřilo podstatně víc peněz.
já mám alfu 166 motor 2,4JTD 100kw, a taky s ní mám sem tam problémy, ale prostě libí se mi, a dokážu ji odpustit, taky už má přes 300 000 najeto...co na tom že jsem měnil převodovku, servo, žhaviče, čepy atd...i tak se mi prostě líbí a svezení je zažitek na který se jen tak nezapomíná, navíc ten klid v autě, oproti prassatovi nádherný...a můžu říct že do alfu bych šel každopádně znovu....je to jediněčné a vyjímečné auto... 
alfa 156 2,4 SPORTWAGON v černé perleti
toť muj sen
jinak 110 kw 2,4 jtd forsge - 7-8 litrů víc sem se sní nedostal
stilo 1,9 jtd - 85 kw forsage 6,3 litru na ten palubák sem čuměl jako puk a nevěřil sem mu
ale hoši přiuznejte si ten 5ti hrnek má jedinečnej zvuk
v kombinaci s 156 nezapomenutelnej zážitek

toť muj sen
jinak 110 kw 2,4 jtd forsge - 7-8 litrů víc sem se sní nedostal
stilo 1,9 jtd - 85 kw forsage 6,3 litru na ten palubák sem čuměl jako puk a nevěřil sem mu
ale hoši přiuznejte si ten 5ti hrnek má jedinečnej zvuk
v kombinaci s 156 nezapomenutelnej zážitek
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Ja mam bravo jtd r.99 a hrdzu som videl jedine na vyfukutravel242fx píše:nehovorim ze VW je super auto je to rovnaky smejd ako ostatne auta vsetko sa kazi to je normalne predsa nic mechanicke alebo elektricke nemoze vydrzat vecne to by muselo byt perpetu mobileTkevlar píše:také bych rád aby se vyjádřil Origoš. Jinač je to tak. Ten kdo ma Alfu neda na ni dopustit a ten kdo ma VW tak rika, ze Fiat, Alfa to nebrat. Co se tyka Fiat Doblo- firemni auto, kolik lisi s tim jezdi?
156 je super. JIzdni vlastnosti na snehu dokonale. Desing super. Motor radsi bych tu 2.4.
A nechapem co stym ma spolocne ze kolko ludi stym jazdi ked sa pozriem na motor ktory ma 70000Km nikdy sa neumyval s vodou su nanom HRDZAVE trubky ktore potrebuju vymenit inak by vytiekla voda.
Taky je motor 1,9 JTD rok vyroby 2003 to na mojom starom golfe z roku 1998 by som musel hrdzu vyrabat sam aby to vyzeralo staro
ALFA je o imdidzi kto chce pekne auto co nema kazdy kupi si aulfu kto chce VW kupi si ho.Vrazat peniaze treba do obidvoch
jedine co sa neda vytknut VW je ze nehrdzavie
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Je to tak je to fajnove JTD motor a taliansky interier na nezaplateniebombastiq píše:alfa 156 2,4 SPORTWAGON v černé perleti
toť muj sen![]()
jinak 110 kw 2,4 jtd forsge - 7-8 litrů víc sem se sní nedostal
stilo 1,9 jtd - 85 kw forsage 6,3 litru na ten palubák sem čuměl jako puk a nevěřil sem mu
ale hoši přiuznejte si ten 5ti hrnek má jedinečnej zvuk
v kombinaci s 156 nezapomenutelnej zážitek![]()
![]()
![]()
![]()
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Momentálně nové Seedici 2,0JTD 99kW 320 Nm, při slušné jízdě 6,3 ale nikdy ne přez 7.
Také alfa 146 1,9TD koupil jsem s prasklým těsněním pod hlavou- po opravě dalších 60 tis. a jezdí stále měním jenom spotřební materiál
Dříve TIPO, Uno a punto HGT nikdy nic zvláštního - snad t vydrží
Problém Alf je ten, že si je většinou kupujou lidi co jezdí blízko k limitům. Opotřebení bývá větší než u Škodovek které si koupí povětšinou klidný řidič a zatěžuje je na 40%. Ono je rozdíl jestli motor naběhal 100 tis. km při 1500 otáčkách a nebo pri 3500. U podvozku to samé. Chce to vybrat kousek a pak se nedají srovnat.
Také alfa 146 1,9TD koupil jsem s prasklým těsněním pod hlavou- po opravě dalších 60 tis. a jezdí stále měním jenom spotřební materiál
Dříve TIPO, Uno a punto HGT nikdy nic zvláštního - snad t vydrží
Problém Alf je ten, že si je většinou kupujou lidi co jezdí blízko k limitům. Opotřebení bývá větší než u Škodovek které si koupí povětšinou klidný řidič a zatěžuje je na 40%. Ono je rozdíl jestli motor naběhal 100 tis. km při 1500 otáčkách a nebo pri 3500. U podvozku to samé. Chce to vybrat kousek a pak se nedají srovnat.
sväta pravdaNon1 píše:Ono u Álf treba hlavne dať pozor na nápravy. Na naše cesty proste tie nápravy nie sú.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw