PROBLEM
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PROBLEM
caute pani
mam taky mensi problem s ktorym si uz neviem rady (1.9 TDI, AFN, Passat) Motor po mensej oprave (vymena kruzkov, lozisk, tesneni atd...) stratuje v poho a aj ide OK no problem je v tom ze ked auto stoji celu noc a ja ho nastartujem (startuje na brnk) tak ked mu pridam tak nad dva tisic otacok tak bud skape alebo sa rozhada ako keby isiel na tri valce a po chvili sa chyti.... VAG nevyhadzuje ziadnu chybu (vymeneny palivovy filter, T-cko, rozvdody OK, predvstrek kolise od 50 - do 54 tak ukazuje comp) a stale neviem co tomu je zacinam mat podozrenie na cerpadlo tak neviem ....
Tak dufam vnejaku zachrannu radu alebo pomoc snad sa tu nietko s takymto pronblemom uz stratol.
DIk za kazdu co i len malicku pomoc nech zistim co s tomu moze byt.
mam taky mensi problem s ktorym si uz neviem rady (1.9 TDI, AFN, Passat) Motor po mensej oprave (vymena kruzkov, lozisk, tesneni atd...) stratuje v poho a aj ide OK no problem je v tom ze ked auto stoji celu noc a ja ho nastartujem (startuje na brnk) tak ked mu pridam tak nad dva tisic otacok tak bud skape alebo sa rozhada ako keby isiel na tri valce a po chvili sa chyti.... VAG nevyhadzuje ziadnu chybu (vymeneny palivovy filter, T-cko, rozvdody OK, predvstrek kolise od 50 - do 54 tak ukazuje comp) a stale neviem co tomu je zacinam mat podozrenie na cerpadlo tak neviem ....
Tak dufam vnejaku zachrannu radu alebo pomoc snad sa tu nietko s takymto pronblemom uz stratol.
DIk za kazdu co i len malicku pomoc nech zistim co s tomu moze byt.
Něco podobnýho jsem měl na Ibize SDi udělali kvůli tomu rozvody a hydra a pořád stejný. Nakonec vyndali vstřiky a za 200 kč seřídily a OK, snad prej zůstával viset snímač jehly na třetím vstříku co z něj vede ten kablík. Nevím jestli je to tvůj problém,ale mě to pomohlo
Seat Alhambra TDi motor AHU-12/96 trysky ze 110PS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: PROBLEM
já bych se zajímal o jiný údaj, jaký je výfuk když to skape při tom hádání a dal bych průhlednou hadici od filtru nafty k čerpadlu co se v ní děje a v přísunu nafty bych měl jasno milošrroobboo píše:caute pani
mam taky mensi problem s ktorym si uz neviem rady (1.9 TDI, AFN, Passat) Motor po mensej oprave (vymena kruzkov, lozisk, tesneni atd...) stratuje v poho a aj ide OK no problem je v tom ze ked auto stoji celu noc a ja ho nastartujem (startuje na brnk) tak ked mu pridam tak nad dva tisic otacok tak bud skape alebo sa rozhada ako keby isiel na tri valce a po chvili sa chyti.... VAG nevyhadzuje ziadnu chybu (vymeneny palivovy filter, T-cko, rozvdody OK, predvstrek kolise od 50 - do 54 tak ukazuje comp) a stale neviem co tomu je zacinam mat podozrenie na cerpadlo tak neviem ....
Tak dufam vnejaku zachrannu radu alebo pomoc snad sa tu nietko s takymto pronblemom uz stratol.
DIk za kazdu co i len malicku pomoc nech zistim co s tomu moze byt.
no dakujem zatial za poskytnute rady a postrehy ale nemyslim ze pridavanie pomaly alebo pockat kym sa to zohreje je sposob ako tuto chybu vyriesit ale aj tak diki
co sa tyka vstrekovacov tak tie boli vonku a su nastavene v nich by problem nemal byt
regulace turba - turbo je vycistene a je nastavena aj ta tycka co ide k tej plechovej krabicke nad nim takze tam by som problem nevidel (vymeney dokonca aj elektromagneticky ventil a nic, aj hadicky som koli tomu vsetky pomenil)
Snimac jehly na tretom vstriku - no tak tu sa priznam ze tu som chybu nehladal mna len napadlo ci neni uplne zly a to neni to ci ostava vysiet to nevie Da sa to nejako odkontrolovat? alebo inac ked som vstrekovace na nastaveni a nastavili ich tak ako mali tak ta aj tak by ostaval vysiet?
Co sa tyka vyfuku tak ked to skape tak musim chvilu pockat so startovanim lebo hned to nema sancu naskocit.... a ked to potom chyti tak sa to najpr hada a z vyfuku vyblafne kudol dymu
co sa tyka vstrekovacov tak tie boli vonku a su nastavene v nich by problem nemal byt
regulace turba - turbo je vycistene a je nastavena aj ta tycka co ide k tej plechovej krabicke nad nim takze tam by som problem nevidel (vymeney dokonca aj elektromagneticky ventil a nic, aj hadicky som koli tomu vsetky pomenil)
Snimac jehly na tretom vstriku - no tak tu sa priznam ze tu som chybu nehladal mna len napadlo ci neni uplne zly a to neni to ci ostava vysiet to nevie Da sa to nejako odkontrolovat? alebo inac ked som vstrekovace na nastaveni a nastavili ich tak ako mali tak ta aj tak by ostaval vysiet?
Co sa tyka vyfuku tak ked to skape tak musim chvilu pockat so startovanim lebo hned to nema sancu naskocit.... a ked to potom chyti tak sa to najpr hada a z vyfuku vyblafne kudol dymu
[quote="rroobboo"]no dakujem zatial za poskytnute rady a postrehy ale nemyslim ze pridavanie pomaly alebo pockat kym sa to zohreje je sposob ako tuto chybu vyriesit ale aj tak diki
tak nemysli , a vyzkoušej to , jestli to dělá jen když je to studené, a při prudším přidání plynu,u studeného motoru,několikrát se to tady už řešilo
tak nemysli , a vyzkoušej to , jestli to dělá jen když je to studené, a při prudším přidání plynu,u studeného motoru,několikrát se to tady už řešilo

Taky si myslis ze se ti motor dusi....tenhle samem problem se mi nekolikrat stal kdy zsem to prehnal s regulaci turba a mel sem moc zavrene lopatky.Mam teda mechaniku,ale je to uplne presne co popisujes:)Koukal bych okolo regulace turba:)muze se ti sprajcovat ventyl,bo neco tam,nebo se ti mohl pohnout doraz lopatek...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no bohužel má pravdu pafka.. je to docela klasický problém.. při tom prudčím přidání ti odskočí ventily.. je to součet problémů.. unavené pružiny na ventilech, velký tlak oleje, a velké špičky na turbu.. tyhle starší tdi to dělají.. co máš za olej?? ty ložiska jsi dával na kliku?? a kontroloval jsi olejové čerpadlo a regulátor tlaku?? a ty lopatky jsou opravdu vyčištěné dobře?? doporučuju překontrolovaz to turbo, tlak oleje a dát nové pružiny na ventily, nebo dát pod pružiny silnější podložky..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
olej menim kazdych 10 000km, a davam tam plnu syntetiku 5W na 40go.vojta píše:no bohužel má pravdu pafka.. je to docela klasický problém.. při tom prudčím přidání ti odskočí ventily.. je to součet problémů.. unavené pružiny na ventilech, velký tlak oleje, a velké špičky na turbu.. tyhle starší tdi to dělají.. co máš za olej?? ty ložiska jsi dával na kliku?? a kontroloval jsi olejové čerpadlo a regulátor tlaku?? a ty lopatky jsou opravdu vyčištěné dobře?? doporučuju překontrolovaz to turbo, tlak oleje a dát nové pružiny na ventily, nebo dát pod pružiny silnější podložky..
co sa tyka toho pridavanie pomaly tak ked pridavam zlahka nic sa nestane to je pravda
nie loziska som nemenil na kluke ale dolu na ojnicach
asi ma budete povazovat za uplneho MENTOLA

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0