dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luksik
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 19 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luksik »

Zatím mám jen 90k ale za nedlouho budu dávat nový trysky tak bude koní 125.to už by slo?
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Luksik píše:Zatím mám jen 90k ale za nedlouho budu dávat nový trysky tak bude koní 125.to už by slo?
..no nevim co budes davat za trysky ale treba s S764 na 120PS je to dost znat ...ale na tu prevodovku je to myslim malo..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

když vezmu, že PD 96 má 6kvalt, kde šestka je stejně dlouhá jako pětka u 5kv z Fabie a výkon by byl skoro stejný, tak by to mohlo být ok...
ale otázkou, jak by se to chovalo ve městě...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jim píše:když vezmu, že PD 96 má 6kvalt, kde šestka je stejně dlouhá jako pětka u 5kv z Fabie a výkon by byl skoro stejný, tak by to mohlo být ok...
ale otázkou, jak by se to chovalo ve městě...
... tj, ale budeš mít větší rozestupy mezi kvaltama :)
GIV Variant TDi ???kW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Slavkov píše:
Jim píše:když vezmu, že PD 96 má 6kvalt, kde šestka je stejně dlouhá jako pětka u 5kv z Fabie a výkon by byl skoro stejný, tak by to mohlo být ok...
ale otázkou, jak by se to chovalo ve městě...
... tj, ale budeš mít větší rozestupy mezi kvaltama :)
právě, ty rozestupy můžou být ve městě kapku problém...
:)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Prave... rozestupy jsou vetsi... ve meste sem si musel zvykat bud podtocenych 60 na 4ku , nebo skoro hlucnych 6O na 3tku ...musis to vic vytacet aby ti pri prerazeni nespadly ot.. ale pri pedjizdeni a na sprinty je to jednoznacna vyhoda, je to skoro jako benzin, nemusis hned radit, na 4ku udela 200km-h ...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Takže třeba pro kombinaci 60% město a 40% dálnice,bude lepší 6 kvalt,ne ? Nahodte svoje zkušenosti,jde mi samozřejmě o zkušenosti lidí,co to mají všelijak předělané (at převodvkou nebo změnou 5 kvaltu,či diferákem atd.) ,jde mi prostě o to najít rozumnou alternativu pro tuhle kombinaci ježdění 60%/40% . Dík všem,myslím,že tohle zajímá i spoustu dalších lidí z města,
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Jéňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2007, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jéňa »

Zajímalo by mě jak je to třeba při předjíždění do kopce zda je to lepší nebo ne.
Leon TDi ALH
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to se odvíjí od výkonu ale ještě že máš i nižžší kvalty ty jdou používat taky ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Batistuta píše:Takže třeba pro kombinaci 60% město a 40% dálnice,bude lepší 6 kvalt,ne ? Nahodte svoje zkušenosti,jde mi samozřejmě o zkušenosti lidí,co to mají všelijak předělané (at převodvkou nebo změnou 5 kvaltu,či diferákem atd.) ,jde mi prostě o to najít rozumnou alternativu pro tuhle kombinaci ježdění 60%/40% . Dík všem,myslím,že tohle zajímá i spoustu dalších lidí z města,
Na 60/40 dej dlouhou 5 mám to a v poho ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Vse zalezi samodrejme taky na financich, 6gang potrebujes komplet set s poloosama a spojkou takze budes rad kdyz se do 20t,- vejdes s jetou spojkou....ja mam spojku uz novou jednohmotu takze byl 5gang jasna vyhoda...s praci me to nestalo ani 10tku a to sem sehnal zanovni 5g prevodovku...
6g ma vyhodu ze je lepe odstupnovanej, ale znam lidi co jim zase vadi ze museji ve meste porad kvedlat a maj radsi dlouhou 5tku jako ma treba SB 96kW ....na sprinty bude lepsi 5g ...ale zase 6g je stavenej na vyssi vykon a jsou i poloosy lepsi, spojka nekdy zvlada i kolem 390Nm ale spise taky na vymenu..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jinak kdo by měl zájem měl bych komplet 6q se vším a nějak se dohodneme ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

JasteR: k 6kvaltu bych řekl, že ve městě je to nastejno s 5kvaltem...ono 5Q a 6Q mají prvních 5 rychlostí prakticky stejně odstupňovaný...čili pro mě se nic nezměnilo, akorát na dálnici mám tu 6ku jako bonus...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Jim píše:JasteR: k 6kvaltu bych řekl, že ve městě je to nastejno s 5kvaltem...ono 5Q a 6Q mají prvních 5 rychlostí prakticky stejně odstupňovaný...čili pro mě se nic nezměnilo, akorát na dálnici mám tu 6ku jako bonus...
No jenze ty srovnavas 5g v serii s 6g ... a ja srovnavam 5g z Fabie v Oct vs 6g. ..kde je zasadni rozdil ...stejne tak co sem jezdil z 96kW TDi tak musis opravdu vic kvedlovat, ptal sem se na to , taky sem si myslel ze treba 2, 3ka jsou stejny ale neni tomu tak jsou kratsi ...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

tak pravda, že 2,3ka u 6Q jsou malinko kratší, ale žádný zásadní rozdíl...

mě šlo o to, že vlastníci TDI 66/81 s 5Q jsou na tom defacto stejně jako majitelé PD 96 s 6Q ve městě....protože prvních 5stupňu je hodně podobných....mimo město je to jiná, pokud se užívá šestka, tak obecně řadíš víc...

já osobně 6ku neřadím pod 110km/h, pak mi to přijde dost podtočený čili tu mám fakt na dálnice..a díky síle motoru tam na 5ku podřazuji výjimečně... :)

jinak to, co máš ty je uživatelsky nejpohodlnější, zvlášt když máš dost koní, to souhlasím...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“