od 5 stupnu nežhaví
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
no ja sice taky rikam ze kdyby nebyly fiaty tak sou mechanici bez prace, ale bavil sem se s kamaradem z dediny, ma na ducatu najety 500 000 km a bez problemu, prej jediny co tak jednou se mu kousla zpatecka, zacouval k lekarne a uz pak nacouval jen na odtahovku.
ma tam to iveco motor, tusim 2,2 Jtd a prej akorat meni oleje a rozvody. a jeste prej cepy na predni naprave, ale to je celkem normal na nasich silnicich. ve skole chodime na praxi do nejmenovanyho FIAT servisu v brne a jen za dva mesice co jsme tam byli tak delali 6 prevodovek na ducatech,pak na dvou praskly ojnice - deravej blok, jinak se serou vstrikovace, a to je paradni, protoze tak kvalitne prikoroduji!!! k hlave ze skoro nejdou ven. a co je taky prdel tak z linky v italii nevyjede jedna serie jako druha.. proste se dodelavaj v servisu protikorozni upravy (na te hlave, vstrikovacich a vysokotlak. potrubi) a podobne. no a osobaky radej zminovat nebudu.. takze je to fakt kus od kusu, a je to dost o stesti
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
dílenský spracování F.430 Modeny a sloupků dveří je kupříkladu tragický jak když to odlijou do písku
na venek pěkný ale detaily hrůza toť má zkušenost s Italy....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
ted sem si vzpomel, kdyz sem delal zaverecky na nakladak byl tam borec co jezdi s ducatem, do nekoho tam hrnul ze tomu slape prej naplno, furt 150 a co to da.. takze asi svuj podil na tom maj aji ti, kdo s tim jezdi...Slavkov píše:jj fión musí být vyrobený ve středu
Jinak znám také stará dukáta, která pořád v pohodě kadlají svých půlmega, ale je fakt, že s tím jezdí pánové jako s traktorem a ne jak ti mladí pošuci stylem studený nestudený, podlaha, co to dá![]()
![]()
To Ducato som nove nekupoval takze neviem. Ja som uz jeho vporadi treti majitel a o tych 450 000 viem ja. Bohvie kolko uz ma km skutocne. Podla mna je tam hlava povodna od prvovyrobi. Ja som na ten motor ruku este nepolozil mimo pravidelnej udrzby a vymene rozvodov. U nas su este dalsie dve take Ducata v pekarni ktore robia dennodenne rozvoz a maju najazdene to starsie 1 600 000km a to druhe 1 300 000km a este nanich ani vodna pumpa neodisla. Slapu ako hodinky bez poruchy, podotykam ze maju pravidelny servis. Zlosti na nich iba vrchne ulozenie prednych tlmicov a na obidvoch uz asi 3 krat vymenili spojku. Akurat tie karoserie su uz poriadne zhnite a poobijane komplet cele dookloa.Tomasvw píše:jeden kamarad ma zatial iba tretiuBugs.Bunny píše:Kolikátou hlavu už máš na zázračném ducatu ve 450000?jojo píše:Nemecky budar. Do pi... aj stakym motorom co po 180 000 nestartuje za studena. Moj fiat ducato ma nieco cez 450000 a zhavy az od -10. Zatial som problem so studenym startom chvalabohu nemal. Uvidim dokedy. Doteraz vzdy chytlo na brnk pekne na vstetky valce.![]()
Pátou?![]()
![]()
ale ma este len 380
-
Scania V8 480
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
jo ve fiatu uz chlapi delali prevodovky a spojky i po slepu.. ale jestli to tvy ducato je uz ten common rail JTD tak ti reknu jednu vec. dostat vstrikovace z hlavy je nadherna praca
:D. tak kvalitni spojeni prioxidovanim sem jeste nevidel, delali to tam na jednom ducatu a stezi dostali ven 3, ctvrtej ani prd. ale jak to dopadlo nevim. nektery ducata maji totiz odrbanou protikorozni upravu na motoru, dodelava se to v servisech.. netusim jakej byl duvod to menit, ale hodne "lidi" do toho lije kde co, jen ne naftu 
