Úprava výkonu 1,9 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Úprava výkonu 1,9 TD
Kolik kobyl přidá přibližně takové rozumné přidání nafty na 1,9 TD?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
To chce vyskúšať! Poznač su polohu škrtiacej kladky prívodu nafty! A potoč s ňou v tom smere aby sa Ti začali zvyšovať volnobežné otáčky. Môžeš kľudne otočiť pol otáčky. Uber volnobeh volnobežnou skrutkou jej polohu si tiež poznač. Pokial to budeš vracať všetko späť. A pridaj tomu či to nezačne dymiť. Neviem koľko máš na vstrekoch najazdené? Pokial to nebude čmudiť choď to vyskúšať. Bude to mať za následok zvýšenie spotreby. 

A pojede to auto aspoň líp?PiP píše:To chce vyskúšať! Poznač su polohu škrtiacej kladky prívodu nafty! A potoč s ňou v tom smere aby sa Ti začali zvyšovať volnobežné otáčky. Môžeš kľudne otočiť pol otáčky. Uber volnobeh volnobežnou skrutkou jej polohu si tiež poznač. Pokial to budeš vracať všetko späť. A pridaj tomu či to nezačne dymiť. Neviem koľko máš na vstrekoch najazdené? Pokial to nebude čmudiť choď to vyskúšať. Bude to mať za následok zvýšenie spotreby.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Cez tú pečať je prevlečený drotik, treba ho odstrániť a potom dáš tu "čapičku" dole. Pridanie nafty sa prejaví hlavne v nízkych otáčkach lepším ťahom, ale inak je to dlhšie testovanie - nájsť ideálnu polohu medzi výkonom a spotrebou. Mimochodom moc veľkým ubraním nafty tiež zvýšiš spotrebu - motor musiš viac točiť (tam kde by si išiel na trojke musíš mať dvojku a podobne) - vlastná skúsenosť
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Přidat se dá jen trochu,potom už je to o motor a paradoxně jde výkon dolů,jelikož není vzduch na spálení tolika nafty,když to přeženeš-1/2otáčky je tak maximum,ale není nad seřízení někým kdo tomu rozumí,jinak je to na dlouhý lokte a efekt nemusí odpovídat.
Vím,že ještě v ČSAD nám dobrej čerpadlář na LIAZce přidával 2ccm nafty na těch 800ot jak se tehdy měřilo na stolici a důležité bylo aby šel dát plný plyn-táhlo od pedálu. Při vůli 4 desetin k doraz.šroubu to jelo v kopcích o poznání hůř.
Vím,že ještě v ČSAD nám dobrej čerpadlář na LIAZce přidával 2ccm nafty na těch 800ot jak se tehdy měřilo na stolici a důležité bylo aby šel dát plný plyn-táhlo od pedálu. Při vůli 4 desetin k doraz.šroubu to jelo v kopcích o poznání hůř.
2,4TD_HLX_week
No samotný přidání nafty má tak možná krátkodobej vliv na zrychlení ale jen v určitým počtu otáček kde se to sejde se vzduchem turba. Jinak třeba při dálničním provozu to může akorát víc kouřit a žrát.
Pokud bys chtěl opravdu zvýšit výkon tak je to o tlaku turba, cooleru, sání výfuk a opravdu znatelný je dát turbo s větším průtokem vzduchu, které má rezervy k tomu motoru protože originální už moc rezervy nemají. Potomje to ovšem o jiných vstřikovačích a celkovém sladění, které ale bez nebezpečí pro motor udělá jen ten kdo o tom něco ví.
Rozhodně pouhé přidání nafty na čerpadle nestačí ke znatelnému zvýšení výkonu.
Pokud bys chtěl opravdu zvýšit výkon tak je to o tlaku turba, cooleru, sání výfuk a opravdu znatelný je dát turbo s větším průtokem vzduchu, které má rezervy k tomu motoru protože originální už moc rezervy nemají. Potomje to ovšem o jiných vstřikovačích a celkovém sladění, které ale bez nebezpečí pro motor udělá jen ten kdo o tom něco ví.
Rozhodně pouhé přidání nafty na čerpadle nestačí ke znatelnému zvýšení výkonu.

2,4TD_HLX_week
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Zvýšení výkonu motoru TD bez přidávání jiného turba bez přidávání nafty je teoreticky snadné prakticky to je docela fuška protože se to tam obvykle nevejde
1. náporový chladič vzduchu/ ne ty chcípáky v podběhu a podobně/
2.Náporový chladič co největší přívody 55-65 mm/průměr/
3.Odvedení Westgate plynů mimo stávající výfukový system
neekologicky pod auto nebo ekologicky ještě jeden výfuk
Nárůst výkonu minimálě 20-30% vyzkoušeno,funguje 100%%
4.Nutno přidat olejový chladič protože nárůst výkonu je již systemem stávajícím neuchladitelný
5.Olejový chladič náporový-pokud nejde zvětšit chladič vodní
6.Větší brzdové kotouče, protože se to pak nedá ubrzdit
7.Jiné tlumiče protože stávající nestačí
Pokud jste dočetli až sem tak budete muste přijet aby jste tomu věřili.
Zdravím musimtomit.
1. náporový chladič vzduchu/ ne ty chcípáky v podběhu a podobně/
2.Náporový chladič co největší přívody 55-65 mm/průměr/
3.Odvedení Westgate plynů mimo stávající výfukový system
neekologicky pod auto nebo ekologicky ještě jeden výfuk
Nárůst výkonu minimálě 20-30% vyzkoušeno,funguje 100%%
4.Nutno přidat olejový chladič protože nárůst výkonu je již systemem stávajícím neuchladitelný
5.Olejový chladič náporový-pokud nejde zvětšit chladič vodní
6.Větší brzdové kotouče, protože se to pak nedá ubrzdit
7.Jiné tlumiče protože stávající nestačí
Pokud jste dočetli až sem tak budete muste přijet aby jste tomu věřili.
Zdravím musimtomit.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:

nevim, mě jen zvýšeným tlakem rapidně zvrostl výkon
turbo origo, čerpadlo taky, trysky taky, jen malej IC kterej sem nepoznal.
výkon vzrostl o 50%, tlumiče stačí, olejovej chladič taky, vodní taky, a brzdy taky.

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno