octavia I 1.9TDI 66kw taha az od 3000ot/min

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vento
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 zář 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

octavia I 1.9TDI 66kw taha az od 3000ot/min

Příspěvek od vento »

zdravim vas. chcem sa len opytat, ci nema niekto s týmto skúsenosť. auto taha celkom fajn, ale strašne neskoro "zapína" turbo. niekedy to urobí aj takú vec, že prestane ťahaž úplne. musím vypnúť motor a naštartovať znova. je to r.v. 2001.ak by niekto vedel poradiť, budem mu vďačný.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

musíš napsat kód motoru, ale předpokládám, že při těchto potížích budeš mít ALH, pravděpodobně lopatky na turbu nebo nádobka, v chybových hláškách bude pravděpodobně chyba "plnící tlak nedosažen"
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Octa

Příspěvek od zizuzidan »

Přesně tak jak píše Huml,čeká tě turbo ven.
vento
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 zář 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od vento »

kod motora je ALH, v pamäti závad je niečo s plniacim tlakom, presne ako píšete. dnes som akurát vyskúšal, či drží ta nádobka podtlak. odpojil som hadičku od ventilu N75 (tušim sa tak volá) a skúšal podiahnuť ústami ( to som tiež tu niekde čítal) a ono nič, žiadny podtlak nedržalo. ťahalo sa mi trochu ťažšie, ale stále to išlo rovnako. a jazyk to vôbec neudržalo :P dúfam, že som to robil správne. skúsim tu nádobku zajtra vyhodiť a snáď zistím, či je ko. teraz ma hnevá tá vec, že čo sa tým môže pokaziť, keď to nefunguje?
vento
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 zář 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od vento »

dnes som vyhodil tu podtlakovku a je akasi rozsypaná, podtlak nedrží, niečo v nej hrkoce a niečo také ako hrdza vypadáva. tak, dúfam, že to bude len týmto. díky za info...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když ji máš venku, zkus jestli ta ovládací páčka co je na turbu chodí úplně lehce
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Huml píše:když ji máš venku, zkus jestli ta ovládací páčka co je na turbu chodí úplně lehce
To znám :D lehce (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vento
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 zář 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od vento »

dnes som nahadzoval "novú" podtlakovú reguláciu. skúšal som aj hýbať s tou ovládacou páčkou na turbe, išla ľahko. keď som to potom išiel vyskúšať, tak to začalo zasa blbnúť. zo začiatku ťahá perfektne ale prejdem určitú dráhu, nie vždy rovnakú, vytočím to, dostanem sa na 3000ot/min a koniec, cítim ako auto prestane ťahať a ide to ako predtým. musím zastaviť, vypnúť motor, našatartovať, a auto ide opäť chvíľu super.bol som to dať aj na vag. v pamäti závad bolo: snímač plniaceho tlaku (G71) skrat na plus a regulácia plniaceho tlaku, medza regulácie prekročena. po vymazaní sa ukázala iba tá regulácia plniaceho tlaku. mechanik hovoril, že N75? ...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano N75 kontrola ovládacích hadiček popř kontrola podtlaku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vento
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 12 zář 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od vento »

dnes som skusil prehodiť len tak na skušku tie dva ventily N75 a ten vedľa, neviem ako sa volá, medzi sebou. auto sa správa lepšie, alebo inak povedané, menej často padá do nudzaku. niekedy prejdem aj 10 km, niekedy 2 km. jediné čo som si všimol, že to vypne väčšinou pri 3000 od/min a to na 4. kvalte. trojku alebo dvojku môžem točiť do nemoty a nič. môže to byť tým, že ten ventil, kt. som dal namiesto N75 z vedľajšej pozície, je trochu iný? teda aspoň v číslach tam nejaké rozdiely boli. potom mi ostávajú už iba hadičky, ale ako sa inak dajú skontrolovať, ako vizuálne? keď ich prezerám, nemám podozrenie, že by niektorá mohla byť poškodená. :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“