dyk píše:Dukes jak to mam udelat-poslat log?Meril jsem to dvouma budikama a oba ukazuji stejne.Nejdrive jsem to meril budikem zn.FK ale nekdo mi rikal ze to neni moc dobra fa. tak jsem sehnal budik VDO a ukazuje to stejne.
Naloguj to VAGem a CSV soubor, který se vytvoří uploadni třeba na www.edisk.cz a pak sem pošli link.
dyk píše:Dukes neumim to ale domluvim se s Rybizkem a az bude mit cas tak ho poprosim a dame to sem.
Kdyby mluvil česky tak bych věděl ale to jsou samý csv upload ček a tak no alespoň v tom nelítám sám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Huml píše:tak se to nedá přímo říct, problém, ale koně s 10mm hlavou a kouřem jsou s 12mm hlavou dokonce vyšší bez kouře, neměl sis to nechat tak okouřit
zdar pane, zajima me ta kourivost, tohle plati pi vyssich tlacich a nebo je to jedno? priklad : 1,3bar 10mm hlava - velka kourivost. 1,3bar 12mm hlava - mala kourivost (pripadne naky kun navic)
pri stejnem softu .... samo ze pro Race
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Huml píše:no já přehodil hlavu z 10 na 12 a kouřivost se prakticky nezvedla, i když logicky tam jde víc nafty
prave proto se ptam, prijde mi to jako "blbost" ale nevidel jsem to v praxi. mel jsem proste zato, ze za stejny cas tam dostanu vic paliva a pokud neupravim soft nebo budu mit maly turbo s malym tlakem, bude to lokomotiva .... ale je to ciste teoreticky ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
dyk píše:To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
ja nevim, me to prijde jako normalni jev. kdyz tomu zatopis a nebo radis, tak si to zakouri, pokud teda nemas na mysli nakej oblak ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation