PROBLEM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2006, 09:45

PROBLEM

Příspěvek od rroobboo »

caute pani

mam taky mensi problem s ktorym si uz neviem rady (1.9 TDI, AFN, Passat) Motor po mensej oprave (vymena kruzkov, lozisk, tesneni atd...) stratuje v poho a aj ide OK no problem je v tom ze ked auto stoji celu noc a ja ho nastartujem (startuje na brnk) tak ked mu pridam tak nad dva tisic otacok tak bud skape alebo sa rozhada ako keby isiel na tri valce a po chvili sa chyti.... VAG nevyhadzuje ziadnu chybu (vymeneny palivovy filter, T-cko, rozvdody OK, predvstrek kolise od 50 - do 54 tak ukazuje comp) a stale neviem co tomu je zacinam mat podozrenie na cerpadlo tak neviem ....
Tak dufam vnejaku zachrannu radu alebo pomoc snad sa tu nietko s takymto pronblemom uz stratol.
DIk za kazdu co i len malicku pomoc nech zistim co s tomu moze byt.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Tak mu nepřidávej, když je to studené, vypádá to že si přefoukneš ventily, jak na tom je regulace turba?
Uživatelský avatar
Arny
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 16:51
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Arny »

Něco podobnýho jsem měl na Ibize SDi udělali kvůli tomu rozvody a hydra a pořád stejný. Nakonec vyndali vstřiky a za 200 kč seřídily a OK, snad prej zůstával viset snímač jehly na třetím vstříku co z něj vede ten kablík. Nevím jestli je to tvůj problém,ale mě to pomohlo
Seat Alhambra TDi motor AHU-12/96 trysky ze 110PS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: PROBLEM

Příspěvek od slovacek.milos »

rroobboo píše:caute pani

mam taky mensi problem s ktorym si uz neviem rady (1.9 TDI, AFN, Passat) Motor po mensej oprave (vymena kruzkov, lozisk, tesneni atd...) stratuje v poho a aj ide OK no problem je v tom ze ked auto stoji celu noc a ja ho nastartujem (startuje na brnk) tak ked mu pridam tak nad dva tisic otacok tak bud skape alebo sa rozhada ako keby isiel na tri valce a po chvili sa chyti.... VAG nevyhadzuje ziadnu chybu (vymeneny palivovy filter, T-cko, rozvdody OK, predvstrek kolise od 50 - do 54 tak ukazuje comp) a stale neviem co tomu je zacinam mat podozrenie na cerpadlo tak neviem ....
Tak dufam vnejaku zachrannu radu alebo pomoc snad sa tu nietko s takymto pronblemom uz stratol.
DIk za kazdu co i len malicku pomoc nech zistim co s tomu moze byt.
já bych se zajímal o jiný údaj, jaký je výfuk když to skape při tom hádání a dal bych průhlednou hadici od filtru nafty k čerpadlu co se v ní děje a v přísunu nafty bych měl jasno miloš
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

zkus mu přidávat pomalu, nebo ho nech trochu ohřát a uvidíš že to neudělá
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2006, 09:45

Příspěvek od rroobboo »

no dakujem zatial za poskytnute rady a postrehy ale nemyslim ze pridavanie pomaly alebo pockat kym sa to zohreje je sposob ako tuto chybu vyriesit ale aj tak diki

co sa tyka vstrekovacov tak tie boli vonku a su nastavene v nich by problem nemal byt
regulace turba - turbo je vycistene a je nastavena aj ta tycka co ide k tej plechovej krabicke nad nim takze tam by som problem nevidel (vymeney dokonca aj elektromagneticky ventil a nic, aj hadicky som koli tomu vsetky pomenil)

Snimac jehly na tretom vstriku - no tak tu sa priznam ze tu som chybu nehladal mna len napadlo ci neni uplne zly a to neni to ci ostava vysiet to nevie Da sa to nejako odkontrolovat? alebo inac ked som vstrekovace na nastaveni a nastavili ich tak ako mali tak ta aj tak by ostaval vysiet?
Co sa tyka vyfuku tak ked to skape tak musim chvilu pockat so startovanim lebo hned to nema sancu naskocit.... a ked to potom chyti tak sa to najpr hada a z vyfuku vyblafne kudol dymu
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

[quote="rroobboo"]no dakujem zatial za poskytnute rady a postrehy ale nemyslim ze pridavanie pomaly alebo pockat kym sa to zohreje je sposob ako tuto chybu vyriesit ale aj tak diki

tak nemysli , a vyzkoušej to , jestli to dělá jen když je to studené, a při prudším přidání plynu,u studeného motoru,několikrát se to tady už řešilo ;)
Maca
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 13:54
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Maca »

Taky si myslis ze se ti motor dusi....tenhle samem problem se mi nekolikrat stal kdy zsem to prehnal s regulaci turba a mel sem moc zavrene lopatky.Mam teda mechaniku,ale je to uplne presne co popisujes:)Koukal bych okolo regulace turba:)muze se ti sprajcovat ventyl,bo neco tam,nebo se ti mohl pohnout doraz lopatek...
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no bohužel má pravdu pafka.. je to docela klasický problém.. při tom prudčím přidání ti odskočí ventily.. je to součet problémů.. unavené pružiny na ventilech, velký tlak oleje, a velké špičky na turbu.. tyhle starší tdi to dělají.. co máš za olej?? ty ložiska jsi dával na kliku?? a kontroloval jsi olejové čerpadlo a regulátor tlaku?? a ty lopatky jsou opravdu vyčištěné dobře?? doporučuju překontrolovaz to turbo, tlak oleje a dát nové pružiny na ventily, nebo dát pod pružiny silnější podložky..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2006, 09:45

Příspěvek od rroobboo »

go.vojta píše:no bohužel má pravdu pafka.. je to docela klasický problém.. při tom prudčím přidání ti odskočí ventily.. je to součet problémů.. unavené pružiny na ventilech, velký tlak oleje, a velké špičky na turbu.. tyhle starší tdi to dělají.. co máš za olej?? ty ložiska jsi dával na kliku?? a kontroloval jsi olejové čerpadlo a regulátor tlaku?? a ty lopatky jsou opravdu vyčištěné dobře?? doporučuju překontrolovaz to turbo, tlak oleje a dát nové pružiny na ventily, nebo dát pod pružiny silnější podložky..
olej menim kazdych 10 000km, a davam tam plnu syntetiku 5W na 40

co sa tyka toho pridavanie pomaly tak ked pridavam zlahka nic sa nestane to je pravda
nie loziska som nemenil na kluke ale dolu na ojnicach
asi ma budete povazovat za uplneho MENTOLA (offtopic) ale mozem sa opytat ako mam skontrolovat regulator tlaku a olejove cerpadlo ked VAG nic nevyhadzuje a auto mi beha bez problemov cize asi mazanie funguje? Dik
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

změříš mechanicky tlak oleje v určitých otáčkách pomocí budíku
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo změř to budíkem. dej ho místo spínače na hlavě.. ale na 90 procent to je ta závada co jsem popisoval..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
rroobboo
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2006, 09:45

Příspěvek od rroobboo »

go.vojta píše:jo změř to budíkem. dej ho místo spínače na hlavě.. ale na 90 procent to je ta závada co jsem popisoval..
ok DIKI to mozem skusit a su niekde stanovene hodntoy ake to ma mat proi konkretnych otackach?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“