Přístrojovka sCAN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přístrojovka sCAN
Potřebuju poradit s budikama,da se plnohodnotne rozbehat pristrojovka s CAN,kdyz je chci dat do starsiho auta ,kde nebudou komunikovat s RJ? nebo je lepsi rovnou shanet bez CANu,diky.
princip je jednoduchej - + chvíly tam a zase zpět
ale do B3 jedině komplet ale bude ti chybět ABS a Pytle

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Presne tak:) BAS tam je,kontrolu pytlu vypnu neni problem. Signal otacek motoru vezmu z altiku,ne? a co se rychlosti tyce tak to by melo bejt stejny jako u G4,snimac na prevodovce,rovnou do palubky:) uz sem studoval par schemat G4,B5...jenom porad nevim co se prenasi po te sbernici CAN:( abych nesehnal budiky s CAN a pak nechteli nabehnout,bo neco ze nemaj signal od RJ:( Immo tam je ta nestarsi,takze asi 1,nema to jeste ani snimac chipu na klici,coz je docela skoda...Ale necham ji tam.
JO to sem si myslel ze to po CAN komunikuje z RJ,a verim ze vetsinu rozbeham,ale jde mi i oto jestli mam shanet s poloDOT,bo maxiDOT...protoze zadnou tu RJ tam mit nebudu,nehlede nato jestli ty budiky bez toho CAN signalu vubec nabehnou,jestli to nema naky blokovani aby treba nefungovali jen v urcitem aute,vis co myslim?