RACE 520

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

dyk píše:Dukes jak to mam udelat-poslat log?Meril jsem to dvouma budikama a oba ukazuji stejne.Nejdrive jsem to meril budikem zn.FK ale nekdo mi rikal ze to neni moc dobra fa. tak jsem sehnal budik VDO a ukazuje to stejne.
Naloguj to VAGem a CSV soubor, který se vytvoří uploadni třeba na www.edisk.cz a pak sem pošli link.
Obrázek
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Dukes neumim to ale domluvim se s Rybizkem a az bude mit cas tak ho poprosim a dame to sem.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dyk píše:Dukes neumim to ale domluvim se s Rybizkem a az bude mit cas tak ho poprosim a dame to sem.
Kdyby mluvil česky tak bych věděl ale to jsou samý csv upload ček a tak no alespoň v tom nelítám sám (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Ladas-moje PHA podpora :D
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

:D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

:kun:
Obrázek
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Huml píše:tak se to nedá přímo říct, problém, ale koně s 10mm hlavou a kouřem jsou s 12mm hlavou dokonce vyšší bez kouře, neměl sis to nechat tak okouřit
zdar pane, zajima me ta kourivost, tohle plati pi vyssich tlacich a nebo je to jedno? priklad : 1,3bar 10mm hlava - velka kourivost. 1,3bar 12mm hlava - mala kourivost (pripadne naky kun navic)

pri stejnem softu .... samo ze pro Race
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já přehodil hlavu z 10 na 12 a kouřivost se prakticky nezvedla, i když logicky tam jde víc nafty
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Huml píše:no já přehodil hlavu z 10 na 12 a kouřivost se prakticky nezvedla, i když logicky tam jde víc nafty
prave proto se ptam, prijde mi to jako "blbost" ale nevidel jsem to v praxi. mel jsem proste zato, ze za stejny cas tam dostanu vic paliva a pokud neupravim soft nebo budu mit maly turbo s malym tlakem, bude to lokomotiva .... ale je to ciste teoreticky ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

větší množství paliva za stejnej čas je vyšší tlak a lepší rozprach, lepší rozprach je lepší prohoření a míň kouře a větší výkon
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

zkoušeli jste někdo čerpadlo SDI?má větší vstřik. tlak než TDI,nemám sice RACE,ale jen 764,ale je to znát
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství ;)
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

dyk píše:To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
ja nevim, me to prijde jako normalni jev. kdyz tomu zatopis a nebo radis, tak si to zakouri, pokud teda nemas na mysli nakej oblak ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Huml píše:větší množství paliva za stejnej čas je vyšší tlak a lepší rozprach, lepší rozprach je lepší prohoření a míň kouře a větší výkon
:) uz mlcim
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“