Přístrojovka sCAN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maca
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Přístrojovka sCAN

Příspěvek od Maca »

Potřebuju poradit s budikama,da se plnohodnotne rozbehat pristrojovka s CAN,kdyz je chci dat do starsiho auta ,kde nebudou komunikovat s RJ? nebo je lepsi rovnou shanet bez CANu,diky.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

do čeho je pácháš?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Maca
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Maca »

Do Passata B3...mam to v plny i s MFA a tempomatem:) v eletrotechnice se vyznam.jenom potrebuju vedet princip funkce CAN...
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2008, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mavag »

TO bude voříšek . Budeš muset nějak přizpůsobit signály rychlosti a otáček, kontrolky ti půjdou dobře.
hodně zdaru ! (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

princip je jednoduchej - + chvíly tam a zase zpět :D ale do B3 jedině komplet ale bude ti chybět ABS a Pytle
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

ABS ne,pytle asi jo.Pokud immo 3 tak musíš i nové klíče,alespoň tak je to u Octy
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2008, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mavag »

v B3 je imo 1 generace .to tam přece chce nechat ?!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Hodně štěstí :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Maca
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Maca »

Presne tak:) BAS tam je,kontrolu pytlu vypnu neni problem. Signal otacek motoru vezmu z altiku,ne? a co se rychlosti tyce tak to by melo bejt stejny jako u G4,snimac na prevodovce,rovnou do palubky:) uz sem studoval par schemat G4,B5...jenom porad nevim co se prenasi po te sbernici CAN:( abych nesehnal budiky s CAN a pak nechteli nabehnout,bo neco ze nemaj signal od RJ:( Immo tam je ta nestarsi,takze asi 1,nema to jeste ani snimac chipu na klici,coz je docela skoda...Ale necham ji tam.
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2008, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mavag »

po can jde komunikace s ostatníma řj a nemělo by to při tvé aplikaci vadit.Některý kontrolky jde zhasnou např kodováním.Chce to trochu pokus ,když na to je čas(cena za budíky taky nebude závratná )
Maca
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 led 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Maca »

JO to sem si myslel ze to po CAN komunikuje z RJ,a verim ze vetsinu rozbeham,ale jde mi i oto jestli mam shanet s poloDOT,bo maxiDOT...protoze zadnou tu RJ tam mit nebudu,nehlede nato jestli ty budiky bez toho CAN signalu vubec nabehnou,jestli to nema naky blokovani aby treba nefungovali jen v urcitem aute,vis co myslim?
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2008, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mavag »

pokud vyloženě netoužíš po DOTu ,tak ho neřeš,zablokovaný nic nebude ,základ je mít schema _aspon zapojení svorkovnic obou budíků.
Postup pokus-omyl nevyjde.

hodně zdaru!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“